poniedziałek, 16 października 2017

Październikowe kartkowanie

Witajcie kochani.
Tradycyjnie, jak co miesiąc zrobiłam komplet karteczek na zabawę u Ani. Tak się przyzwyczaiłam do tych comiesięcznych wyzwań, że nie wyobrażam sobie miesiąca bez kolejnych inspiracji. Ogromnie cieszy mnie też fakt, że mam już cały karton świątecznych kartek i w tym roku będę mogła obdarować nimi znacznie więcej osób.
Gościnną projektantką w październiku jest Hania Pater z bloga  http://fotoogrod.blogspot.com/.
Tematy Hani od razu mi się spodobały choć nad kartką okolicznościową trochę musiałam podumać. To "męska kartka". Niezbyt często robię męskie kartki a jeśli już, to nie odbiegają zbytnio od innych.
Swoją prezentację zacznę dziś od tejże kartki. Zinterpretowałam temat po swojemu. Nie wiem czy jest to męska kartka ale na pewno jest to kartka dla mężczyzny.
Mam nadzieję Aniu i Haniu, że zaliczycie mi taki freestyle. Grafikę znalazłam na Pintereście.

Przejdźmy teraz do kolejnego tematu - na Wielkanoc kurczak z jajem. Kartka wyszła trochę przekombinowana ale jest. Jaja są z odzysku a kurczak wygląda jak kurka złotopiórka.

I na koniec BN inspiracja. Tym razem po raz kolejny skorzystałam z kursiku Ewci (Ewinki) i zrobiłam składaczek z bałwankami. Bałwanki są dwa, ubrane w czapeczki i szaliczki. Wyszło nieco zabawnie więc może spodoba się mojej wnusi?

I to już wszystko. Ciekawa jestem co myślicie o mojej interpretacji tematów?
Obowiązkowy kolaż:

Banerek do Ani:
i po raz kolejny banerek do Ewci:
Cieplutko wszystkich pozdrawiam.

62 komentarze:

  1. Bałwanki urocze ,z pewnością zachwycą wnusię :-D Ślicznie wygląda ta podwójna serduszkowa koronka :-D Męska z kobiecą grafiką bardzo się mi spodobała,chociaż nieco przewrotnie zinterpretowałam hasło ;-D Bałwankową porywam do galerii :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, jest mi bardzo miło. Zdjęcie składaczka już Ci wysłałam.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Zabrakło mi tchu, Ewuniu, jakie Ty masz świetne pomysły,pierwsza kartka cudowna, kurka złotopiórka podbiła moje serce i te kochane bałwanki! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko, szczególnie za tą kurkę bo jakoś nie jestem z niej zadowolona.
      Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  3. Jak dla mnie "męska", to zdecydowanie numer jeden, jest rewelacyjna! Pozostałe oczywiście również piękne i bardzo pomysłowe. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Oleńko. Przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  4. Bałwanki bardzo zabawne, kurczak sympatyczny ale tym razem pierwsza karteczka najbardziej przypadła mi do gustu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  5. Prześliczne kartki :) Szczególnie te cudowne bałwanki ;) Tak pozytywne i urocze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bałwanki wyszły świetnie :) Inne prace też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne karteczki, szczególnie bałwanki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu prześliczne karteczki zrobiłaś. Bałwanki są urocze, wielkanocna piękna, ale ta męska jest zjawiskowa:)
    Ściskam Cię mocno Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agatko i również przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  9. Ewuniu! Wszystkie karteczki są Urocze, Ta męska jest bardzo pomysłowa, A kurczaczek jest Słodki - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu, że podobają Ci się moje pomysły. Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  10. Beautiful cards, Ewa. I LOVE them. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu,kartka męska WOW !!! Jest świetna,śliczna grafika i w sam raz pasuje dla faceta 😃 wielkanocna z kurczaczkiem też mi przypadła do gustu,a bałwankowa,na pewno spodoba się wnusi 😍
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Marylko, dziękuję za serdeczny komentarz :)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  12. Wcale mnie nie dziwi bardzo oryginalne podejście do męskiej kartki. Mnie się osobiście Twoja interpretacja bardzo podoba. Kartka będzie jedyna w swoim rodzaju. Bałwanki bardzo wesolutkie i pomysłowe, myslę że Wnusi się bardzo spodoba ten składaczek. Kurka w jajeczka też jest świetna.
    Ewuniu dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja Ci dziękuję Aniu - za możliwość wspaniałej zabawy i za serdeczny komentarz.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  13. Ewuniu, Twoje kartki są zawsze magiczne. Pierwsza zauroczyła mnie ogromnie, ma w sobie dozę tajemnicy. Bałwanki są takie słodkie, że buzia sama się uśmiecha. Bardzo podoba mi się też kompozycja karteczki wielkanocnej.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu, jest mi niezmiernie miło.
      Przesyłam uściski!

