czwartek, 9 lipca 2020

Świecznik z aniołkiem i postępy w haftowaniu

Witam Was cieplutko.
Trochę mnie tu mało ostatnio ale pochłonął mnie ogród. Wysokie temperatury i ciągłe opady deszczu sprawiły, że wszystko rośnie jak na drożdżach. Całe dnie spędzam teraz z sekatorem próbując zapanować nad szybko zarastającym buszem a wieczorami nie mam już siły na nic. Generalnie jest pięknie i chętnie przebywam wśród roślin, trzeba korzystać bo lato wiecznie trwać nie będzie.
Nowe wieści ogrodowe już wkrótce na blogu ogrodowym - serdecznie zapraszam.
W pracowni mały zastój, niewiele się dzieje ale to nie znaczy, że nic nie robię:)
Miłe chwile wypoczynku na leżaczku uzupełniam haftowaniem, ale o tym za chwilę.
Najpierw pokażę Wam mały świecznik z aniołkiem. Dość długo czekał na swój czas i w końcu, w ramach likwidacji "ufoków" dostał swoje 5 minut. To typowy, drewniany świecznik. Dostałam go kiedyś w prezencie od jednej z Was, przepraszam ale nie pamiętam od kogo:)
Nie napracowałam się przy nim, z masy samoutwardzalnej zrobiłam małego aniołka i kilka dekoracyjnych elementów, które nakleiłam na ścianki świecznika. Pomalowałam wszystko białą farbą i zrobiłam przecierki pastą woskową. Całość zabezpieczyłam lakierem. Jestem zadowolona z efektu , moim zdaniem to urocze maleństwo i idealnie mi pasuje w pracowni.
Wspomniałam wcześniej o hafcie. Wciąż pracuję nad portretem wnusi, pisałam o tym tutaj.
Staram się codziennie zrobić trochę krzyżyków więc od ostatniej odsłony sporo przybyło ale i do końca wciąż jest daleko. Do końca krzyżyków bo potem czekają mnie jeszcze kilometry backstitchów. Mam nadzieję, że sobie z nimi jakoś poradzę:) Na dzień dzisiejszy obraz wygląda tak:
Po prawej stronie stan poprzedni czyli z 1 czerwca. Szczerze mówiąc, nie mogę się już doczekać efektu końcowego.
To wszystko na dziś. Pozdrawiam Was bardzo ciepło!

60 komentarzy:

  1. Ewuniu, tu już jest efekt wow, a jak skończysz haft to będzie arcydzieło :)
    A świecznik śliczny zrobiłaś, nie pokazałaś jak wyglądał przedtem, ale się domyślam, więc różnica jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był zwykły, drewniany sześcianik, taki typowy. Nie pomyślałam żeby zrobić zdjęcie.
      Dziękuję Lidziu za ciepły komentarz i mocno ściskam:)

      Usuń
  2. Ewuniu obie twoje prace mnie zachwyciły. Cudo zrobiłaś ze zwykłego klocka drewna, i nie jest to decoupage ale bardzo oryginalny świecznik.
    Jeżeli chodzi o haft to powiem szczerze, że szczęka mi opadła. To będzie coś pięknego. Już sama Twoja wnusia jest przesłodka, jak mała Królewna a ten obrazek to dzieło sztuki będzie. Trzymam kciuki i wierzę, że dasz rade i konturom.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj kciuki Anusiu, na pewno nie zaszkodzi:) Ślicznie dziękuję i życzę Ci udanego weekendu.

      Usuń
  3. Trudno coś napisać poza wow i gratuluję niesamowitej pracy i wytrwałości.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również uściski posyłam:)

      Usuń
  4. Podziwiam nieustannie Twoją kreatywność. Świecznik bardzo oryginalny, a wnusia jest cudną dziewczynką i taki będzie Jej portret. Gratuluję talentu i wytrwałości. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się podbudowana i walczę dalej:) Dziękuję Janeczko i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  5. Piękny świecznik, wygląd ciężkiego i bogatego. hafcik śliczny, śliczna wnusia Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Ewuniu świecznik cudowny,pięknie go ozdobiłaś i odmieniłaś. Haftu przybywa,również nie mogę się doczekać końcowego efektu. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilonko:) Mam nadzieję, że efekt będzie - trzymaj kciuki.
      Buziaki.

