czwartek, 30 lipca 2020

Smak szczęśliwych chwil

Witam Was kochani cieplutko po małej, wakacyjnej przerwie :)
"Smak szczęśliwych chwil" to tytuł albumu, który zrobiłam dla Marylki w podziękowaniu za piękną kartę do dziennika emerytki - pisałam o niej tutaj.  Tak się złożyło, że Marylka wkrótce ma urodziny więc do albumu dołożyłam jeszcze kartkę i mediowe pudełeczko ale o tym w kolejnym poście bo dziś będzie wiele zdjęć albumowych.
Motywem przewodnim w albumie są róże. Okładka jest skromna, również z różanym motywem i ozdobiona dodatkowo ornamentami z masy samoutwardzalnej pomalowanej na kolor starego złota.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)
To wszystko na dziś. Serdecznie Was pozdrawiam i zmykam nadrobić zaległości na Waszych blogach:)

52 komentarze:

  1. Piękne różane motywy!Bardzo lubię ciemne kolory, zwłaszcza w takim połączeniu wzorów jak w Twoim albumie Ewo:-) Śliczne prezenty wykonałaś dla Maryli, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny kolor w albumach wspaniale podkreśla detale, i ja lubię taki efekt.
      Dziękuję Ewuniu i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Kolejny cudny album. Wszystkie detale tak ze sobą współgrają. Obdarowana z pewnością się ucieszy. Pozdrawiam🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucieszyła się bo prezent już dotarł - ogromnie mnie to cieszy:)
      Dziękuję Janeczko i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  3. Album jest przepiękny, oglądam i podziwiam!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu:) Dziękuję i równie gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Jednym słowem: cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny album różany wykonałaś Ewo!
    Mam ochotę z tobą polemizować w sprawie tej okładki. Nie zgadzam się bowiem ze stwierdzeniem,że jest ona skromna. Jest bogata, bo zarówno róże w tym układzie i ornamenty złote tworzą bardzo ciekawą kompozycję, prawdziwe cacko!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko, jest mi bardzo miło:) Miałam na myśli przestrzenny wymiar okładki. Zazwyczaj tworzę bogatsze kompozycje a ta jest dość "płaska". Taki album łatwiej się przechowuje. Przesyłam serdeczne uściski!

      Usuń
  6. Niesamowicie piękny album. Na pewno obdarowana wiele chwil nad nim spędzi podziwiając go.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w nim mnóstwo miejsca na zdjęcia wiec mam nadzieję, że Marylka wypełni go swoimi wspomnieniami. Dziękuję Kasiu i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Jest niesamowity i piękny zarazem. Potrafisz piękne rzeczy Ewuniu wyczarować z papieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu za ciepłe słowa. Buziaki!

      Usuń
  8. Cudny album Ewuniu, niesamowite ile zastosowałaś tam różnych rozwiązań. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Madziu i równie mocno ściskam:)

      Usuń
  9. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Marylka będzie zachwycona. Album jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu, to takie miłe:)

      Usuń
  10. Ewuniu podpisuję się obiema rękami pod tym wszystkim co napisały wcześniej moje poprzedniczki,album jest CUDOWNY !!!! i jest mój,jedyny niepowtarzalny,przepiękny :))) Bardzo,bardzo Ci za niego dziękuję.
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie właśnie słowa dają radość:))) Ogromnie się cieszę Marylko, że jesteś zadowolona - niech Ci ten album dobrze służy.
      Ściskam Cię bardzo, bardzo mocno!

      Usuń
  11. Ewuś, zachwycający album! Uwielbiam Twoje albumy, konkstrukcje, dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu jestem zachwycona tym albumem. Uwielbiam motywy różane , a albumy to dla mnie czarna magia, tyle stron do ozdobienia !! Brawo Ty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam robienie albumów, chyba dzięki Małgosi:)
      Dziękuję Aniu za serdeczny komentarz i przesyłam uściski.

      Usuń
  13. Ewciu, album jest cudowny - letni, radosny i pachnący różami. Wspaniale ta czarna baza i czarne elementy podnoszą intensywność innych kolorów.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja pochwała Małgosiu wiele dla mnie znaczy:) Dziękuję i serdecznie przytulam.

      Usuń
  14. Jak w zaczarowanym, różanym ogrodzie. Podziwiam pomysł i ogrom pracy ileż tu wycinania i klejenia! Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko i równie ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Cudowny album, a róże to przepiękny motyw i pięknie wyglada na Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  16. Piękny album, a okładka z tymi złoceniami sprawia niesamowite wrażenie!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Aniu:) Miłej niedzieli!

      Usuń
  17. Witaj Ewuniu ! powróciłam na bloga ! Dzieło Twoje jest piękne ! ten ornament bardzo mi się podoba , Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ponownie Szymciu:) Dziękuję za odwiedziny i również buziaki posyłam!

      Usuń
  18. Ewuniu album jest piękny!! Jestem pewna, że Marylka jest nim zachwycona :)). Buziaki kochana i miłej niedzieli :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna , oryginalna praca, będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu podziwiam za cierpliwość przy tworzeniu tego pięknego albumu. Nie wiem czy umiałabym poświęcić tyle czasu jednej rzeczy. To domena prawdziwego artysty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to lubię, to jak zrobienie wielu kartek:) Dziękuję Haneczko za ciepłe słowa i przesyłam uściski.

      Usuń
  21. Pięknie tworzysz na tej swojej emeryturze. Wciąż masz nowe i ciekawe pomysły na swoją pasję. Podziwiam, pozdrawiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu. Mam wiele pomysłów ale jak to emerytka - wciąż nie mam czasu:) Jak się skończy sezon ogrodowy to na pewno będę więcej czasu spędzać w pracowni.
      Ja też posyłam serdeczności.

      Usuń
  22. Beautiful!
    Thank you for your visit.
    janicce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Prześliczne rzeczy tworzysz. Chętnie posiedzę u Ciebie i nacieszę oczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam Jolu i dziękuję za miłe odwiedziny:)

      Usuń
  24. Wspaniały album Ewuś! Cudowne ma karty. Tyle tajemniczych schowków. Świetny!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  25. Piękny, aż zazdroszczę Marylce:) I Tobie Ewuniu zazdroszczę, że tak działasz. Ja teraz tylko bransoletki, książka i coś z wełny:( Pomysły mnie opuściły...Dobrze, że bawię się u Reni, to muszę coś wymyślić.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Anusiu, że nie odpuszczasz. Oglądałam ostatnio torebkę, jest śliczna:)
      Buziaczki!

      Usuń
  26. Rewelacyjny album tylko pozazdrościć będzie buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.