poniedziałek, 9 października 2017

Kartka dla EwUlki

Witajcie kochani.
Niezbyt często zdarza mi się łączyć prace na różne wyzwania. Tym razem właśnie tak zrobiłam, bo ..... uległam pokusie. Prawie wszędzie gdzie ostatnio zaglądam znajduję składaczki według pomysłu Ewci. Zawsze mi się takie formy podobały ale dotąd jakoś ich nie robiłam. Czasem tak jest, że dopóki czegoś nie spróbujemy to nie wiemy czy nam się spodoba. Więc spróbowałam. Postanowiłam połączyć wyzwanie u Uli z zabawą u Ewci i z połączenia wyszła mi kartka dla "EwUlki".
Kartka ma formę jaką zaproponowała Ewcia, motywem jest wytyczna Ulci na październik czyli "Świąteczne dzieci". Spodobało mi się i myślę, że z przyjemnością nauczę się robić i kolejne składaczki. Oto moja propozycja:
I dziś dwa banerki:

Pozdrawiam Was kochani bardzo ciepło.

66 komentarzy:

  1. Świetny ten składak :) I piękna karteczka zarazem świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś ,pięknie i radośnie wygląda :-D Wspaniale ozdobiłaś ścianki :-D Cieszę się ,ze przyłączyłaś się do naszej składaczkowej ekipy :-D

    Ps. Muszę sprostować ,nie ja wymyśliłam taką formę kartki ;-D Bo jeszcze ktoś pomyśli ,że taka mądra jestem ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu, jestem pewna że będę się świetnie bawić. Swoje składaczki często modyfikujesz według własnych pomysłów a to już jest wkład autorski.
      Cieplutko pozdrawiam i czekam na kolejne wyzwanie.

      Usuń
  3. Ewuniu, cieszę się, że uległaś pokusie, bo powstała cudowna kartka. Tylko uważaj, bo ta forma uzależnia:)
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Małgosiu co się u Ciebie dzieje ale to takie miłe uzależnienie.
      Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  4. Wspaniała karteczka!
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu śliczna karteczka z dzieciaczkami...ja juz chce Świat jak patrze na takie słodkie obrazki:-)
    Buziaki przesyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta przyjdą szybciej niż się spodziewamy Agatko! Cieszę się, że Ci się podoba mój składaczek - w końcu to debiut.
      Przesyłam buziaki!

      Usuń
  6. cudowna podoba mi się ta forma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. Bardzo przyjemnie robi się takie składaczki, na pewno jeszcze to powtórzę. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  7. Cudna kartka :) fajnie, że spróbowałaś czegoś nowego ;) trzeba próbować! Dziękuję :)
    P.S. Cieszę się, że podobają Ci się moje serca :) niektóre dziewczyny piszą, że są mroczne... a przecież wcale nie są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko, cieszę się że spróbowałam.
      A Twoje serca są śliczne. Może nie każdy lubi takie klimaty - ja jak najbardziej.
      Buziaki!

      Usuń
  8. Ewciu, cudny składaczek :) Prosimy o więcej takich pięknych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się zrobić Ewuniu! Bardzo dziękuję i ciepluśko pozdrawiam.

      Usuń
  9. No i pięknie Ewuniu. Jest nas coraz więcej. Też pokusiłam się o zrobienie składaczka z czystej ciekawosci i pewnie powstaną następne karteczki tego typu, o ile czas mi na to pozwoli. Pozdrawiam serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Haniu, dziękuję! Fajnie się bawiłam i już jestem ciekawa jakie będą następne formy. Przesyłam uściski!

      Usuń
  10. Witaj Ewuniu! Do tej pory składak kojarzył mi się z rowerem (kiedyś taki miałem), albo z samochodami masowo sprowadzanymi z Zachodu. Ale widzę, że składak to jednak coś znacznie piękniejszego i od dziś będzie mi się kojarzył z Twoją wspaniała kartką. Piękna! Gratuluję Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale Andrzejku! Cieszę się, że podoba Ci się moja praca :)
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  11. Ewuni fajnie , że dałaś się namówić na składaczkową kartkę. Wyszła ślicznie . Myślę że jeszcze nie jedna powstanie bo to bardzo fajna forma kartki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Aniu, już powstała kolejna i to na Twoją zabawę. Cieszę się, że spróbowałam :) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ewuniu, każde wyzwanie to dla Ciebie drobnostka z takim talentem i pracowitością, jaka Cię cechuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się zawstydzona Basiu takim komplementem ale ślicznie dziękuję.
      Serdecznie przytulam!

