sobota, 5 sierpnia 2017

Kolorowy zawrót głowy

Witam Was kochani serdecznie, słonecznie i gorąco a dziś w dodatku bardzo kolorowo.
Kolorowy zawrót głowy to sprawka Małgosi. Akurat szukałam pomysłu na urodzinową karteczkę dla naszej Marylki, która niedawno miała urodziny, gdy przeczytałam u Małgosi o zabawie. Lato w pełni, słońce dokazuje a kwiaty kwitną wszystkimi kolorami więc pomysł jak najbardziej na czasie. A że koszyczek moich foamiranowych tworków już pełny więc zabrałam się do pracy.
Chyba nieco przesadziłam z tymi kolorami ale jak szaleć, to szaleć!
Spodobała mi się ostatnio forma kartki - książki ale tym razem nieco ją zmodyfikowałam. Jest to książka dwustronna.
Prawą część wypełniłam kwiatami,
a w lewej umieściłam kieszonkę z liścikiem na życzenia.
Po zamknięciu wystarczy zawiązać kokardki i książka gotowa.
Miało być kolorowo - jest! Miało być warstwowo - też jest. Zgłaszam się więc Małgosiu do Twojej zabawy:
Na koniec muszę się Wam nieskromnie pochwalić, że mój koronkowy notes zajął II miejsce w wyzwaniu na blogu https://diytozts.blogspot.com.
Jest mi bardzo miło, serdecznie dziękuję całemu zespołowi za wyróżnienie. Będę miała okazję do gościnnego występu ale to dopiero we wrześniu bo ..... właśnie zaczynam urlop!!!!
Ściskam Was kochani bardzo mocno i życzę wszystkim pięknego weekendu.

61 komentarzy:

  1. Skoro zawrót głowy jest kolorowy, to wcale a wcale nie przesadziłaś z kolorami! Piękna kartka, a te kwiatki są cudowne!
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ewuniu, piękny zawrót głowy! Fajna forma pracy i śliczne kwiatuszki! Dziękuję, że zechciałaś dołączyć do zabawy! Jest mi bardzo miło. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się bawiłam Małgosiu, dziękuję za inspirację! Buziaki.

      Usuń
  3. Ewuniu, wspaniała, kolorowa, pełna letniego przepychu barw i radości kartka.
    Gratuluję wyróżnienie i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu. Życzę Ci miłej niedzieli.

      Usuń
  4. cudna kolorowa praca i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i kolorowo :-D Cudne kwiatuszki :-D Gratuluję i życzę udanego urlopu Ewo :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca :) Bardzo pomysłowa forma i cudowne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ kolorowo. Bardzo radośnie i energetycznie. Oglądając prace tego typu zastanawiam się co się robi żeby się nie pogniotło, nie popsuło. A tu jest jakby odpowiedź na moje obawy. Gratuluję wyróżnienia:) Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście to dobra forma dla przestrzennych kompozycji, można wysłać nawet w zwykłej kopercie.
      Dziękuję Eluniu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. prześliczna praca cudowne kwiatki gratuluję wyróżnienia życzę ci wspaniałego urlopu odpoczywaj Ewuś pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Arletko, że uda mi się trochę wypocząć. Bardzo Ci dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  9. Ewuniu! Gratuluję Ci Wyróżnienia, A Karteczka jest bardzo śliczna, Jest ładna kolorowa i na pewno nic nie przesadziłaś Pozdrawiam Cię Serdecznie i życzę Ci Miłego urlopu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu, serdecznie dziękuję i przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  10. Gratuluje wyróżnienia i życzę Ci Ewuniu pięknego, kolorowego i pełnego słońca (polskiego słońca;-)) urlopu, dokładnie takiego jak Twoja urodzinowa kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko. Dziś niebo jakieś zachmurzone, najwyraźniej pogoda się zmienia. Mam nadzieję, że nie będzie teraz lało przez cały mój urlop?!
      Przesyłam buziaki!

      Usuń
  11. EWuniu i kolejne cudo stworzyłaś. Kolorowy zawrót głowy. Format tej kartki-książki jest świetny , kwiaty przepiękne i kolorowe. Myslę, że masz duze szanse na wygraną, czego serdecznie życze.
    Gratuluję II miejsca , byłam pewna że Twoja kładka znajdzie sie na podium.
    Pozdrawiam i życzę udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę tym wyróżnieniem Anusiu, tym bardziej że ostatnio rzadko biorę udział w wyzwaniach. To ogromnie motywujące.
      A u Gosi zapewne będzie całe mnóstwo pięknych, kolorowych prac więc o podium będzie trudno. Ale cieszę się, że podoba Ci się moja karteczka. Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  12. Ewuniu piękna forma kartko-ksiazki. Kolorowo, radośnie tak wspaniała letnia kompozycja wyszła. Gratuluję II miejsca. Pozdrawiam i udanego urlopu życzę:-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, jest mi bardzo miło.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  13. Forma karteczki wspaniała.Najprzyjemniej jest rozwiązać wstążeczkę.Taki piękny bukiet kwiatów w środku,to nie lada niespodzianka:)
    Cieszę się Ewuniu,że Twoja baletniczka została nagrodzona,należało jej się za ten cudny taniec:)
    Zyczę Ci miłych,wakacyjnych dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adusiu za serdeczne słowa, jesteś kochana!
      Ściskam Cię bardzo mocno.

