środa, 16 stycznia 2019

Gwiezdne trio

Witajcie kochani.
Postanowiłam w tym roku kontynuować zabawę z Ulą. Jak pokazały ostatnie święta kartek nigdy nie jest zbyt dużo a że za oknem wciąż śnieżna zima to i klimat ku temu jest odpowiedni. W tym roku bawimy się formą kartki. Trochę mnie to niepokoi bo nie wiem co też Uleńka wymyśli w kolejnych miesiącach ale styczeń jest ekstra - robimy kartki w formie gwiazdki.
Gwiazdkę zrobiłam według własnego pomysłu. Składa się ona z dwóch trójkątów równobocznych. Sklejone ze sobą tworzą ładną, symetryczną formę. Bawiłam się tak dobrze, że z rozpędu powstało gwiezdne trio :)
Pierwsza gwiazda powstała na bazie tektury i można powiedzieć, że to praca mediowa. Tekturę pomalowałam akrylami w odcieniach zieleni. Do dekoracji użyłam kilka dekorów z superlekkiej masy, wykrojnikowe bombki, trochę sizalu, papierowych ścinków i błyszczące perełki na druciku. Mamy tu jeszcze ozdobny sznurek i mnóstwo brokatu. Miejsce na życzenia jest na odwrocie kartki.
Nie każdemu się podobają takie mediowe wariacje więc postanowiłam zrobić drugą, tradycyjną gwiazdkę.
Tym razem na odwrocie zrobiłam kieszonkę w której umieściłam podwójny tag z miejscem na życzenia.
I to jeszcze nie koniec. Wciąż jestem zauroczona papierem miętym na mokro czyli po mojemu "miętolonym". Jest więc i trzecia gwiazda :)))
Tym razem również dołączyłam ozdobny tag na życzenia ale umieściłam go nieco inaczej. Przy sklejaniu trójkątów zostawiłam nie podklejone dwie krawędzie. W ten sposób pomiędzy trójkątami powstała kieszonka.
Moja ocena jest subiektywna ale to właśnie z tej gwiazdki jestem najbardziej zadowolona.
Jestem jednak bardzo ciekawa, która z nich Wam najbardziej przypadła do gustu?
Na koniec jeszcze gwiezdne trio razem:
i styczniowy banerek.
Cieplutko Was pozdrawiam :)


65 komentarzy:

  1. Ewuś, śliczne! Każda piękna, miętolona naj:)
    A pomysł na kieszonkę z tagiem - rewelacyjny.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko, bardzo mi miło że Ci się podobają. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Prześliczne gwiazdki! Najbardziej podoba mi się ta z ptaszkami :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  3. piękne , pewnie ptaszki wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ trudny wybór Ewuniu! Wszystkie 3 są piękne. Ale chyba oddam głos tę ostatnią :-) Przepiękna :-) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Andrzejku bo ja myślę tak samo:) Serdeczności!

      Usuń
  5. Piękne gwiazdeczki stworzyłaś. Oczywiście dla mnie numerem jeden jest ta z ptaszkami;) Świetny pomysł na zastosowanie tagów do życzeń.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, byłam pewna Twojego wyboru:) Przesyłam uściski.

      Usuń
  6. Nawet nie będę próbować wybierać tej naj, naj, ale przecież nie muszę;-) Każda gwiazdka jest piękna, oryginalna i pomysłowa. A ponadto zainspirowałaś mnie tymi tagami w kieszonce, to świetny pomysł. Pozdrawiam serdecznie, z bardzo jesiennej Wielkopolski;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Oleńko, że choć trochę mogłam Cię zainspirować. Dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ewciu śliczne, pomysłowe i pięknie wykonane :) Wspaniały pomysł z tagiem chowanym :) ostatnia najbardziej mi się podoba :) Dziękuję za przemiłe komentarze na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję Agusiu, zawsze mogę liczyć na twój serdeczny komentarz :) Przesyłam uściski.

      Usuń
  8. Piękne gwiazdeczki Ewuniu.:) Moje serce skradła ta z ptaszkami.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli jednak tradycyjna :) Bardzo dziękuję Madziu i serdecznie przytulam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mediowe czy też nie, wszystkie kartki śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Ewuniu, ślicznie dziękuję:)

      Usuń
  11. Ewuniu wszystkie są piękne i cudne. Ale najbardziej przypadła mi do gustu ta z ptaszkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, jednak tradycja górą:) Ściskam Cię bardzo mocno.

