piątek, 3 lipca 2020

Chabrowe życzenia

Witajcie kochani!
Zmobilizowałam się i lipcową kartkę z chabrami zrobiłam już w czerwcu. Wytyczne są fantastyczne, podobnie jak te z makami. Coraz bardziej mi się podoba ta zabawa z kwiatami i już myślę o słonecznikach:)
Chabry, bławatki czy też modraki kojarzą nam się z polską wsią, z łanami złocistych zbóż.
Najpiękniej wyglądają w towarzystwie maków. Kwiat ten jest bardzo charakterystyczny i misternie zbudowany a jego barwa jest wyjątkowa.
Starałam się, żeby moje chabry były jak najbliższe oryginału. Do kolorowania użyłam Brush Penów. Kupiłam sobie kilka kolorów, tak z czystej ciekawości. To fajna alternatywa dla akwareli, malowanie takim pędzelkiem jest czystą przyjemnością a z pomocą pędzla wodnego można uzyskać wiele odcieni. Tak więc bawiłam się świetnie i tylko wycinanie chaberków było dość żmudne.
Kartka jest prosta - są chabry i kolor niebieski a ramki aż dwie. Jedna to pozostałość po tekturkach a drugą zrobiłam z masy samoutwardzalnej. Pierwszą pomalowałam złotą farbą, druga jest tylko muśnięta złotem. Oto efekt:
I jak Wam się podobają moje chaberki?
Życzę Wam kochani wspaniałego, słonecznego weekendu!


64 komentarze:

  1. Śliczne chabry zakwitły na Twojej kartce:-) Pięknie pomalowałaś je na różne odcienie niebieskiego :-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Przepiękne :) ja niestety nie mam talentu do malowania dlatego tak bardzo doceniam takie prace. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotografia to też rodzaj obrazu a to robisz wspaniale:)
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  3. Przepiękna. A te ramki i kwiaty są naprawdę wspaniałe.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Wyglądają jak żywe, są naprawdę przepiękne i w ogóle cała karteczka cudna. Kocham polne kwiaty i masz rację chabry w towarzystwie maków wyglądają najpiękniej :). Dostałam taki bukiecik od męża i aż mi szkoda było wyrzucić kiedy zwiędły. Na szczęście i o dziwo nawet delikatne maki długo się trzymały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mieć romantycznego męża:)
      Dziękuję Roksanko i przesyłam uściski.

      Usuń
  5. śliczna kartka, i te złote ramki bardzo pasują

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne bławatki. Bardzo piękną karteczkę zrobiłaś. Jak jadę bocznymi drogami to zawsze zatrzymuję się przy makach i bławatkach:)
    Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najpiękniejsze, polne kwiaty:)
      Dziękuję Anusiu i serdecznie przytulam.

      Usuń
  7. Ewa jestem zachwycona, Twoje chabry jak prawdziwe. Cudnie je namalowałaś. A pomysł na rameczki rewelacja. Ja tam nie wiem skąd Ty czerpiesz inspiracje. Masz niesamowita pomysły.
    No nic tylko same ochy i achy. Cieszę się , że wytyczne Ci sie podobają. Martwi mnie tylko że to już za półmetkiem zabawy a u mnie na rok następny pomysłu brak. Pewnie czas zakończyć tą zabawę .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie szkoda bo Twoje zabawy Aniu są wyjątkowe i ciekawe:)
      Cieszę się, że moja kartka Ci się podoba. Buźka na niedzielę!

      Usuń
  8. WOW! Amazing!Greetings from Brazil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przesyłam serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  9. Przecudna kartka Ewuniu, wspaniały efekt.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również milutko pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Ewuś, kartka jest piękna. Chabry cudownie pomalowałaś. Wyciąć te wszystkie listeczki, płateczki, dziureczki... ;) Świetna praca! Chabry są takie piękne - wielokrotnie próbowałam je zasuszyć, ale zawsze odpadały delikatne płatki. Jednak warto, bo dno kwiatowe ma piękny wzór. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam suszyć chabrów, ciekawe czy zachowują kolor?
      Bardzo dziękuję Izabelko za miły komentarz i mocno ściskam:)

      Usuń
  11. Piękne sa Twoje chabry a technika ich malowania ciekaw. Nie znam jej ale muszą spróbować . Dziękuję za podpowiedź i życzę milej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i mój debiut, chciałam spróbować czegoś nowego.
      Dziękuję Lucynko i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  12. Ewuniu kartka jest śliczna!!! Piękne są te chabry, jak z pola prosto zerwane. Cudne! Masz kochana ogromny talent do malowania. Ja bardzo lubię chabry, jak byłam mała plotłam z nich wianki i bransoletki :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, ja też plotłam:) Dziękuję Justynko za ciepłe słowa i mocno ściskam!

