czwartek, 11 lipca 2019

Dziennik emerytki - Zosia

Witajcie kochani.
Czas wrócić do dziennika emerytki bo w kolejce czekają kolejne karty :)
Dziś chcę Wam przedstawić Zosię, która prowadzi blog "Zofiko zaprasza".
Zosia jest jedną z tych osób, które miałam okazję bliżej poznać właśnie dzięki karcie do dziennika.
Blog Zosi istnieje od 2015 roku więc jest tam co podziwiać. Są to głównie piękne hafty ale nie brakuje też świetnych prac z papieru czy oryginalnych kwiatów z bibuły. Wierzcie mi, nudzić się nie można. Krótko znam Zosię ale wymieniłyśmy już kilka e-maili. Jest to przemiła osoba obdarzona artystyczną i wrażliwą duszyczką. Swoim talentem i umiejętnościami chętnie się dzieli prowadząc zajęcia plastyczne z dziećmi.
Oprócz rękodzieła łączy nas jeszcze zamiłowanie do ogrodnictwa bo Zosia ma działkę, którą uprawia z wielką radością. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia tego uroczego miejsca w sieci jakim jest blog Zosi.
Razem z kartą do dziennika dostałam od Zosi wspaniały prezent.
Bardzo mi się spodobały dwa kwiatowe stempelki, które na pewno będę często używać. Słodkości zachwalać nie trzeba :) Oprócz karty znalazłam jeszcze dwie tajemnicze, zielone koperty.
W jednej były widoczne na zdjęciu widokówki z miastem rodzinnym Zosi.
Na drugiej kopercie przeczytałam: "Uśmiechnij się".
No i uśmiechałam się przez dobre pół godziny czytając zabawne fragmenty z książki "Najlepsza reszta życia".
Nie pokażę Wam wszystkich ale wybrałam jeden, jakże wymowny.
Po wnikliwej analizie stwierdziłam, że nie jest ze mną jeszcze tak źle bo potwierdziłam tylko punkt pierwszy :)))
Oto mój wpis w dzienniku:
Karta Zosi jest otwierana. Jak mi napisała sama autorka - jest to wejście do pięknego ogrodu. W takim też klimacie powstała reszta wpisu.
Wnętrze wypełniają urocze tagi.
Po wyjęciu tagów widać dokładnie, że ogród nie ma końca :)
A na tagach Zosia zapisała wiele pięknych myśli.
I druga strona wpisu. Ogrodowe inspiracje uzupełniłam niewielkimi grafikami z haftami - tak dla podkreślenia głównej pasji Zosi.
I jak Wam się podoba ten wpis? Poprzeczkę mam coraz wyżej i coraz trudniej mi wymyślić coś oryginalnego :)
Serdecznie Ci Zosieńko dziękuję za ten dar i za kolejne, piękne wspomnienie w dzienniku emerytki.
Serdecznie pozdrawiam!


50 komentarzy:

  1. Ewuś, ja cały czas zachwycam się kartami i samym pomysłem na Twój dziennik. Karta Zosi jest świetna. Cudownie ją oprawiłaś. Dzięki Twoim kartom sama poznaję nowych ludzi, nowe blogi.
    Uściski ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jakie to wspaniałe? Lubię poznawać nowe osoby a dzięki dziennikowi grono moich blogowych przyjaciół wciąż się powiększa.
      Dziękuję Izabelko za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wspaniały wpis Ewuniu, obie z Zosią wykonałyście kawał dobrej pracy.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również mocno ściskam :)

      Usuń
  3. Zosia ma piękne pismo :) wspaniały zestaw dziennikowy Ci przygotowała, radosny, optymistyczny i taki...prawdziwy ;) podoba mi się to o fotelu bujanym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo kreatywny zestaw - Zosia pomyślała o wszystkim :)
      Serdeczności Aguś.

      Usuń
  4. Ewuniu, kolejna wspaniała karta w Twoim dzienniku i świetnie nakreślona charakterystyka Zosi (którą miałam okazję poznać osobiście).
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale Małgosiu, widzę że intuicja mnie nie myli :)
      Dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  5. Piękna karta do Dziennika Emerytki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, bardzo dziękuję za tyle miłych słów, które o mnie napisałaś. Pięknie wkomponowałaś moją kartę w swoją wizję całości, stworzyłaś wspaniałą romantyczną kompozycję. Podziwiam lawendowe dopełnienie rabatki, róże wyglądające zza murku oraz ażurowe zwieńczenie wejścia wraz z kolejnymi, ozdobnymi przęsłami ogrodzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełniłam nieco brakujące części ogrodu :)
      Jeszcze raz Zosieńko ślicznie Ci dziękuję i serdecznie przytulam.