      Usuń
  7. Piękne wszystko - jak zwykle Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Świecznik to małe dzieło sztuki. Haftu sporo Ci przybyło.
    Wiem, że ta praca jest bardzo żmudna też siedzę nad xxxx .
    Dasz radę, wyobraź sobie minę wnuczki jak zobaczy taki portret.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, żeby miała pamiątkę od babci:)
      Dziękuję Tereniu i przesyłam uściski.

      Usuń
  9. Ewuniu, śliczny ten świecznik z aniołkiem. Ale haft - to będzie prawdziwe dzieło sztuki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się staram:) Dziękuję Małgosiu i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  10. Świecznik wyszedł super. Haft cudny i bardzo pracochłonny , podziwiam . Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście haft jest pracochłonny i duży ale mam nadzieję, że uda mi się go pomyślnie skończyć. Dziękuję Lucynko i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Kocana, ta pogoda jest taka, że nawet nie ma słoneczka żeby się człowiek wygrzał. Świecznik piękny, a haft i cudowność Twojej Wnusi zachwyca! Piękna Dziewczynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu:)
      U nas wczoraj było 30 stopni w cieniu ale dziś leje bez jednej chwili przerwy - taki barowy weekend. Uściski.

      Usuń
  12. Ewuniu śliczny świecznik, ale obraz!!! już widać że będzie to małe arcydzieło- ja jestem nim zachwycona:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Reniu, dziękuję za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Piękna metamorfoza świecznika, a obrazem jestem zachwycona. Wspaniale Ci idzie!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, mam nadzieję że wszystko się uda:) Uściski!

      Usuń
  14. Takie aniołkowe prace to ja uwielbiam :) a portrecik- och zachwycam się nim od pierwszego krzyżyka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace,takie świeczniki bardzo lubię,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Haft już zachwyca a świecznik bardzo ładny :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Świecznik wyszedł ślicznie , wygląda jak stary i kamienny. Obraz to będzie niesamowita pamiątka, jedna, jedyna i wyjątkowa. Podziwiam ogromnie Twój pomysł i anielską cierpliwość;-) ale czego się nie robi dla ukochanych wnuków:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt trochę mnie przerósł bo doświadczenie mam skromne ale nie poddaję się:)
      Dziękuję Oleńko za budujący komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  18. Cóż mogę powiedzieć. Mały, zwykły świecznik przemieniłaś w cudeńko pełne wdzięku i charakteru. Natomiast obraz już mnie zachwycił. Sam pomysł wyhaftowania wnuczki jest genialny, ale jego realizacja to już wielka sprawa. Podziwiam Ewuniu za cierpliwość i determinację. Będzie przepięknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wystarczy mi tej determinacji do końca:)
      Dziękuję Haneczko i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  19. Świecznik jest śliczny:) A portret wnuczki to prawdziwa dzieło sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu świecznik piękny, ale dalsze efekty haftu robią już teraz wielkie wrażenie! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny świecznik, a ten aniołek pasuje do niego jak ulał.
    Hafcik też zapowiada się bardzo ciekawie.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Cudny post, miło się oglądało :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świecznik ozdobiony pięknymi małymi aniołkami. Jestem zdumiony twoją kreatywnością.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Jestem pod wrażeniem! Świecznik jak i haft są naprawdę przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam cudowny świecznik a haft cudowny już nie mogę się doczekać końcowego efektu ale ty kochana jesteś zdolna buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko, jesteś kochana:) Buziaczki!

      Usuń
  26. Świecznik jest śliczny. Aniołek rozmarzony, zamyślony jest uroczy,ale bardziej przykuły moją uwagę inne piękne detale tego świecznika. Uwielbiam takie arabeski, esy floresy zamknięte w kole, a ptaszki na dole są wdzięcznym dopełnieniem.
    Portret wnusi jest świetny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to nazywam zawijaskami:) Ślicznie dziękuję za ciepłe słowa i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  27. Ten świecznik jest niesamowity. Wygląda na czasochłonny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom nie wymaga wiele pracy:) Dziękuję!

      Usuń
  28. Ewo oryginalny świecznik poczyniłaś a hafcik... rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały świecznik i obraz będzie piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świecznik pięknie go zmieniłaś, wygląda ciekawie i oryginalnie :) Niesamowite wrażenie robi haft, jest coraz piękniejszy, to będzie cudowny obraz wnusi :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.