      Usuń
  14. Mnie za serce ścisnęła "męska", za to bałwanki natychmiast wywołały uśmiech :) A kurczaki jak to kurczaki :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo udane prace Ewuniu .W każdej karteczce udało się oddać miły i serdeczny przekaz
    Myślę też ,że pierwsza karta nie należy do najłatwiejszych .Dodana sentencja zwłaszcza z tym odręcznym niby mniej ważnym uśmieszkiem pięknie oddaje uczucia składanych życzeń i pasuje do grafiki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Grażynko, że właśnie ta kartka spodobała Ci się najbardziej, jak zwykle wspaniale odczytałaś przekaz.
      Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  16. Kartka dla mężczyzny jest niesamowita:) Swietnie zinterpretowałaś temat Ewuniu. Grafika piękna i motto...Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Bałwanki ogromne słodziaki myślę, że zachwycą wnusię.
    Zawsze masz świetne pomysły:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, jesteś kochana!
      Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  17. Ewuniu wszystkie kartki świetne. Bałwanki są super, takie fajne, wesołe maluchy :) A kartka męska, czy też dla mężczyzny jest świetna. Najbardziej mi się dziś ze wszystkich podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Lidziu, ślicznie dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  18. Lubisz czasem pójść pod prąd :))). Zaskoczyłaś mnie interpretacją pierwszego tematu, ja bym pomyślała o nadaniu kartce męskiego charakteru, a Ty przekornie zrobiłaś nieco chyba kobiecą kartkę... DLA faceta! Zaskoczenie, ale bardzo pozytywne, bo i świetnie dobrane elementy i to hasło, które wszystko wyjaśnia! Fantastycznie wykonałaś to zadanie, czasem niestereotypowe pomysły bywają najlepsze :))).
    Karteczka wielkanocna też z odrobiną humoru, no i bałwanki - rewelacja! Podziwiam nieodmiennie Twoją niesamowitą wyobraźnię i talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Małgosiu, bardzo lubię iść pod prąd i często to robię z różnym efektem. Bardzo się cieszę, że spodobała Ci się ta przekorna interpretacja, dziękuję za przemiły komentarz. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  19. Ja jestem zachwycona męską kartką! Jest nietuzinkowa, tajemnicza i genialna! Podejście do tematu naprawdę artystyczne, kreatywne, wspaniałe! Wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewuniu, ślicznie dziękuję za ciepłe słowa. Przesyłam buziaczki!

      Usuń
  20. Przeczytałam uważnie Twój post, przeczytałam komentarze i widzę, że nie tylko mnie zaparło dech na widok tej męskiej kartki. Jest niesamowita! Jej humor i kunszt wykonania sięga chmur, Twój talent i wyobraźnia na najwyższym poziomie. Tak trzymaj, bo wciąż mamy co podziwiać. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, jesteś kochana! Bardzo się cieszę, że karteczka tak się podoba.
      Ja również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  21. Bardzo mi się Ewuniu podobaja Twoje karteczki i ta "przekorna" męska kartka szczególnie. W zabawie o to chodzi by pomyśleć i byc może pójść pod prąd. Wielcy artyści chyba zawsze szli pod prąd prawda? Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za świetne kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż szukamy ciekawych rozwiązań, te "pod prąd" zazwyczaj są bardziej oryginalne. Miło mi Haniu, że podobają Ci się moje interpretacje.
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  22. Ewuniu karteczki pierwsza klasa. Wielkanocna super skomponowana, bałwanki aż buzia się do nich śmieje więc wnusia będzie bardzo zadowolona z takie karteczki no a dla mężczyzny hmmm niesamowita:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i również cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  23. Ewuniu - super - kartka dla mężczyzny jest wspaniała - urzekła mnie klimatem i kolorystyką, cytat jest dopełnieniem całości. Pozostałe dwie też bardzo fajne i pomysłowe :-))) Uściski i pozdrowienia gorące :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Halinko, serdecznie dziękuję. Przesyłam uściski!

      Usuń
  24. Ewuniu! Piękne dzieła stworzyłaś :-) Kartki, składaczki z bałwankami... super! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej działalności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  25. Super karteczki!!! Wszystkie mnie urzekły!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne karteczki przygotowałaś:) a bałwanki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne karteczki i każda w innym stylu :) Bałwanki są urocze i nie tylko wnusia będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, mam nadzieję że wnusi się spodobają.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  28. Przepiękne karteczki stworzyłaś! Bałwanki rewelacyjne!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  29. Kartki są rewelacyjne a składaczek podoba mi się najbardziej bałwanki są cudowne pa pa Ewuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi Arletko, dziękuję. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  30. Super kartki! Zapraszam też do mnie na Candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.