niedziela, 20 sierpnia 2017

Sierpniowe karteczki

Witajcie kochani!
Tak ostatnio marudziłam i narzekałam na upały, że w końcu zaczęło i u nas padać. Pada już od wczorajszego popołudnia. Znacznie się też ochłodziło. Wstyd się przyznać ale jestem zadowolona z tej zmiany. Podleje mi solidnie i za darmo ogród a i ja odpocznę nieco rozkoszując się świeżym powietrzem.
Jak wskazuje tytuł dziś pokażę Wam karteczki na sierpniowe wyzwania. Tym razem jakoś mi to kartkowanie nie szło. Tematy niby przyjazne i ciekawe ale nie mogłam się ogarnąć. Jak to mówią, wszystko ma swój czas. Ja ostatnio raczej maluję i mediuję, taka wewnętrzna potrzeba. W końcu jednak się zmobilizowałam. Dotąd nie opuściłam ani jednego miesiąca więc byłoby szkoda.
Nie do końca jestem zadowolona z efektu. Pomysły były ale gdzieś po drodze mi się zboczyło i wyszło inaczej. Najwyraźniej moja wena też ma urlop :)
Zacznę może od zabaway u Ani i od słońca, które sprawiło mi najwięcej problemu. Wymyśliłam sobie taką nieco inną formę kartki. Jest rozkładana, wykończona dziurkaczową koronką, w środku kieszonka na bilecik. Słoneczko zrobiłam z uśmiechniętej buźki i zawijasków. Zawijaski podkreśliłam złotą konturówką. Do tego bukieciki kwiatów zrobionych z papieru. Niby ok ale nie zaiskrzyło.
Po otwarciu:
Kartka na BN to szopka/stajenka plus kolor zielony. Kompozycja jest prosta z użyciem wykrojnikowych elementów, grafika z odzysku, kwiaty moje.
Kartka na Wielkanoc ma być z zającem i trzema kwiatkami. Tu poszłam trochę na łatwiznę choć zrobiłam aż dwie kartki. Wykorzystałam gotowe bazy z okienkiem i pergaminem w środku - prezent od Anusi (Pawanny) i jedne z ostatnich foamiranowych kwiatów od Marylki. Zajączki na pergaminie zrobiłam sama. Kartki są podobne choć różnią się detalami.
Pierwsza:
I druga:
I tak zaliczyłam szczęśliwie kolejny miesiąc w zabawie u Anulki, miesiąc w którym gościnną projektantką była Ania Kurtasz.
Mój kolaż:

Zrobiłam też karteczkę BN na zabawę z Ulcią. Tematem sierpniowym jest stajenka/szopka jak u Ani ale nie połączyłam wyzwań, na pewno przyda się każda kolejna kartka świąteczna.
Grafika również pochodzi z odzysku. Ciekawostką jest tu użycie kawałka cieniutkiego styropianu na którym grafikę nakleiłam.
I banerek do zabawy:

Dziękuję Wam kochani za każde odwiedziny i każdy komentarz, sami wiecie jak bardzo to motywuje :)
Serdecznie pozdrawiam.




64 komentarze:

  1. Jak zwykle Ewuniu pełen profesjonalizm. Najbardziej mnie zachwycają te delikatnie kolorowe pergaminki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękne karteczki. U nas też leje ogromnie, oby przestało bo nasza rzeczka lubi wzbierać szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Mam nadzieję, że deszcz nie narobi Wam szkód.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  3. Piękne karteczki :) z tym styropianem to mnie zaskoczyłaś, bardzo fajny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Uleńko, że Ci się podoba. Robiąc kartki świąteczne przez cały rok coraz trudniej wymyślić coś oryginalnego a nie lubię powielać wzorów więc kombinuję. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Najwyraźniej wena nie wróciła jeszcze z urlopu :p Ewunia, karteczki są świetne, czy z weną czy bez- pokażmy jej, że i bez niej można ;) Serdeczności posyłam i buziaka, dla Ciebie i twojej urlopującej weny,bo się jeszcze pogniewa za mój komentarz :p :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pogniewa się Jadziu, człowiek nie maszyna więc ma różne chwile. Mój urlop to już przeszłość, jutro wracam do pracy. Może i wena wróci?
      Buziaczki!