      Usuń
  14. Great creations, Ewa!!! Pretty flowers!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana gratuluję wyróżnienia!!! Praca przepiękna!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  16. Przede wszystkim gratuluję wyróżnienia - w pełni zasłużone. A "książka" mnie zachwyciła - po prostu przecudna. Ta niesamowita liczba kwiatów i kolorów - jak w najpiękniejszym ogrodzie. Jak zwykle jestem pod wrażeniem Twojej pomysłowości.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Madziu, dziękuję za tyle ciepłych słów.
      Ściskam Cię bardzo mocno.

      Usuń
  17. Twoja kartka kojarzy mi się z Festiwalem Kolorów :-). Odważnie, na bogato, a jednak z gustem!
    Ewuniu, serdecznie gratuluję nagrody - koronkowy notes jest piękny i dopracowany w szczegółach, więc świetnie że został wyróżniony :-)
    Życzę udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. Nie do końca jestem zadowolona, trochę przesadziłam z tym fioletem. W rzeczywistości jakoś tego nie zauważyłam, dopiero na zdjęciach.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  18. Przede wszystkim gratuluję wyróżnienia👏 Bardzo pomysłowa ta Twoja kartka księga.Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adrianko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  19. Ewuniu piękna, kolorowa prac. Podoba mi się bardzo sama forma tej kartki.
    Gratuluję wyróżnienia i życzę miłego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Lidziu, serdecznie dziękuję i przesyłam buziaki!

      Usuń
  20. Cudowne kwiaty i wspaniała, radosna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewuniu, kartka książka bardzo pomysłowa, śliczna! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  22. Jak zwykle u Ciebie Ewuniu bardzo ciekawie. Oryginalnie wymyślona kartka, a lato to i kolory! Bardzo mi się taka interpretacja lata podoba. Prawdziwy zawrót głowy:)
    Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że Ci się podoba. Ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  23. No i znowu zachwycająca praca. Kolorowa, idealna na lato. Bardzo mi się podoba ta forma kartki, świetny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  24. Piękna praca pełna słońca i letnich kolorów .Cieszę razem z Tobą wyróżnieniem i życzę miłego urlopu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Grażynko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  25. Gratuluję wyróżnienia. Twoja książka jest bardzo kolorowa, a lato aż "wypływa" z niej zapachem. Ja tam lubie takie kolorki. Bradzo mi sie podoba twoja praca. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Elu, ślicznie dziękuję za ciepłe słowa.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  26. Gratulacje za wyróżnienie, a co do pracy, to jak zawsze, magia. Masz Ewuniu ogromny talent! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekna radosna praca pełna kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana zdecydowanie nie przesadziłaś ! WYgląda to świetnie ! Ja osobiscie uwielbiam takie żywe Kolory :* Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze ze w koncu tu dotarłam, bo z wielka przyjemnoscia moge pogratulowac Ci podium. Brawo Ewuniu. Format tej jakze radosnej karteczki bardzo mi sie spodobał. Jest pracochłonny, ale efekt zachwycajacy. Jaka szkoda, ze ja wciaz w niedoczasie tkwie. Zycze Ci pogodnego i radosnego urlopowania. Buziaczki Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu, jest mi bardzo miło. Buziaczki!

      Usuń
  30. Lato jest! to musi ( i powinno) być kolorowo :)
    Przyjdzie zima i na długie miesiące zadusi nas swoją szarością...

    Pianka w obróbce... fajnie, zawsze to coś nowego do wypróbowania i naumienia ;)

    nawet "drugie" to bardzo dobre miejsce na pudle!
    gratki! :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie miętolę tą piankę na różne sposoby z różnym efektem ale podobno ćwiczenie czyni mistrza.
      Dziękuję Dorotko i mocno ściskam.

      Usuń
  31. Well, at last I got here, because it's a great pleasure to congratulate you on this podium. Applauded ewuniu. The format of this funny piece of paper I liked very much. It is laborious, but the effect is delightful. What a pity that I am still in the midst of no time. I wish you happy and cheerful holidays. Ewuniu's kisses.

    ก็อตซิลล่า 2015

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.