      Usuń
  13. Ale mnie kusicie tymi składaczkami:-) Piękna karteczka Ewuniu, a dzięki formie zyskała na oryginalności. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj Oleńko! Ja długo zwlekałam ale nie żałuję, robi się je bardzo przyjemnie i w końcu złamałam monotonię formy.
      Dziękuję za ciepły komentarz i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  14. 2 w 1 wyszło akuratnie, to połączenie jest jak najbardziej efektowne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  15. Świetny składaczek! A połączenie dzieci + Mikołaj jest zawsze udane! Buziaki Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgoniu, dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  16. Ale się świątecznie zrobiło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas leci tak szybko, że wkrótce będziemy ubierać choinki :)
      Pozdrawiam Cię Dorotko bardzo ciepło.

      Usuń
  17. Dopiero niedawno zaczynały się wakacje, a już niedługo znowu przyjdzie Boże Narodzenie. Bardzo ładną kartkę przygotowałaś na ten czas świąteczny. Jest w niej to co w Świętach kochamy i za czym cały rok tęsknimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluś, miło mi że Ci się podoba.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  18. Prześliczna, bardzo elegancka praca :) Podoba mi się zbitka imion ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu. Szukałam tytułu i tak jakoś mi się skojarzyło.
      Buziaczki!

      Usuń
  19. Ewuniu! Bardzo ślicznie wyszła Ci ta Karteczka ,I jest taka elegancka - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Krysiu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  20. Kombinacja pierwsza klasa!!! Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty Ewuniu wszystko potrafisz, żadne wyzwanie dla Ciebie nie jest trudne, radzisz Sobie ze wszystkim:) Bardzo oryginalna kombinacja, urocza przestrzenna karteczka.
    Cieplutko pozdrawiam.
    Od dziś mam internet:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anusiu za ciepłe słowa.
      Cieszę się, że u Ciebie wszystko wróciło do normy. Przesyłam buziaki!

      Usuń
  23. I super Ewuniu, że też dałaś się skusić na taką formę kartki, fajna sprawa z tym składaczkiem. Super Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu. Muszę przyznać, ze forma kartki bardzo mi się spodobała.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  24. Składałaś , składałaś i taka piękna karteczka wyszła . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  25. Śliczna karteczka, jej konstrukcja jest fantastyczna! Ewuniu pożyczę sobie pomysł :-))) - nie robiłam jeszcze takiej a będzie idealna do jednego projektu, który planuję zrobić w najbliższym czasie. Uściski mocne dla Ciebie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko, cieszę się że Ci się podoba. Kursik znajdziesz u Ewci (link w poście) bo to jej inspiracja.
      Mocno ściskam!

      Usuń
  26. Piękny składaczek,masz rację dopóki się nie spróbuje to nie wiemy czy nam się podoba.Twoja próba Ewuniu jest świetna pod każdym względem,jak zawsze podziwiam.Serdeczności najmilsze zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu, jest mi bardzo miło.
      Ja również przesyłam serdeczności i życzę Ci miłego weekendu.

      Usuń
  27. Śliczna i nietypowa,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. I love your beautiful Christmas card, Ela! So original! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  29. wyśmienita karteczka pozdrawiam serdecznie pa pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  30. Ewuniu kartka wyszła pięknie:)
    składaczki i mnie urzekły, zobaczymy co dalej wymyśli Ewcia;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam niecierpliwie! Dziękuję Reniu i mocno ściskam.

      Usuń
  31. Pięknie wygląda Twój składaczek .Miałaś świetny pomysł Ewuniu .

    OdpowiedzUsuń
  32. Ewuniu piękny skladaczek ze świetną grafika. Te skladaczki Ewuni są świetne. Jak trafiłam na jej bloga to musiałam poprostu przejrzeć jej kursy i wszystkie zapisane i juz dwa przetestowałam. Teraz muszę zmobilizować się i ten skladaczek zrobić na zabawę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam pierwszy raz ale na pewno będzie następny, to fajna zabawa.
      Cieszę się Agniesiu, że Ci się podoba moja wersja!
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  33. twoja propozycja na październikowe wytyczne u Ulki jest świetna:) Podoba mi się nietypowy kształt kartki.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.