      Usuń
  5. Mi się Twoje karteczki bardzo podobają i mam nadzieję, że jak nabiorą mocy urzędowej i Ty spojrzysz na nie bardziej przychylnym okiem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne tak będzie Agnieszko. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ewuniu, świetne karteczki, podoba mi się forma tej ze słoneczkiem.
    U mnie leje i zimno.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. U nas też się ochłodziło ale tylko trochę, jest teraz bardzo przyjemnie.
      Uściski kochana!

      Usuń
  7. Z tym styropianem super wyszło, efekt jakby obrazek leżał na śniegowej poduszce :). Bardzo mi się podoba także pierwszy zestaw, nie wiem dlaczego nie jesteś zadowolona. Ale podobno prawdziwy artysta nigdy nie jest do końca ze swojego dzieła zadowolony :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często mi się to zdarza Małgosiu. Kartka nie jest zła ale nie w moim stylu. Zrobiłam za duże słońce i zaburzyło możliwość ładnej kompozycji kwiatowej.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  8. Wszystkie karteczki mnie zachwyciły. Każda ma swój urok. Ze słoneczkiem niezapomniana z tymi kwiatuszkami, które sa także po otwarciu kartki. Coś niesamowitego! Zające z cudnymi mordkami, ale ta dla Uli jest niezwykła. Strasznie mi się podoba. Ta gaza przywołuje mi na myśl śnieg, niebo i gwiazdy. Jest piekna:)
    U nas także pada deszcz, to dobrze dla roslin. Oby tylko nie padało cały tydzień, bo dzieci maja jeszcze wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, cieszę się że spodobały Ci się moje karteczki.
      Nadmiar deszczu możesz przysłać do nas, chętnie przyjmę :)
      Buziaczki!

      Usuń
  9. Ewuniu! Urocze są wszystkie karteczki, Ale te słoneczko jest super, wspaniały pomysł miałaś, Również karteczka ze styropianem jest też oryginalna ,A przy tym piękna - Pozdrawiam Cię Bardzo Goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Krysiu i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  10. A mnie się bardzo podoba ta karteczka ze słoneczkiem. Twoje pergaminowe prace są rewelacyjne. U mnie też padało i ochłodziło się z czego bardzo się cieszę, bo nie lubię takich upałów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adrianko! Ja też się cieszę z ochłodzenia, w końcu można swobodnie oddychać :)
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  11. Ewuniu bardzo podobają mi się Twoje karteczki. Ta ze słoneczkiem jest taka radosna, i nieustanne zachwycam się Twoimi papierowymi kwiatkami:) Są cudne:)
    Te Bożonarodzeniowe są bardzo klimatyczne, ale zajączkowe to po prostu są WOW:) Zwłaszcza minka tego drugiego zajączka - bezcenna:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Agatko, serdecznie dziękuję. Rzeczywiście ten zając ma fajną minę, jakoś wcześniej nie zwróciłam na to uwagi :)
      Przesyłam byziaczki!

      Usuń
  12. Ewuniu cudowne karteczki,każda mnie zachwyca ,ale zajączkowe to już sama radość ,przesłodkie są te kicajce.
    Ściskam Cię mocno,buziaki posyłam i pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i też ciepluśko pozdrawiam.

      Usuń
  13. Piękne, dopracowane, szalenie eleganckie karteczki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ulciu i przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  14. Ewuniu,jak zwykle to u Ciebie bywa,jest pięknie i kolorowo,pełny profesjonalizm,nie wiem co Ci się nie podoba w karteczce ze słoneczkiem...
    Dla mnie jest super,jak i pozostałe 😍
    U mnie też leje,a wczoraj wieczorem to chyba było oberwanie chmury,muszę iść na działkę i zobaczyć czy jakiś szkód nie narobiło.
    Serdeczności przesyłam i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko. Niechcąco sama zepsułam sobie pomysł na tą pierwszą kartkę, musiałam wykończyć inaczej i pewnie dlatego nie jestem z niej zadowolona. Po prostu zrobiłam za duże słońce. Ale skoro wszystkim się podoba to nie jest chyba tak źle. Przesyłam buziaczki!