      Usuń
  13. Rewelacyjne chary.Masz talent do malowania.Karteczka świetna i pomysłowe ramki.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu, dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Ewciu, cudowna jest Twoja kartka. Chabry są tak realistyczne, jakby stworzone przez samą Matkę Naturę. I świetny pomysł z tymi dwoma ramkami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniały komplement Małgosiu:) Dziękuję i posyłam buziaki!

      Usuń
  15. Bardzo się podobają! chabry uwielbiam, choć u nas prawie ich nie ma.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Reniu:) Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  16. Ze wszystkich kartek z chabrami, które widziałam do tej pory, ta mi się podoba najbardziej. Jest niesamowicie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu, to wspaniały komplement:)
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Cudny bukiecik z chabrów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, aż bije z nich energia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna karteczka, Ewuniu.
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również uściski posyłam:)

      Usuń
  20. Przepiękna. Ulubione polne kwiaty, Twoja kreatywność i talent. Prawdziwe cudeńko. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Janeczko, ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Chabry i złote elementy to cudowne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ się nawycinałaś. Efekt jest oszałamiający. Jestem pod wrażeniem Twojego kolorowania. Przepiękna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie, Ewo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Powstała przepiękna kartka z chabrami!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna kartka z habrami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  25. O rany Ewuniu !!! Te chabry są obłędnie piękne!!! Ochh... Karteczka wspaniale skomponowana,złote rameczki wspaniale sie prezentują i z chabrami tworzą wspaniałą,twórczą karteczkę! Serdecznie pozdrawiam Ewuniu 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ilonko za tak ciepły komentarz. Przesyłam serdeczne uściski:)

      Usuń
  26. Chaberki piękne. Fantastycznie pomalowane, jak żywe. Świetnie zakomponowałaś powierzchnię tekturkami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Zosiu, dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  27. Ewunou stworzyłaś cudna karteczkę. Chabry sa jakby z pola zerwane tak żywe. Wspanale komponują sie z tymi złotymi ramkami. Czego sie nie dotkniesz Ewuniu zamieniasz w cuda.
    Pamiętam jak byłam mała to zrywałam większość chabrów i maków jaka rosła na miedzy przy zbożach i plotłam wianki. Maki szybko padły ale chabry dłużej mogły ozdobić głowę. Często wkładałam do ksiązek i zasuszałam a później służyły mi za okładki. Pamiętam też że pomagałam dziadziusiowi zbierać chabry na nalewkę. Pozdrawiam 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz piękne wspomnienia Agniesiu:)
      Dziękuję za serdeczny komentarz i mocno ściskam!

      Usuń
  28. Ewuniu kartka prześliczna a chabry cudowne a do tego ten niebieski kolor wow buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko, bardzo mi miło. Buziaczki:)

      Usuń
  29. Nareszcie do Ciebie trafiłam, po wielu zawirowaniach z komputerem. Tak sobie oglądam wszystkie posty i podziwiam. Z każdym tematem radzisz sobie świetnie. Twoje prace są wyjątkowe. Nie mogę się napatrzeć i nadziwić jakie cudeńka tworzysz. Jestem zauroczona haftem wnusi. Podziwiam za te udane próby obróbki zdjęć w fotoschopie. Mnie się nie udaje . Czekam na efekt końcowy haftu. CUDEŃKO!!!. Pozdrawiam serdecznie Ewuniu i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elżuniu:) To moja pierwsza próba z własną wersją obrazu, mam nadzieję że szczęśliwie dobrnę do końca. Przesyłam gorące pozdrowienia!

      Usuń
  30. Ewo Twoja karteczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ewuniu bardzo mi się podobają Twoje chabry, przywołały wspomnienia z dzieciństwa, kiedy jeździłam do babci na Mazury i tam na łąkach je zbierałam :) To były czasy, piękne dni :) Uwielbiam je a Twoja karteczka jest urocza, pięknie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne wspomnienie Basiu:) Ślicznie Ci dziękuję za ciepłe słowa.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.