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba Zosi karta do Twojego dziennika -wspaniały pomysł a Ty pięknie ją oprawiłaś.Świetne cytaty ,chyba zacznę przepisywać niektóre i umieszczę je w albumie od Ciebie
    Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny pomysł Elżuniu, sama tak robię.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i również uściski przesyłam :)

      Usuń
  8. Pięknie napisane i oprawione,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu i też serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Piękna i pomysłowa kartka z cytatami od Zofiko :-) Kolorowo i oryginalnie ją wkomponowałaś w swój dziennik :-) Muszę zacząć tworzyć swoją kartę dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby mi bardzo miło Ewuniu :)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  10. Zosia wykonała cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, poradziłaś sobie świetnie, a karta Zosi jest śliczna!!! I piękne prezenty otrzymałaś, a fragmenty książki są rewelacyjne :)) Uśmiechałam się szeroko czytając je :))) Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosia rzeczywiście przygotowała bardzo kreatywny prezent, pomyślała o wszystkim :)
      Dziękuję Justynko i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  12. Kolejna wspaniała karta, tym razem od Zosi, pięknie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Świetną kartę stworzyła dla Ciebie ZOsia, a Ty ją pięknie ubrałaś w "Zosię" :)
    Ja mam tą przyjemność, że jesteśmy z ZOsią z tego samego miasta i znamy się osobiście, i lubimy się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko! Miło mieć blisko koleżankę z podobnymi zainteresowaniami.
      Przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

      Usuń
  14. Oooo! Dzięki Zosi i ja mam nowy pomysł :-) Super, chyba nabieram weny twórczej Ewuniu :-) Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, jak tak dalej pójdzie to wkrótce dołączysz do kartkującej rodzinki :)
      Serdeczności Andrzejku!

      Usuń
  15. Świetna karta, którą cudownie wkomponowałaś. Muszę w końcu pomyśleć o swojej;)
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby mi bardzo miło :) Dziękuję Anusiu i serdecznie przytulam.

      Usuń
  16. Ewuniu cudne kartę dostałaś od Zosi ale znam Zosię i wiem że robi piękne prace i do tego jest bardzo ciepłą sympatyczną osóbką.
    Twoja druga strona też jest przepiękna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anusiu i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Ogród i haft też mnie ostatnio mocno zaprząta, muszę koniecznie zajrzeć do Zosi. Bardzo ciekawie wkomponowałaś kartę Zosi w swój dziennik, który jak widzę pięknie się rozwija. Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Oleńko, dziennik pęcznieje i zaczynam już myśleć o kolejnym tomie :)
      Dziękuję za miły komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  18. Sure, I'll visit hers :)

    I love the leaves in the pretty card.

    Have a wonderful weekend, Ewa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog Zosi to urocze miejsce, pełne inspiracji - polecam.
      Miłego weekendu Evi :)

      Usuń
  19. Prześwietna karta Zosipozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja Cię Arletko serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Aż sama się uśmiechnęłam widząc tą kartę. Jest cudna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak myślę :) Miłej niedzieli Karolinko.

      Usuń
  21. Super jest ta karta! Zosia pięknie ją stworzyła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosia zrobiła mi wspaniały prezent.
      Serdeczności Danusiu :)

      Usuń
  22. Wspaniały wpis! Brawo Zosiu! Brawo Ewuniu! Wspaniały dziennik!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Śliczna karta. Podoba mi się ta brama do ogrodu ...zawartych w nim myśli. Świetny pomysł i wykonanie. Oprawiona w całość, czyli w Twoją interpretację, tworzy wspaniałe dzieło.
    He, he, na karteczce z punktami starzenia się odnalazła adekwatne dla mnie i to aż trzy punkty! Pierwszy, trzeci o okularach i to zdarza mi się często:) Oczywiście ostatni:)))
    Miłego tygodnia Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Aniu, trzy punkty z ośmiu to całkiem niezły wynik :) Ja jeszcze okularów nie szukam bo mam kilka par i zawsze jakieś pod ręką.
      Dziękuję Ci za przemiły komentarz i mocno ściskam!

      Usuń
  24. Ewuniu śliczna kartkę otrzymałaś od Izy i jak zawsze pięknie ją wkomponowałaś do swojego dziennika, ciekawie ją przedstawiłaś :) Na punkciki z karteczki też już się łapię, ale nie będę nawet pisała na ile ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.