      Usuń
  15. Ciekawe że to słoneczko Wszystkim sprawia kłopot a potem powstają z nim przepiękne kartki . Ewuniu Twoje jak zawsze wszystkie śa cudne , ale ta ze słoneczkiem podoba mi się chyba najbardziej . Pergaminowe zające urocze , aż buzia się do nich śmieje . Bardzo udana również kartka z szopką , świetnie sie wpasowały te rameczki jedna w druga , bardzo mi się takie rozwiązanie podoba.
    Miłego dnia Ewuniu i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu za bardzo mi ostatnio słońce dopiekło ?:) Nie wyszło tak jak chciałam więc się zeźliłam - wiesz Aniu jak to jest.
      Miło mi jednak, że karteczki Ci się podobają. Bardzo, bardzo dziękuję!

      Usuń
  16. Super wszystkie kartki, piękne detale. Choć i ja ostatnio na bakier z twórczością jestem, pewnie taki okres i wszyscy są na etapie narzekania :) Generalnie trzeba się cieszyć z ochłody, może i nastroje się zmienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to liczę Ewuniu, już jest lepiej :)
      Bardzo Ci dziękuję za ciepłe słowa i mocno ściskam.

      Usuń
  17. Mówisz Ewuniu,że Twoja wena odpoczywa od Ciebie?:)))Szczerze powiem-po kartach tego nie zauważyłam.Piękne jak zawsze!Miło popatrzeć.
    Ale cóż,z autopsji wiem,że czasem tak jest,niby wszystko dobrze,a jednak coś nie gra,więc rozumiem Twoje rozterki.
    PS.Pomysł z kawałkiem styropianu bardzo mi się spodobał:)
    Sciskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zupełnie tak Agatko, ostatnio mam mnóstwo weny do pędzli i mediów, kartki na razie mi nie idą tak jak lubię. Ale masz rację, gdy coś nie gra pojawiają się rozterki.
      Dziękuję kochana ze serdeczny komentarz i również mocno ściskam.

      Usuń
  18. Ewuniu, super karteczki, Ta Twoja wena wcale nie jest na urlopie :)
    Karteczka ze słoneczkiem świetna, te zawijaski na około buźki, super pomysł!
    Jak widać rękodzielnik wszystko potrafi wykorzystać, nawet styropian, nieźle :) A co do pogody, to ja się bardzo ciesze na taką, wole to niż upały. U nas dziś chłodno i trzeba chodzić w długim rękawie. Wszyscy w koło marudzą, a ja się cieszę :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dziś było 23 stopnie - żyć nie umierać. Podobno jednak upały znów wracają.
      Cieszę się Lidziu, że podobają Ci się moje karteczki a szczególnie to nieszczęsne słoneczko. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

