poniedziałek, 4 lutego 2019

Anna i róże

Witajcie kochani!
Anna kocha róże. Wie o tym każdy, kto zagląda na bloga Anusi (Pawanny). Ponieważ zbliżają się jej urodziny pomyślałam, że album z różami sprawi jej przyjemność. Przesyłka już dotarła więc mogę Wam dziś ten album zaprezentować.
To największy album jaki dotychczas wykonałam, całkowicie recyklingowy. Ilustracje pochodzą z czasopism ogrodniczych. Jej ich mnóstwo ale jest też sporo miejsca na dodanie zdjęć czy robienie własnych zapisków. Okładka jest prosta, zrobiona "na płasko" - łatwiej taki album przechowywać.
Wewnętrzne karty są nieco węższe od okładki a powstałą w ten sposób przestrzeń wypełniłam kwiatami.
Zdjęć jest mnóstwo bo i mnóstwo detali do pokazania. Jeśli macie ochotę na mały spacer po różanych ogrodach to serdecznie zapraszam :)
Dziękuję, jeśli dotrwaliście do końca i czekam na Wasze wrażenia:)))
Życzę wszystkim udanego tygodnia.

56 komentarzy:

  1. Piękny prezent przygotowałaś. Jestem zachwycona tym, co widać na zdjęciach. :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ewuniu,przepiękny album,tak wspaniale ukwiecony,Ani napewno się spodobał :)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak jest :) Dziękuję Marylko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  3. piękny album , kocham kwiaty , a obdarowana pewnie też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Ania to prawdziwa pasjonatka :) Miło mi Tereniu, że i Tobie się podoba.
      Serdeczności!

      Usuń
  4. Ewuniu napiszę tak: Ten album jest tak piękny jak Ani ogród i cały teren. A uwierz mi, ja tym Ani "rajem na ziemi" była zachwycona i oczarowana i najchętniej w ogóle bym od Nich nie wyjeżdżała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie prawdziwy komplement Lidziu, dziękuję z całego serducha :)))

      Usuń
  5. Ewuniu piękny prezent zrobiłaś Ani, taki od serca. Spędziłaś nad jego tworzeniem na pewno mnóstwo czasu, ale było warto bo efekt jest zachwycający.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście bardzo pracochłonny projekt ale robiłam go z ogromną przyjemnością.
      Dziękuję Anusiu za ciepłe słowa i pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  6. Ewuniu przepiękny album i cudowny pomysł na prezent. Tyle tu różanych kart i zdjęc. Aż zapachniało różami. Podziwiam za cierpliwość. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haneczko i również serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  7. Zapachniało różami i wiosną,Ewuniu zrobiłaś Ani wspaniałą niespodziankę,jestem oczarowana tym albumem,tyle się w nim dzieje.Dobrze jest mieć takich przyjaciół co niosą radość.
    Serdeczności zostawiam najmilsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Nasz blogowy świat jest wspaniały - dajemy z radością i otrzymujemy równie wiele. Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  8. Ewuniu cudny różany album. Świetny pomysł na wykorzystanie wycinków gazetnikowych czy z poradników. Fantastyczne strony, wiosna i lato w albumie w pełni. Zauroczyła mnie strona z posągami, fantastyczne kwiatki. Ania myślę że bardzo zadowolona z takiego prezentu. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko. Ania pisała, że jej się podoba więc i ja jestem szczęśliwa.
      Buziaki :)))

      Usuń
  9. O raju, ale się napracowałąś :) wspaniały prezent różany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, zachwycający album, pełen ciepła, słońca i zapachu róż. Wertowanie jego kart będzie jak spacer po różanym ogrodzie, który nigdy nie więdnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Taki spacer to fajna sprawa gdy za oknem mroźna zima :) Przesyłam uściski.

      Usuń
  11. Ewa, przepiękny album! Cudawne, różane karty. Już sam, bez zdjęć jest bardzo ciekawy. Tyle kart, tagów, tajemniczych skrytek. Cudo!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Izabelko, ślicznie dziękuję za ciepłe słowa. Uściski :)

      Usuń
  12. Piękny różany ogród! Najlepsze, że kwitnie nawet zimą :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, i podlewać nie trzeba :)
      Dziękuję Małgosiu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  13. Przecudny album Ewuniu, Ania z pewnością jest nim zachwycona.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu takie różane cudo.
    Ania pewnie zachwycona.
    Ale kogo nie zachwyciłby taki piękny album 😊.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Marzenko, ślicznie Ci dziękuję i przesyłam uściski :)

      Usuń
  15. Wspaniały, różany album, Ewuniu!
    Spędziłaś nad nim mnóstwo czasu, ale efekt zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Iwonko :) Serdecznie dziękuję za ciepłe słowa!

      Usuń
  16. Piękny album. Wspaniały prezent. Ania pewnie bardzo się z niego ucieszyła.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Cudowny album. Wyobrażam sobie zachwyt Ani w chwili, kiedy go zobaczyła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Wyjatkowy, niepowtarzalny, bardzo oryginalny album, pachnący (na sam widok) różami. CUDO. Wciąz podziwiam twój talent twórczy. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Eluniu, dziękuję z całego serca.
      Przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  19. W rzeczywistości jest piękniejszy:) Jeszcze raz dziękuję za to cudo!
    Całuski zostawiam serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że Ci się spodobał album. Jeszcze raz - wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  20. Ależ piękny album <3 Na pewno sprawił Ani ogromną niespodziankę i przyjemność :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agness i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Kochana cudowny, różany album!!! Jestem zachwycona, coś wspaniałego i niepowtarzalnego, robi wrażenie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Dorotko, ślicznie dziękuję i przesyłam uściski :)

      Usuń
  22. Przepiękny różany album. Ania na pewno była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

      Usuń
  23. Cuudeńko Ewuniu ,piękny i wyjątkowy album .Kolejny raz przeglądam jego strony ,jeden spacer po różanym ogrodzie to zdecydowanie za mało ,żeby nasycić się jego urokiem .
    Dzisiaj w towarzystwie mamy poznaję dokładniej ukryte zakamarki ogrodu i oczywiście pada wiele miłych słów uznania i pochwał Twojej pracy .Piękny prezent .Pozdrawiamy serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Grażynko, serdecznie dziękuję za tyle ciepłych słów.
      Obie panie gorąco pozdrawiam :)))

      Usuń
  24. Piękny album, pomysłowy i sprawił na pewno wielką radość, bo kto by się mię cieszył z takiego prezentu 😍

    OdpowiedzUsuń
  25. No cóż mogę napisać o tym albumie brak mi słów jest on niesamowity buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Arletko, serdecznie dziękuję :)))

      Usuń
  26. Przepiękny prezent. Oniemiałam z wrażenia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Miłośniczka róż na pewno doceni <3

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.