piątek, 28 lipca 2017

Spacer z balonami

Witajcie kochani.
Kiedyś już spacerowałam z balonem. Jakieś dwa lata temu dostałam od sąsiada trzy duże, pięciolitrowe, szklane balony. Od razu postanowiłam, że ozdobię je metodą decu i będą na winko własnej roboty. Ozdobiłam wtedy jeden a dwa pozostałe zostały. Wyciągałam je kilka razy ale jakoś nie miałam natchnienia. W końcu jednak doczekały się na swoją kolej i właśnie dziś chcę Wam zaprezentować efekt. Zastanawiacie się o co chodzi z tym spacerem? Ano, są tak duże że w żaden sposób nie udało mi się zrobić dobrych zdjęć w pracowni i dlatego poszłam z nimi na spacer do ogrodu. Właściwie to wyszłam tylko przed dom bo tutaj po południu jest cień a robienie w słońcu zdjęć lakierowanym powierzchniom to nie jest dobry pomysł.
Dominującym motywem na pierwszej butelce są winogrona uzupełnione kwiatami - czyli klasyka.
Na drugiej butli dominują róże.
Na koniec pozwolę sobie przypomnieć jak wyglądał pierwszy balon. To zdjęcia zrobione wśród kwitnących zimowitów 4 października 2015 roku.
Jestem bardzo ciekawa, który podoba się Wam najbardziej?
A ponieważ dziś piątunio, życzę Wam kochani wspaniałego wypoczynku i dużo słońca na nadchodzący weekend.

57 komentarzy:

  1. Zachwycające :) Jak cudnie wykonane :) Mnie najbardziej podoba sie pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej podoba się trzeci ;) pewnie przez wróżkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko. Nad tym pierwszym napracowałam się najwięcej, cieszę się że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Piękne, mnie najbardziej podoba się drugi balon
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże są niezawodne. Dziękuję Aldonko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  4. Oj wszystkie super wyszły dla mnie ten w róże ale to mój gust bo bardzo uwielbiam ten motyw w decupage zas najbardziej to urzekły mnie zimowiska w tle bo też rosną w moim ogrodzie ale nie tak obficię. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko. Z czasem i Twoje zimowity się rozrosną :)
      Przesyłam gorące pozdrowienia.

      Usuń
  5. Piękne. Z pewnością wino z takich balonów będzie wybornie smakować. Piękne rośliny w tle. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu. Przed domem dominują hosty bo tu dużo cienia. Miłego weekendu!

      Usuń
  6. witam wszystkie balony są reweeeeeelacyjne to tyle życzę ci Ewuś cudownego słonecznego weekendu buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko. Tobie również życzę udanego, weekendowego wypoczynku.

      Usuń
  7. Wszystkie trzy podobają mi się najbardziej ... szkoda, że ja tak nie potrafię ... są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest trudne - spróbuj!
      Serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  8. A to takie balony!!!!! Jak dla mnie pierwszy najładniejszy :) Pozdrawiam Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie Małgosiu! Bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Oba są śliczne, ale ten pierwszy jednak bardziej wpadł mi w oko :)
    Ewuniu super je ozdobiłas, podziwiam bo to przeciez spora rzecz i tak łatwo pewnie nie było, ale efekt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to spora powierzchnia do ozdobienia ale z drugiej strony można było poszaleć.
      Dziękuję Lidziu i przesyłam uściski.

      Usuń
  10. Wszystkie cudnie zrobiłaś i bardzo umiejętnie połączyłaś serwetki co jest intrygujące dla widza. Szczegolny balon spodobał mi się hdzie dominują różę, wueilbiam ten motyw. WYszło ślicznie Kochana Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Szymciu. Ja też lubię motyw z różami, zawsze się sprawdza.
      Miłego weekendu kochana!

      Usuń
  11. Ewuniu! Bardzo ślicznie ozdobiłaś te balony, Pierwszy podoba mi się bardziej , Oj ! Winko będzie smakowało z tak pięknej butli Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco i Miłego Weekendu Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Krysiu. Tobie również życzę wspaniałego, pełnego słońca weekendu!

      Usuń
  12. Pięknie je ozdobiłaś! Coraz więcej zaczynam rozmyślać o nauce decu;) Jednak ta technika daje dużo mozliwości.
    Miłego weekendowego odpoczynku Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Koniecznie spróbuj, jestem pewna że ta technika Ci się spodoba. Pozdrawiam Cię serdecznie i bardzo ciepło.

      Usuń
  13. Ewciu, wszystkie są śliczne, każdy z nich ma w sobie pewien niepowtarzalny urok i klimat, jednak gdybym już musiała wskazać , który z nich najbardziej przypadł mi do gustu to z niewielką przewagą nad pozostałymi - drugi - podoba mi się cudowny motyw z zawijaskami, który bardzo ciekawie wkomponowałaś - i nawet gdyby nie było na nim róż - wyglądałby bardzo dostojnie i klasycznie - jak printroom, który kocham. Ściskam i pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko. Ogromnie mi się podoba efekt printroom ale jakoś rzadko go wykorzystuję. Ten balon rzeczywiście ma zadatki.
      Ściskam Cię serdecznie i bardzo mocno!