      Usuń
  19. Ja też się cieszę z tego lekkiego ochłodzenia. Mogę coś robić innego oprócz rzeczy koniecznych. Może wnet i moja wena wróci z urlopu:))
    Twoje karteczki jak zwykle urocze, takie nieszablonowe. Podziwiam i przesyłam serdeczne pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Ci życzę Alinko! Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  20. Ewuniu, jak to nie zaiskrzyło? Właśnie zaiskrzyło - coś chyba zbyt surowo siebie oceniłaś, mnie się podobają wszystkie Twoje prace a zwłaszcza karteczka ze słonkiem - ta rozkładana forma jest bardzo ciekawa, wiesz że jeszcze takiej nigdzie nie widziałam? Bardzo mnie zainteresowała - czy mogę podkraść pomysł, nie byłabym sobą żeby nie spróbować :-)))
    Wiesz Ewuniu, próbowałam robić karteczki na BN w lecie i jakoś mi nie idzie, nie czuję odpowiedniego klimatu tym bardziej podziwiam Was za te zimowe klimaty w środku upalnego lata - Twoje wyszły bardzo dobrze. A Wielkanocne podziwiam za pergaminki - zawsze mi się podobały.
    Chwila oddechu po upałach, ogrody podlane i wena twórcza wraca z urlopu. Wszystko ma swój czas. Pozdrawiam Cię Ewuniu bardzo serdecznie i życzę udanego tygodnia. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że możesz Halinko! Z tej formy jestem zadowolona, już dawno chodziła mi po głowie. Nie jestem zadowolona tylko z kompozycji na wierzchu. Przez to wielkie słońce brakło miejsca na ładnie ułożone kwiaty. Na pewno spróbuję jeszcze raz, tym razem bez słoneczka. Rzeczywiście dziwnie jest robić kartki świąteczne latem ale pozwoli to uniknąć zamieszania w grudniu.
      Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i mocno ściskam!

      Usuń
  21. Beautiful cards, Ewa! I love them all! But the first one is my favourite! I love the golden colours and the pretty details. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Mia i przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  22. Zachwycam się kolejno każdą karteczką, oglądam detale. Każda inna, inna technika, więc nawet nie silę się na napisanie która mi się najbardziej podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewuniu, dziękuję z całego serca. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  23. Karteczki piękne i pomysłowe ,ta ze słoneczkiem bardzo ciekawie ozdobiona i bardzo mi się podoba .Nie do końca jestem przekonana ,że Twoja wena ma urlop bo moja w takim razie powinna być na emeryturze .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, jakoś Ci Grażynko nie wierzę! Moja wena teraz błądzi po innych technikach, nie jest tak źle.
      Cieszę się, że kartki Ci się podobają. Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  24. Śliczne karteczki, zwłaszcza ta Świąteczna :) Choć i to słonko bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam sierpniowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  25. Ewuniu,śliczne karteczki zrobiłaś, piękne kwiaty na BN,a ostatnia BN niezwykła, podziwiam za pomysły! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko, jest mi bardzo miło. Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  26. Wszystkie karteczki takie wesolutkie, pieknie ozdobione. Podziwiam te króliczki i kurczaczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Eluniu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  27. Ewuniu gdzie ta niby twoja wena? na urlopie? a mi sie wydaje że w pełni sił bo piękne karteczki powstały. Zające pa pergaminie wspaniałe ale ta ze słoneczkiem jest dla mnie naj. Kolorowa, radosna aż się buzia do słonka śmieje.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po urlopie Agniesiu więc i wena wróciła do pracy. Robiłam te karteczki jakoś bez przekonania ale skoro się podobają to jestem szczęśliwa, przyjemnie czytać tak miłe komentarze.
      Serdecznie Ci dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  28. zające rządzą! ;)
    wszystkie piekne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewuś przecudowne karteczki bez wyjątku świetny koronkowy dziurkacz buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Albo za gorąco, żeby wychodzić, albo zimno, i też się nic nie chce. Takie ekstremalne to lato, może jesień będzie bardziej zrównoważona.
    jak zwykle ślicznie - bardzo podoba mi się pierwsza kartka - taka ilość radości i optymizmu zamknięta w papierze :). I zachwycił mnie pomysł wykorzystania styropianu - zima, po prostu śnieżna zima :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję na długą pogodną jesień, zobaczymy.
      Dziękuję Ci Madziu za serdeczny komentarz i życzę miłego weekendu.

      Usuń
  31. Nie będę oryginalna,bo zachwyciły mnie wszystkie Twoje karteczki,pomysł ze styropianem trafiony,jak zawsze pomysłowe i cudowne :)
    Uściski zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz trudniej wymyślać coś oryginalnego. Cieszę się Małgoniu, że spodobał Ci się mój pomysł. Ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.