środa, 5 sierpnia 2020

Mediowe pudełeczko

Witam Was serdecznie i ciepło.
Dziś trochę mediów:) Będzie to pudełeczko, o którym wspomniałam w poprzednim poście.
Do ozdobienia użyłam w większości wycisków z masy samoutwardzalnej. Całość pomalowałam na czarno, kolory nakładałam suchym pędzlem. Na koniec jeszcze kilka błyskotek i gotowe.
Jest to pudełeczko z wysuwaną podłużną szufladką, o ile pamiętam to po jakimś telefonie. Wnętrze wykleiłam papierem z różanym motywem pasującym do albumu z ostatniego posta bo pudełeczko było częścią prezentu dla Marylki. Tylko boki wysuwanej szufladki pozostawiłam białe. Nie bardzo to pasuje ale bałam się, że szufladka nie będzie się gładko wysuwać.
Oto efekt:
Marylce się spodobało więc i ja jestem szczęśliwa:)
Uściski dla wszystkich!

50 komentarzy:

  1. Ewuś, pudełko jest piękne! Lece obejrzeć album:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, Piękne! Zdobienia są piękne! Najbardziej podobają mi się liście- są cudne. Ten kolor od jasnej zieleni do turkusu- po prostu rewelacja. I ten jeden jedyny kwiat- robi wrażenie.Aż się wierzyć nie chce,że kiedyś to było pudełko po telefonie, bo teraz jest rękodzieło- arcydzieło!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś Izuniu bardzo spostrzegawcza - myślę o tym turkusie:) Ślicznie dziękuję za przemiły komentarz i przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  3. Ewuniu ale czad!!!! Piękne pudełeczko, te wyciski, listki i kwiatek sa fantastyczne. A głębia wszelakich kolorów świetnie dobrana, wkomponowana i wogóle rewelacyjnie ze soba wszystko współgra. Co do malowanych boków to fakt wyglada jak sie wysunie dziwnie ale właśnie też pomyślałam że jeślibyś pomalowała mogłoby gorzej sie zamykać pudełeczko. Ja miałam tak z chustecznikiem, pomalowałam cały i ta dolna szufladke też, no bo jak jej nie pomalować haha i przy zamykaniu farba stawia opór. Dobrze że domowy bo dla kogoś byłby wstyd. Pozdrawiam serdecznie😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałam nie ryzykować bo szufladka jest mocno dopasowana, okleić też się nie dało więc zostawiłam białe. Cieszę się Agniesiu, że Ci się podoba:) Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  4. piękne pudełko, listki rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu pudełek u nas nigdy dość . A to twoje jest genialne. Ja kiedyś w przypływie weny kupiłam masę i jakieś foremni ale jeszcze się za nie nie zabrałam. Czasu brak a media jakoś mi nie wychodzę. ALe Tobie wyszło pięknie . Czego się nie złapiesz w cudo zamieniasz. Zdolniacha jesteś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro zrobiłaś Aniu już pierwszy krok to spróbuj, jestem pewna, że Ci się spodoba:)
      Do ozdabiania pudełek to fajna sprawa i mnóstwo możliwości.
      Dziękuję za ciepłe słowa i mocno ściskam!

      Usuń
  6. Śliczne. Szkoda, że nie pokazałaś bardziej szczegółowo środka. Ozdobione jest pierwsza klasa. Niesamowicie pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środek wykleiłam ozdobnym papierem, nie pomyślałam o dokładniejszym zdjęciu:)
      Dziękuję Kasiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  7. Wspaniałe pudełeczko Ewuniu, jak zawsze u Ciebie nienagannie i idealnie. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Maksiu, dziękuję i również pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Pudełko wyszło wspaniale! Jest niesamowite, bardzo ciekawe. Fajnie się otwiera i widać w dekoracjach Twoją wprawną rękę. Najważniejsza w tym wszystkim jest jednak Twoja wyobraźnia Ewuniu.Gratulacje:)
    Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita kolorystyka. Ewuniu, jesteś Mistrzynią mediowania! Prześliczne pudełko!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrzynią to chyba jeszcze nie ale to bardzo miłe Aniu - dziękuję.
      Serdeczności!

      Usuń
  10. Niesamowite jak z jakiegoś zwykłego pudełeczka można zrobić coś tak pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, przecież Ty Lidziu też to robisz, tylko w innych technikach:)
      Cieszę się, że Ci się podoba. Buźka!

      Usuń
  11. Ewuś, cudowne jest! Te ozdoby, kolorki i ten środeczek, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie tylko Marylce się podoba mi też.i to bardzo😊 Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Lucynko:) Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  13. Ewuniu pudełko śliczne! Cudowne są te łączenia kolorów, zresztą jak zawsze po mistrzowsku. Nie dziwię się, że Marylce podoba się :). Miłego dnia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  14. Ewuniu, przepiękne, taki prezent otrzymać to wielka radość, myślę, że obdarowana jest zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za ciepłe słowa i przesyłam uściski:)

      Usuń
  15. Wszystko jest wspaniałe, unikalne na całego. Musiało się spodobać. :) Ty chyba żyjesz magią, a na pewno nam ją ukazujesz, że istnieje, jest wśród nas. Twoje prace zawsze budzą zachwyt i dają poczucie, jakbym odkrywał inny świat, co jest niesamowite. Jak zawsze zachwycona, zdziwiona na wielgaśny plus, pozdrawiam serdecznie. :))))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Agnieszko, dziękuję za te wszystkie ciepłe słowa i ściskam bardzo mocno:)))

      Usuń
  16. Uwielbiam te Twoje mediowe prace. Są oryginalne i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne, niesamowite i zjawiskowe pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  18. Ewuniu, szkatułeczka jest przepiękna i baśniowa. Tak - Twoje szkatułki i pudełka kojarzą mi się ze skarbami Sezamu. Kiedy w dzieciństwie czytałam baśń o Ali Babie i 40 rozbójnikach, w wyobraźni widziałam zawsze Sezam pełen takich właśnie ozdobnych szkatułeczek ( a w nich były oczywiście różne kamienie szlachetne i złote monety:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie piękne porównanie Małgosiu, bardzo mi się podoba:)
      Dziękuję za serdeczny komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  19. Niesamowite pudełeczko. Masz talent i wyobraźnie. Podziwiam i nie mogę
    się napatrzyć. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu:) Ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  20. Pudełeczko prezentuje się fantastycznie!!! Przesyłam moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również posyłam serdeczne uściski:)

      Usuń
  21. Jakie piękność <3 pudełeczko jest boskie. Trochę szkoda, ze środek biały ale masz racje funkcjonalność ważniejsza i lepiej, żeby się łatwo otwierało. Cała reszta i tak wygląda bosko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Roksanko i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Oryginalne cudeńko. Ja chylę czoła przed Twoją każdą pracą, talentem i kreatywnością. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janeczko, jesteś kochana. Mocno ściskam:)

      Usuń
  23. Ojejku ! Ewuniu ! Ależ Ty pięknie popracowałaś nad mediami w tym projekcie, użyłaś pięknych turkusów i różów w których jestem zauroczona. Świetnie to zrobiłaś Ewuniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Szymciu, jest mi bardzo miło czytać tak ciepłe słowa:)

      Usuń
  24. Przepiękne pudełeczko 😍 Aż szkoda, że nie miałam możliwości być przy jej powstawaniu :) Obłędnie ją zmediowałaś. Nie mogę się napatrzeć na zbliżenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, cieszę się, że Ci się podoba:) Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  25. Witam pudełko jest rewelacyjne pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i równie serdecznie pozdrawiam!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.