wtorek, 20 listopada 2018

Ślubna elegancja

Witam Was kochani bardzo ciepło.
Na powitanie zimy złapałam zapalenie migdałków :) Leżę więc sobie w ciepłym łóżeczku i obserwuję jak wiatr poniewiera czubkami drzew. Już w niedzielę wieczorem sypnęło śniegiem. Nie ma go zbyt wiele ale myślę, że to niewątpliwie początek zimy. Dziś mocno wieje, wiatr dudni złowrogo w kominie a ja - wstyd się przyznać - cieszę się z tego przymusowego urlopu. Boli mnie gardło i łamie trochę w kościach ale pod kołderką jest baaardzo przyjemnie. Generalnie nie znoszę chorować ale zimna nie lubię jeszcze bardziej.
W pracowni na razie zastój więc sięgnęłam do "archiwum" i pokażę Wam dziś ślubny komplecik, który zrobiłam jeszcze w październiku. Ostatnia kartka była postarzona i wymiętolona, dziś dla odmiany odrobina elegancji. Biel przełamałam jasnym różem bo taki był kolor przewodni wybrany przez młodą parę. To kartka sztalugowa zapakowana w pudełeczko wykonane w tym samym stylu. Foamiranowe kwiaty zrobiłam oczywiście sama a ten piękny wykrojnik to prezent urodzinowy od Ani Iwańskiej - buziaczek Anulko :)
Mam nadzieję, że komplecik spodobał się młodej parze.
Życzę Wam udanego tygodnia a sama wracam pod kołderkę :)))

58 komentarzy:

  1. Piękne !!! elegancja w każdym calu,kartka wspaniale się prezentuje,kwiatki Ewuniu to Ty już nieźle miętolisz -:)
    Też mam ten wykrojnik,już dawno go nie używałam,muszę go odkurzyć :)))
    Ewuniu życzę Ci zdrówka,kuruj się pij herbatkę z imbirem :)
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko! Mój organizm niestety imbiru nie toleruje ale miód, cytrynka czy czosneczek - jak najbardziej. Mocno ściskam :)

      Usuń
  2. Bardzo elegancka kartka! Pudełko prześliczne Ewuniu. U nas też zimno i wieje. Dziś było przynajmniej słonecznie :-) Śnieżek u mnie też pojawił się w weekend, ale tylko troszkę i szybko stopniał. Ewuniu, na takie choróbska polecam napar z imbiru (kawałki gotowane w wodzie) z dodatkiem miodu i z sokiem z cytryny. No i oczywiście niezawodny czosnek. Serdeczności, zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Andrzejku. Stosuję wszystko oprócz imbiru bo jak wyżej pisałam nie toleruję go. Nie zapomniałam też o artykule - napiszę jak tylko stanę trochę na nogi :) Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    2. Aha :-( Nie widziałem Twojej odpowiedzi do komentarza Pani Maryli :-( Chyba w tym samym czasie pisaliśmy Ewuniu :-) Czosnek to najlepsze lekarstwo, jem codziennie :-) Zdrówka Ewuniu :-) Gorące pozdrowienia!

      Usuń
  3. Och Ewuś, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.
    Karteczka dla nowożeńców śliczna. Na pewno przypadła im do gustu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Karolinko :) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękny i elegancki komplet :-) Ażurowe tło i Twoje kwiaty to duet idealny :-)
    Zdrowia życzę i pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewciu i przesyłam uściski :)

      Usuń
  5. Piękny komplecik i super kolorki, ja też miałam u siebie na ślubie różowe dodatki :) Ewuniu dużo zdrówka Ci życzę, kuruj się kochana i odpoczywaj bo masz okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu! Odpoczywam sobie i czuję się już lepiej. Buziaczki :)

      Usuń
  6. Życzę zdrówka :) cudny delikatny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy i bardzo elegancki komplecik.:) Duuużo zdrówka Ewuniu.:) Ściskam mocno.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również mocno ściskam :)

      Usuń
  8. Dużo zdrówka, komplecik taki ciepły , piękny , Ania trafiła z wykrojnikiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Tereniu, to piękny i bardzo dekoracyjny wykrojnik.
      Serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Przepiękna, elegancka i delikatna kartka, idealna na ślub. Wykrojnik z zawijaskami wpisał się tutaj idealnie :-) Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, jest mi bardzo miło.
      I ja pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło :)

      Usuń
  10. Piękna, elegancka, wyrafinowana. Po prostu fantastyczna :)
    Dużo zdrówka Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ewuniu i serdecznie przytulam :)))

      Usuń
  11. Ależ ten komplecik cudny, pełnia elegancji, subtelności, na najwyższą ocenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Basiu, dziękuję z całego serca :)

      Usuń
  12. Pr5zepiękna karteczka- kwiaty śliczne i jak pieknie zapakowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś za ciepłe słowa i przesyłam uściski :)

      Usuń
  13. Wspaniałości powstały! Można wzdychać i zachwycać się długo. Pozdrawiam z podmuchem zimy, bo już sypnęło u mnie pierwszym śniegiem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko! I u nas biało, mroźno i wietrznie - niestety :)
      Buziaki.

