środa, 17 listopada 2021

Wygaszacz nastrojów

 

Witajcie kochani!

Zapraszam Was dziś na wycieczkę po stronach nowego albumu. "Wygaszacz nastrojów" jest formą journalu wykonanego w większości z papieru, który stworzyłam na płytce Gelli. Każda strona jest króciutką, graficzną opowieścią. Jeśli zechcecie się im bliżej przyjrzeć to z pewnością ją zauważycie. Pewnie każdy odbierze to inaczej ale właśnie o to chodzi w journalu. Wewnątrz umieściłam mnóstwo kart i tagów. Ozdobione są jednostronnie, druga strona jest miejscem przeznaczonym do pisania. Journal ten może być więc znakomitym pamiętnikiem, powiernikiem naszych myśli i głębokich przemyśleń.

Dlaczego "Wygaszacz nastrojów"? Cóż, zarówno dobry jak i zły nastrój zdarza się każdemu. Ten dobry dodaje nam energii do działania i pokonywania wszelkich przeciwności. Gorzej, gdy pojawia się ten zły. Dopada nas przygnębienie, niepokój i brak motywacji do czegokolwiek. Dobrze jest mieć swój własny sposób na pozbycie się złych emocji. Dobrze jest o nich rozmawiać, dobrze jest też pisać - papier jest cierpliwy:) I wtedy przydaje się taki "wygaszacz nastrojów".

Jest to album dedykowany dla bliskiej mi przyjaciółki. Dotarł już na miejsce i wiem, że trafiłam w punkt. Jestem przekonana, że to ona wypełni go piękną treścią i wtedy będzie już kompletny.

Zapraszam:)

































































Serdecznie pozdrawiam, w szczególności tych, którzy dotrwali do końca:)


41 komentarzy:

  1. Ewuniu bardzo ciekawy pomysł, zachwycasz po raz kolejny. Świetnie potrafisz odzwierciedlać emocje poprzez sztukę. Wspaniały album i zapewne obdarowaną ucieszył.
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko za ciepłe słowa. Buziaki kochana:)

      Usuń
  2. Przepiękny album! Ile fantastycznych pomysłów, jak wiele kart! Coś niesamowitego! Coś pięknego!
    Najbardziej podobają mi się dwie sąsiadujące karty- Kwiat na tle lila- róż, pod fiolet z dekoracyjnymi akcentami w kolorze niebieskim i następna obok niej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Izabelko. Dziękuję za serdeczny komentarz i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  3. '' Poezja to mówiące malarstwo , a malarstwo to milcząca poezja ''Obrazy i kolory albumu tworzą poezję milczącą ale potrafiącą obudzić wszystkie zmysły .Album bardzo mi się podoba i jestem nim oczarowana .Uradowałaś nim moje serce i nakarmiłaś duszę .Moje emocje były tak wielkie ,że część z nich musiałam przenieść na papier . Zdjęcia nie są w stanie ukazać magii ,klimatu i głębi kolorów tego albumu .Dziękuję z całego serca za ten piękny i wyjątkowy podarunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie a Twoja radość wiele dla mnie znaczy:) Twoje wpisy na pewno sprawią, że obrazy przestaną być milczące. Uściski Grażynko!

      Usuń
  4. Ewuś, wspaniały pomysł i wspaniała realizacja. Cudny!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś, super pomysł! Bardzo lubię takie prezenty "od serca". Dużo tu się dzieje, dużo emocji. I tak ma być:)
    Buziaki wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Gosiu i mocno ściskam:)

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi sie zielony wygaszacz :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zieleń wygasza wspaniale:) Uściski Aguś.

      Usuń
  7. Wspaniały pomysł Ewuniu. Wyobrażam sobie jak Przyjaciółka będzie go wypełniać, już teraz można wiele powiedzieć o jej licznych zainteresowaniach ( tak to wyczytałam). A potem będzie można wracać do tej cudownej formy zapisu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Basiu, starałam się o nich pamiętać:) Dziękuję za serdeczny komentarz!

      Usuń
  8. Zachwycający album !!!Mnie najbardziej podobają się karty z ptakami i morskie z latarnią ale wszystkie pozostałe są oczywiście bardzo ciekawe i pięknie skomponowane
    Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elżuniu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  9. Ileż tego! najpierw myślałam, że będzie utrzymany w tej ciepłej, brązowej tonacji, ale każde kolejne zdjęcie pokazywało, jak się pomyliłam :). Nie potrafiłaby wybrać najpiękniejszej katy, natomiast urzeka mnie możliwość dopasowania nastroju do koloru. Gratuluję świetnego pomysłu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie mi chodziło - różne nastroje same zdefiniują miejsce na wpis:) Dziękuję Madziu i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  10. Ewuniu cudny jest tak to tylko potrafisz. Nic się u Ciebie nie zmarnuje. Ten album mam mnóstwo cudnych skrytek i pomieści wiele wpisów. Ale najważniejsze że podoba sie osobie obdarowanej. Podziwiam bardzo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Anulko za ciepłe słowa. Ja również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Ewuniu, ten album już kipi emocjami, a kiedy zostanie wypełniony zapiskami będzie prawdziwym dziełem sztuki - żywym i prawdziwym. Podziwiam!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwa siła journalu:) Dziękuję Małgosiu i uściski posyłam.

      Usuń
  12. Wow! Ten album jest przepiękny *.*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Wspaniały pomysł! Bardzo inspirujący i zachwycający! Album jest piękny, rewelacyjny i aż pełen emocji!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Cudowny album i świetnie go nazwałaś. Dużo kolorów a każdy kolor oznacza nasz nastrój.Będzie świetną pamiątką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak Tereniu, każdy kolor to odcień naszego nastroju:) Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  15. Fascynująca praca,okładka taka trochę tajemnicza, ale w środku aż się mieni od kolorów, no Ewuniu jesteś mega zdolną kobietką, wielkie brawa dla!!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Marylko, serdecznie dziękuję za tyle ciepłych słów i buziaki posyłam:)

      Usuń
  16. Cudowny "wygaszacz emocji". Szczególnie jestem zachwycona tymi wszystkimi detalami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Karolinko, dziękuję. Ja również serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Prześwietny album ppozdrawiamserdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam zawsze Ewuniu u Ciebie w albumach jak wszystko ze sobą swietnie laczysz. Każda karta zachwyca a najważniejsze ze trafiłaś z albumem i zawartością i obdarowanej się podoba😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agniesiu i mocno ściskam:)

      Usuń
  19. Ewuś, album bardzo ciekawy, różnorodny i jak zwykle oryginalny. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  20. When I see someone's blog, I really like it.
    FOOTBALL BETTING

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.