      Usuń
  14. Cudownie ozdobione! A jak wino będzie świetnie smakować z takich cudów :) Najładniejszy moim zdaniem jest pierwszy, tematycznie idealny na przeznaczenie winne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Rzeczywiście winogrona najbardziej kojarzą się z potencjalną zawartością. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  15. Piękności! Podziwiam Cię Ewuniu, tak dużo w Tobie pomysłów i chęci twórczej pracy. jesteś niesamowita. Butelki są piękne, na pewno winko będzie jeszcze w nich smaczniejsze. Już sobie wyobrażam jak stawiasz taką butlę na stole i delektujesz się nie tylko smakiem wina:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dodam, że moja faworytka to butla z żółtą szyjką z różami:)

      Usuń
    2. Mam trochę wątpliwości czy postawienie takiej "flachy" na stole to dobry pomysł? Ale do przechowywania zdecydowanie tak, ewentualnie na prezent.
      Dziękuję Anusiu za serdeczny komentarz i życzę Ci miłej niedzieli.

      Usuń
  16. Balony wygladają rewelacyjnie. Trudno mi wybrać który ładniejszy, Na tle tych rabatek w różnych odcieniach zieleni i kwiatów prezentują się ślicznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluś i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ewuniu, balony są rewelacyjne. Naprawdę trudno mi wybrać najładniejszy. Ale jakoś bardzo do mnie przemawia ten z winogronami, pewnie na zasadzie skojarzenia z ewentualną zawartością.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, ślicznie dziękuję i serdecznie ściskam!

      Usuń
  18. Ten z elfikiem najcudniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najpierw rzucił mi się w oczy tytuł.Wyobraziłam sobie Ciebie Ewuniu, jak unosisz się lekko nad ziemią za sprawą trzymanych w dłoni czerwonych baloników,niczym Mary Poppins,gdyby nimi zastąpić jej parasolkę:)Chyba idę w dobrym kierunku jeżeli chodzi o myślenie obrazami,prawda?
    A tu takie balony!Trzeba przyznać,że piękne i budzą podziw.Cudnie wyglądają wszystkie trzy,a ja z sentymentu do wrózek,bez wahania wyciągnęła bym rękę po ten powstały jako pierwszy.
    Sciskam Cię moja Mary Poppins:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba Aduś Twój pomysł! Chętnie bym poleciała gdzieś wyżej, może tam jest chłodniej? Dziś u nas stuknęło 36 stopni, chyba zaczęła mi się ścinać krew.
      Dziękuję Ci kochana za serdeczny komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  20. Ewuniu wszystkie sa świetne ale mnie osobiście najbardziej podoba się ten pierwszy . Nigdy nie kombinowałam z różnymi serwetkami a widać u Ciebie doskonałe efekty . Chyba mnie zainspirowałaś. U Ciebie zawsze coś fajnego znajdę i co post to inna technika . Gratuluje zdolności i kreatywności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu. Lubię mieszać i łączyć różne serwetki, taki kolaż często daje ciekawy efekt choć pracy jest znacznie więcej.
      Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  21. Ewuniu,jak dla mnie to pierwszy jest super,nieustannie podziwiam Twoje zdolne rączki w tym temacie i chylę czoła przed twoją kreatywnością 😍
    Przesyłam uściski .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i również przesyłam serdeczne uściski!

      Usuń
  22. Prześliczne ,kolorowe prace,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie są zachwycające. Jako najpiękniejszy balon wybieram ten z winogronami. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adrianko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  24. Pięknie ozdobione balony .Wszystkie zachwycają i trudno wybrać ten jedyny najpiękniejszy .Zabieram więc trzy .Ostatnio zbieram i przygarniam wszystkie serwetki więc z zainteresowaniem podglądam ich ciekawe połączenia .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko. Lubię łączyć różne serwetkowe motywy, szczególnie na dużych powierzchniach można uzyskać ciekawe efekty.
      Przesyłam buziaki.

      Usuń
  25. Jak to się mówi,dla każdego coś miłego,chociaż każdy balon jest miły dla oka😊
    Każdy ma w sobie to coś co przyciąga uwagę.Gdybym miała wybierać to wybrałabym ten drugi,z różami,bo bardzo lubię ten motyw,a Ty Ewuniu po mistrzowsku go połączyłaś na baniaczku ,przez co sprawia wrażenie starożytnej amfory,przesadziłam? Raczej nie, jest naj naj😊
    Serdeczności najmilsze zostawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Ja chyba też najbardziej lubię ten drugi balon, mam słabość do wszelkiego rodzaju zawijasków.
      Buziaczki na niedzielę!

      Usuń
  26. O matko z córką Ale czad!!! :))))
    Wprawdzie winka widac nie będzie...ale na pewno będzie smakować dwa razy lepiej z takiego pięknego balona! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, że nie wspomnę o ilości trunku w balonie :)

      Usuń
  27. Beautifully decorated balloons. All are delightful and difficult to choose the only one the most beautiful. So i am picking up three. I am collecting and picking up all the napkins so I'm interested in watching their interesting calls.

    ก็อตซิลล่า 2015

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chętnie zobaczyłabym i Twoje prace Koi Seo.
      Przesyłam pozdrowienia.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.