      Usuń
  12. wonderful creations...love them all.
    greeting- evi erlinda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi i przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

      Usuń
  13. Ewuniu śliczne gwiazdki. Mi równiez najbardziej podoba się ostatnia karteczkowa gwiazdka a później środkowa. Cudownie połączyłaś papiery i grafiki.
    U Ciebie zima a u nas jesień i to taka okropna, wieje, leje i boję się że jak ten deszcz dalej tak będzie płatał figle to za dwa dni auto będzie stało na głównej drodze bo w dojazdową do domu nie wjadę takie bagno nam się zrobiło. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu! I u nas odwilż, śniegu trochę ubyło ale raczej w mieście bo ogród nadal bielusieńki. Podobno na weekend znów wracają mrozy - pogoda jak w marcu :)
      Buziaczki.

      Usuń
  14. Bardzo ładne wszystkie kartki-gwiazdki. Piękne papiery. Właśnie mi przypomniałaś, że gwiazdę można z trójkątów zrobić :) Podoba mi się też pomysł z tagami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można Danusiu i całkiem fajnie to wygląda a przy okazji powstaje w środku kieszonka na tag. Dziękuję za miły komentarz i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Śliczne trio !!! Te dwie ostatnie mnie najbardziej zachwyciły:-)
    Urocze ptaszyny i ten wzorzysty papier w tle aniołków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) Ten wzorzysty papier to zwykła czarno-biała grafika - zabarwiona rozwodnioną farbą. To prosty sposób na uzyskanie dowolnego wzoru.
      Uściski!

      Usuń
  16. Pięknie się Ewuś sprawiłaś. Wszystkie kartki oryginalne i pomysłowe. Sposób na życzenia idealny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Haniu, ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ewuniu na pewno dasz sobie radę z każdym kształtem jaki tylkoUula Wam wymyśli. Śliczne karteczki zrobiłaś, dla mnie zdecydowanie (pod mój gust) to kartka z ptaszkami jest prześliczna, bo ja za chlapaniem itd nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd ptaszki górą :))) Ja tam lubię sobie pomiętolić ale wiem, że nie każdemu się to podoba. Dziękuję Lidziu i przesyłam uściski.

      Usuń
  18. Wszystkie piękne oczywiście, ale ta z ptaszętami wygrywa...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuniu cudne Twoje gwiazdeczki, mój numer jeden to te zimowe ptaszki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się Anusiu :))) Bardzo dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
  20. Ewunie przepiękne gwiazdeczkowe kartki!!! Doskonale zinterpretował zadanie Uli!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Alinko, dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  21. Preśliczne prace,gustowne i pięknie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne gwiazdki. Ptaszki to numer 1 dla mnie.Jestem za tradycją
    nie znam się na mediowaniu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu! Cieszę się, że choć jedna przypadła Ci do gustu.
      Przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  23. jestem zauroczona gwiazdkowymi karteczkami:) są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, jest mi bardzo miło:) Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  24. Wszystkie są piękne, ale gdybym miała którąś wybrać, to wybrałabym tę z ptaszkami. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  25. I własnie przede wszystkim chodzi o dobrą zabawę :) Śliczne są :) moje serce skradły ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Uleńko i świetnie się bawiłam. Bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  26. Ewuniu,bardzo pomysłowe gwiazdeczki,każda z innym rozwiązaniem,każda piękna i niepowtarzalna,w każdej widać magię świąt.
    Serdeczności zostawiam najmilsze dla Ciebie i baw się tak pięknie dalej,a my będziemy podziwiać :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, przyjemnie czytać takie serdeczne komentarze:) Ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  27. Ewuniu, gwiazdeczki są cudne i bardzo podoba mi się ich forma. Ta z rudzikami na gałązce ostrokrzewu ujęła mnie szczególnie. Świetna jest też "miętolona".
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  28. Kochana przepiękne gwiazdkowe kartki!!! Przesyłam serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachwycające gwiazdki, Ewuniu! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ewuniu, wszystkie są równie wybitne, równie piękne. Majstersztyk! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Maksiu, dziękuję i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  31. Wspaniałe gwiazdki ! Wybór tej jedynej nie jest łatwy ,każda Twoja gwiazda ma własny urok ,raz lśni migotliwym brokatem z drucikami jak gwiazdozbiór na niebie ,raz urzeka pięknie udekorowanymi ptaszkami ,a raz radością tworzenia i efektem ludzkich rąk .Tym razem trio jest nierozłączne i wybieram cały pakiecik .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy Grażynko! Ślicznie dziękuję i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  32. Niesamowicie śliczne pomysłowe gwiazdki buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  33. Same cudeńka :) aż miło popatrzeć i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczne!Super wyglądają takiegwiazdkowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem pod wrażeniem! Piękne wykonanie i fantastyczne pomysły na wykonanie!! :)
    Karteczki wyglądają świetnie! Druga i trzecia to moi faworyci, super pomysł z tymi tagami na życzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.