      Usuń
  14. Cudnie, delikatnie, bardzo mi się podoba, tylko podziwiać i zachwycać się :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Edytko, dziękuję i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ewuniu! Życzę Ci Przede wszystkim dobrego zdrowia, A ten komplecik ślubny jest Prześliczny i Elegancki - Pozdrawiam Cię Serdecznie i Kuruj się , U nas śniegu jeszcze nie było ,Ale wiatr też trochę wieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu. Kuruję się grzecznie i czuję się już lepiej :)
      Serdecznie przytulam.

      Usuń
  16. Ewuniu zdrówka przede wszystkim życzę. Cieszę się że wykrojnik u Ciebie znalazł zastosowanie, Bardzo fajnie się prezentuje na tej kartce. Niby takie mało spotykane zestawienie kolorystyczne ale muszę przyznać, że mi się podoba . Jest takie eleganckie . Komplecik wyszedł cudownie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że Ci się podoba mój komplecik! Jeszcze raz dziękuję za wspaniały prezent i mocno Cię ściskam :)

      Usuń
  17. Ewciu dużo zdrówka życzę. Niestety sezon na choróbska rozpoczął się, u mnie Wiki już zakatarzona ponad dwa tyg. Mnie też chwilowo rozkładało ale nafaszerowałam się lekami i przeszło dość szybko. Jedyny plus Twojej choroby że gdy tak wieje możesz zagłębić się w kołderkę i nosa za drzwi nie wystawiać. U nas też pizga niesamowicie. Śniegu jeszcze nie mieliśmy ale na minusie już 8 tak w weekend.
    Karteczka piękna, kwiatki oczywiście jak zawsze są cudowne. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Agniesiu, że Wikusia się nie rozchoruje :) Ty też dbaj o siebie bo pogoda ostatnio nieciekawa.
      Dziękuję za ciepłe słowa i serdecznie przytulam!

      Usuń
  18. Ewuniu, przede wszystkim wygrzewaj się, odpoczywaj i wracaj jak najszybciej do zdrowia.
    A komplet ślubny urzeka elegancją i delikatnością.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuniu, zdrówka Ci życzę . Na migdałki, bóle gardła polecam płukać ciepłą(nie gorącą i nie zimną)wodą - 3/4 szkl wody i 1 łyżeczkę wody utlenionej. Mnie i mojej rodzinie pomaga nawet przy katarze. Przepis dostałam od wojskowego lekarza dawno, dawno temu. Spróbuj. Co do karteczki to mnie równiez bardzo się podoba. Wykrojnik jest su[per. Motyw bardzo przypomina rozłoożoną suknię ślubną. Pieknie ukręciłaś kwiaty. Całość robi wrażenie. Podziwiam i cieplutko sie trzymaj, Ukochy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś słyszałam o tym sposobie ale jakoś nie stosuję. Zaraz biegnę wypróbować - dziękuję za podpowiedź.
      Miło mi Elu, że komplecik Ci się podoba. Ukochy :)))

      Usuń
  20. Witam Cię Ewuś cudowny komplecik stworzyłaś, życzę szybkiego powrotu do zdrówka buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna praca, Ewuś ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu, bardzo mi miło. Buziaczki :)

      Usuń
  22. Niesamowicie piękna!!! Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Kartka bardzo delikatna i elegancka. Piękna! Masz dar:)
    Pa, ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anulko i również ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  24. Ewuniu zauroczyłaś mnie tą kartką, a raczej całym kompletem. Jest prześliczny, taki delikatny, stonowany kolorystycznie i jakże inny od prac ktore do tej pory widziałam u Ciebie, energetycznych i kolorowych. Ten komplet jest boski. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Haniu, serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Zauroczył na pewno i nie tylko młodych,ja również się nią zachwycam.
    Delikatna i bardzo elegancka karteczka i pudełeczko.Wspaniała pamiątka.
    Komplecik cudnie się prezentuje.
    Serdeczności zostawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa i również serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  26. Piękny bardzo delikatny i elegancki komplecik .Wykrojnik w tej karcie jest cudnie wyeksponowany .Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykrojnik jest tak bogaty, że nie potrzebuje wielu dodatków. Wręcz szkoda go zasłaniać :) Dziękuję Grażynko i serdecznie przytulam.

      Usuń
  27. klasyka broni się sama!
    pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.