sobota, 6 października 2018

Album z Muchą czyli sekrety Czarnej Damy

Witam Was serdecznie i ciepło.
Chcę Wam dziś pokazać kolejny album, dokładniej mówiąc drugi :) Zrobiłam go na okoliczność urodzin naszej blogowej Czarnej Damy czyli Lidzi. Prezent już dotarł więc i  ja mogę go spokojnie zaprezentować. Grafiki A.Muchy znają pewnie wszyscy, osobiście jestem nimi oczarowana i dość często pozwalam sobie z nich korzystać. Jakiś czas temu dostałam prezent zapakowany w piękny papier z tymi właśnie grafikami. Papier był dobrej jakości i nie uległ nadmiernemu zniszczeniu więc go zachowałam. Teraz nadarzyła się okazja aby go wykorzystać, idealnie pasuje na sekretnik.
Wciąż mam mały problem ze zrobieniem odpowiednich zdjęć, trudno pokazać wszystkie zakamarki w albumie a jest ich sporo. Wybrałam więc kilka, moim zdaniem najciekawszych. Coraz bardziej podoba mi się tworzenie albumów, po prostu wpadłam po uszy :)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Jestem bardzo ciekawa Waszej oceny :)
Cieplutko pozdrawiam i życzę wszystkim miłego weekendu!

49 komentarzy:

  1. Niesamowity projekt a okładka mnie urzekła :)
    miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Nie wiem, co więcej napisać. Okładka z motylem jest cudna, ale wnętrze jeszcze piękniejsze :-) Gratulacje Ewuniu, wspaniałego, słonecznego i ciepłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały i widać, że bardzo pojemny album :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest dość gruby i pojemny :)
      Dziękuję Ewuniu.

      Usuń
  4. Świetny rtaki zakamarkowy i w jesiennej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny albumik szczególnie że i ja lubię tego twórcę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Alicjo, dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ewuniu zrobiłaś prawdziwe arcydzieło, oj chyba nic bym tam nie dodawała, a przeglądała jak album. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. Z własnymi wpisami i zdjęciami każdy album staje się bardziej osobisty więc chyba warto go uzupełniać :)
      Mocno ściskam.

      Usuń
  7. Ewuniu kochana cudo! cudo! cudo! na żywo jeszcze piękniejsze. Dla mnie to jest arcydzieło które mnie zachwyciło od pierwszego spojrzenia. I jestem Ci Ewuniu przeogromnie wdzięczna że to z myślą o mnie go zrobiłaś. I tyle tych przegródek i zakamarków... ach, to coś co uwielbiam :) Jeszcze raz z całego serca dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Lidziu, że album Ci się spodobał. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego kochana! Buziaki :)

      Usuń
  8. Ewa, jestem zachwycona! Pięknie to wszystko złożyłaś. Ogrom pracy, ale efekt rewelacyjny.
    Ja także uwielbiam malarstwo Muchy. Cudo!
    Uściski ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi grafikami nie mogło się nie udać :)))
      Dziękuję Izabelko i przesyłam uściski.

      Usuń
  9. Ewuniu! Od pewnej osóbki słyszałam że jest Bardzo ładny, Ale teraz po obejrzeniu stwierdzam że naprawdę jest Przepiękny, A te wszystkie zakamarki to coś dla mojej Córci uwielbia je - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Krysiu, dziękuję za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  10. Przepiękna praca, gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu album urzekający. Kochasz pracę z papierem i dlatego wychodzą Ci takie pięknoty! Każda z nas ma swoje ulubione techniki i tematy:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham papier Aniu i lubię z nim pracować. Cieszę się, że album Ci się spodobał.
      Dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  12. Ewuniu no brak mi słów. Okładka już urzekła mnie swoją pięknością ale następne strony po otworzeniu to cudeńka. Tyle zakamarków, jejku ile tam można sekrecików pochować haha. Wszystko wygląda świetnie i kolory i dodatki-no mistrzostwo.
    Pięknej niedzieli życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Agniesiu, jest mi bardzo miło czytać tak ciepłe słowa.
      Tobie również życzę pięknej, słonecznej niedzieli :)

      Usuń
  13. Cudowny albumik Ci wyszedł Ewuniu. Wprost nie mogę się na niego napatrzeć. Wow, naprawdę jest świetny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, jesteś kochana!
      I ja cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ewuniu, jesteś kobietą o wielu talentach! Przepiękny album! Uwielbiam grafiki Alfonsa Muchy, kiedyś nawet wyszyłam cykl obrazów "Cztery pory roku".
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem nimi zachwycona, są wyjątkowe.
      Bardzo dziękuję Aniu i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  15. Papier, niezależnie od tego co na nim jest, bardzo Cię lubi Ewuniu:-) A grafiki pana Muchy czarują dodatkowo, bo same w sobie są nietuzinkowe i pełne "ukrytych zakamarków" :-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko, i ja bardzo lubię papier wraz z możliwościami jakie daje.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  16. Ewuniu, sekretnik jest fantastyczny i naprawdę pasuje do każdej wielkiej Damy, Czarnej osobiście nie znam, ale myślę, że jest tym prezentem ogromnie ucieszona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Basiu :) Dziękuję za serdeczny komentarz i przesyłam uściski.

      Usuń
  17. Piękny i wyjątkowy prezent z serca podarowany i z sercem wykonany .Cudeńko Ewuniu
    pełne zakamarków ,niespodzianek i starannie dobranych grafik .Efekt końcowy to to cudowne zwieńczenie ogromu pracy .Podziwiam ! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Grażynko i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  18. Ewuniu, uwielbiam albumy, uwielbiam Muchę i uwielbiam Twój artyzm. Zaczarowałaś mnie dzisiaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Małgosiu, dziękuję z całego serca.
      Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  19. Ewuś, nie będę się rozpisywać. Twój sekretnik zaliczam do "Wielkiego Rękodzieła".
    Gratuluję z całego serca:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wzruszona Alinko, baaardzo Ci dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  20. Każde zdjęcie oglądałam powoli i dokładnie. Zachwycający ! Począwszy od okładki i każdy szczegół na kolejnych zdjęciach. Gratuluję wykonania i pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za ciepłe słowa. Przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  21. Coś pięknego Ewo...fantastyczny pomysł na sekretnik :)
    obdarowana pewnie zachwycona takim prezentem
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Joasiu, serdecznie dziękuję.

      Usuń
  22. Witam Cię Ewuś wyczarowałaś przecudowny album fantastyczna kolorystyka i wykonanie pozdrawiam cieplutko buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne motywy, kolory i wykonanie - album prezentuje się bajecznie :-) Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. niesamowity, bardzo efektowny prezent, swietnie wykorzystany papier :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uroczy album!!! Przepięknie się prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.