niedziela, 10 maja 2020

Romantycznie z konwalią

Witajcie kochani!
Ostatnio niewiele kartek pokazuję na blogu. Odkąd ich nie wysyłam jakoś brakuje mi motywacji do ich tworzenia. Od czasu do czasu jednak coś powstaje. Motywacją jest zdecydowanie zabawa z Anią i jednocześnie zabawa z kwiatowymi motywami. Majowa inspiracja to konwalia, kolor zielony i motyl. Niezwykle delikatny i romantyczny zestaw, prawda? Kartkę zrobiłam jeszcze w kwietniu, to fajne że Ania podaje tematy z wyprzedzeniem. Pamiętam, że oglądałam wtedy cudne i wymyślne składaczki u Małgosi i nagle zachciało mi się zrobić składaczek.
Nie korzystałam z żadnego konkretnego wzoru, wymyśliłam go spontanicznie. Nie jest to jakaś bardzo wymyślna forma, chodziło mi raczej o uzyskanie efektu przestrzennego. No i jest to taki prawie składaczek bo generalnie się nie składa:))) Dlaczego? Dlatego, że do ozdobienia wykorzystałam foamiranowe gnieciuszki - sami zaraz zobaczycie. Przeważający kolor jest oczywiście zielony, motylki są trzy a konwalie zrobiłam sama. Łodyżki wycięłam z zielonego kartonu a kwiaty z foamiranu. Jest sielsko i romantycznie, tak mi się przynajmniej wydaje:)
I na koniec składaczek w towarzystwie moich wiecznie kwitnących fiołeczków:)
Jeszcze majowy banerek:
Życzę wszystkim miłego tygodnia!

67 komentarzy:

  1. Jest Ewuniu romantycznie, delikatnie za sprawą motyli, kwiatów ale i tła kartki. Konwalie i ich delikatny zapach uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię konwalie, dziś zebrałam w ogrodzie pierwszy bukiecik - maleńki ale pachnie niesamowicie. Dziękuję Ewuniu i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  2. Ewuniu pięknie wykombinowałaś tę kartkę jest romantyczna , myślę że za sprawą tła i tych motyli. Podziwiam ,kwiatki , które robisz sama , ja niestety kupuję , jeśli mam gdzieś wkleić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu! Lubię robić kwiaty więc tym bardziej mi miło, że Ci się podobają.
      Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Toż to prawdziwy ogródek :)) Masz talent do kwiatów Ewciu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Małgosiu - nastał czas ogródkowy:)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  4. Fantastyczna, a to, że z konwalią, podbija jej wartość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urokowi konwalii trudno się oprzeć:) Dziękuję Basiu.

      Usuń
  5. Zabawy faktycznie mobilizują a karteczki urocza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko Ewuniu stworzyłaś buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest romantycznie ,pięknie i wiosennie .Wspaniale Ewuniu zagospodarowałaś przestrzeń tej karteczki ,Podoba mi się pomysł na domki z wykrojnika .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na myśli raczej płotek ale teraz widzę, że mogą to być również domki:)
      Dziękuję Grażynko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ewuniu jest cudnie, romantycznie i sielsko. Bardzo podoba mi się Twoja kompozycja. Przestrzenna kartka jest świetna. Szkoda że się nie składa, ale przecież nie wszystkie kartki wysyłamy w kopercie :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwotnie miał być to typowy składaczek ale jak się rozkręciłam z ozdabianiem to wyszło co wyszło:) Zawsze mogę dorobić stosowne pudełeczko.
      Dziękuję Anusiu i przesyłam uściski!

      Usuń
  9. Piękna przestrzenno-konwaliowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka, a fiołki masz prześliczne!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Mam sporo fiołeczków w domu bo dzielnie kwitną przez cały rok i chyba dlatego tak je lubię. Uściski!

