czwartek, 11 listopada 2021

Listopadowe mapki

 

Witam Was serdecznie!

To już przedostatnia odsłona tegorocznej zabawy z Anią. Listopadowe mapki są stosunkowo proste i przyjemne a dodatkowe wytyczne to kolor czerwony i kratka. Pierwsza mapka aż się prosi o świąteczną interpretację bo kojarzy się z bombką. Ja jednak konsekwentnie trwam przy tematyce dziecięcej bo jak może pamiętacie zbieram kartki do powstającego albumu. Pomysłów zaczyna mi już brakować ale do końca pozostał tylko jeden miesiąc więc jakoś dam radę. Tym razem wykorzystałam grafiki z makowymi panienkami z papieru do decu. Tło pierwszej kartki jest w formie patchworku w formie kratki - mam nadzieję, że jest to widoczne. Obie kartki spełniają wszystkie warunki. Zapraszam do obejrzenia:)







I na koniec kolaż do podsumowania:
Dziękuję za każde miłe odwiedziny i gorąco Was pozdrawiam:)))


54 komentarze:

  1. Twoje kartki nigdy nie są nudne. Są piękne i takie przemyślane. Widać od razu, że jednak pomysłów Ci nie brakuje :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kasiu, to ogromnie miłe:) Ja również uściski posyłam.

      Usuń
  2. Uwielbiam te kwiatowe wróżki. Twoje kartki są przepiękne, Ewciu, każdy element ma tu swoje miejsce i pasuje idealnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa. Uściski:)

      Usuń
  3. Przepiękne kartki!
    Kwiatowe wróżki są urocze. Bardzo ciekawy pomysł kratki na pierwszej kartce.
    Pozdrawiam w świąteczny wieczór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Izabelko i również cieplutko Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Śliczne te wróżki kwiatowe! Zachwycające kratkowe tło w pierwszej kartce🤩
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są karteczki w tej kolorystyce! I jak zawsze pomysłowe:)
    Uściski Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne i pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne Makowe Panienki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu obie kartki jak zawsze są piękne. Super będzie wyglądał ten dziecięcy album. Cieszę się, że udało Ci się umieścić na nich wszystkie wytyczne, a grafiki z wróżkami są cudne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że Ci się podobają:) Poniekąd to Ty też masz swój udział w tworzeniu albumu bo jesteś moją inspiracją. Buziaki!

      Usuń
  9. Ewuś jestem pewna, że pomysłów nie braknie Tobie :). Piękne są te wróżki i cudne kartki zrobiłaś.
    Buziaki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko grudzień więc dam radę:) Dziękuję Justynko i mocno ściskam.

      Usuń
  10. Twoje pomysły Ewuś są niesamowite. Kartki bardzo mi się podobają. Wróżki są cudne i ładnie im w czerwieni:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień zawsze jest wesoła i energetyczna:) Dziękuję Izabelko i również buziaki posyłam!

      Usuń
  11. Fantastyczne kartki, tu nie umiałabym wybrać ulubionej, obie są równie piękne. Masz pomysły niesamowite, jakby Twa dusza widziała więcej, czuła magię, która dla wielu jest niewidzialna i ukazujesz ja poprzez swoją twórczość. Tak to widzę i już. hehe Podziwiam baaardzo i tak też przytulam. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to ujęłaś Agnieszko, dziękuję z całego serca. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

      Usuń
  12. Cudnie u Ciebie Ewuś - energetycznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te karteczki z kwiatowymi wróżkami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie kartki zachwycają. Wróżki przepiękne, jesteś niesamowita z tysiącami pomysłów.
    Wnuczka będzie zachwycona takim albumem i jeszcze od BABCI!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie ogromny album, mam nadzieję że uda mi się to wszystko poskładać:) Bardzo dziękuję Tereniu i przesyłam uściski.

      Usuń
  15. No, bardzo mi się spodobała twoja konsekwencja i obie karteczki! :) Uwielbiam te wróżki.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne makowe panienki Ewciu! Buziaki ślę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super, lubię motywy maków, zawsze tak pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna interpretacja obu mapek Ewuniu:) brawo!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Reniu i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Przepiękne karteczki. Szczególnie pierwsza mnie zauroczyła. Kocham maki <3. Życzę jak najwiecej pomysłów na dziecięce karteczki do albumu <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie poradziłaś sobie z wymogami wyzwania !Piękne kolorowe i bardzo pomysłowe karteczki .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Grażynko:) Dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  21. Cudownie piękne, romantyczne, a na dodatek, w moim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prace wyglądają ekstra, widać że masz ogromny talent do tego co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeurocze karteczki. jak zwykle fantastycznie zinterpretowane i wykonane. Pozdrawiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu. Ja również serdeczności posyłam:)

      Usuń
  24. Ciekawe interpretacje mapek. Urocze kartki. Osobiście bardziej podoba mi się druga.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.