      Usuń
  11. Ewuniu cudnie wyszło. Piękna kartka. Wspaniale skomponowana, ale u Ciebie to norma. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Haneczko, dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Wytyczne zrealizowane na 100% :-) Piękne kwiaty i piękna forma:-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu i posyłam serdeczności:)

      Usuń
  13. Ale urozmaicona kartka, pomysłowa.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Rewelacyjny składaczek. Konwalie to jedne z moich ulubionych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalne podejście to wyzwania. Kwiatuszki super! A przestrzenna, składana forma kartki bardzo tu pasuje. Twoje fiołeczki śliczne. Mnie przepadły ale muszę odnowić hodowle. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie Zosiu! Jak widzę, że jakiś fiołek zaczyna się zbytnio starzeć urywam kilka listków i sadzę do małej doniczki. To najprostszy sposób:)
      Dziękuję za miły komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  16. Cudny składaczek Ewuś. Ślę moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i przesyłam uściski:)

      Usuń
  17. Piękna kartka z konwaliami, Ewuniu twoja wyobraźnia tak działa że zawsze zrobisz tak że wszystko do siebie pasuje :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko, to bardzo miłe:) Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  18. Ewuniu, super składaczek wymyśliłaś. I gdyby dać płaskie kwiaty, to składałby się perfekcyjnie. Ale z tymi foamiranowymi kwiatami to dopiero cudnie wygląda.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał się składać Małgosiu ale ja zawsze muszę coś pokombinować:)
      Cieszę się, że Ci się podoba.
      Buziaki!

      Usuń
  19. Uczta dla oczu, duszy i serca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna karteczka Ewuniu, jak w majowym ogrodzie :). Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w majowym ogrodzie Justynko:) Dziękuję za ciepłe słowa i przesyłam uściski.

      Usuń
  21. Rewelacyjny składaczek z konwaliami Ci wyszedł. A ja widzę jeszcze jeden plus tego wszystkiego - dotykając tych kwiatów nie jesteśmy narażeni na truciznę, jaką wydzielają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście konwalia jest trująca ale tylko wtedy, gdy się ją zje - wąchać można bezkarnie:) Dziękuję Karolinko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  22. Składaczek, czy nie - wygląda pięknie, wiosennie i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urokliwa karteczka Ewo, taka wiosenna...
    szczerze mówiąc jakoś nie idzie mi rękodzielnictwo na kwarantannie co nie znaczy, że nie dłubię...
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie Joasiu:) Ciągle coś robię ale tak jakoś bez przekonania.
      Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  24. Delikatna i romantyczna karteczka. Pięknie ozdobiona.
    Uwielbiam zapach konwalii.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Tereniu:) Bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  25. Ewuś, śliczna karteczka. Ciągle zachwycasz mnie swoim wyczuciem w kompozycjach i cudownością dobierania materiałów do prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Martusiu, serdecznie dziękuję:)

      Usuń
  26. Wspaniała praca jak w zaczarowanym ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niepowtarzalna i pięknie skomponowana kartka składaczk. Taka cała Twoja romantyczna, Delikatna pozdrawiam serdecznie nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu i przesyłam uściski:)

      Usuń
  28. Ewuniu jest sielsko i anielsko, bardzo ciekawie skomponowany składaczek :) Wiosna, zapach konwalii i bzu, aż chce się żyć (zapominając o tych wstrętnych maseczkach, których nie znoszę :( Życzę dużo zdrówka, uśmiechu i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko za ciepłe słowa i serdecznie przytulam:)

      Usuń
  29. Właśnie mi pachnie malutki bukiecik konwalii w pokoju. Piękna, wiosenna kompozycja Ewuniu, przestrzenna forma nadała jej lekkości. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u mnie konwalie w wazoniku, cieszę się chwilą i pięknym zapachem:)
      Dziękuję Oleńko i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  30. Wspaniała praca!!! Podziwiam!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  31. Ewuniu stworzyłaś świetną kartkę, delikatną i taka uroczą karteczkę. Fiołeczki pięknie Ci kwitną, ja nie mam żadnego choć kilka razy już kupowałam, ale może to zależy od odmiany? Jakoś kiepską mam rękę do kwitnących roślin domowych, kiedys miałam masę i każdy mi zazdrościł a teraz buuuu słabo. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa Agniesiu, mnie też się zdarza:)
      Bardzo dziękuję i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  32. Śliczna. Taka wiosenna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  33. Ewuniu jest romantycznie,jest i sielsko oraz pięknie. Dodatkowe brawa za skomponowanie własnoręcznie konwalii!!! Tak na marginesie-konwalie są w czołówce moich naj naj kwiatków 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, te konwalie to bardzo prosty wzór:) Cieszę się Ilonko, że Ci się podoba ta karteczka. Buziaki!

      Usuń
  34. Cudna kompozycja kartki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  35. Ewciu, twój styl rozpoznam z daleka!
    jak zawsze i pięknie i tajemniczo...
    Zaczarowany Ogród
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Dorotko, dziękuję i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.