czwartek, 22 października 2020

Koronkowy albumik

 Witam Was cieplutko!

Dawno nie było u mnie żadnego albumu ale to nie znaczy, że nie powstają kolejne. Już wkrótce, 2 listopada mój blog będzie obchodził 8 urodziny. Dacie wiarę? Nie mam pojęcia kiedy to zleciało:) Świętowanie oczywiście będzie i będzie rozdawajka, pracuję nad jej przygotowaniem już od jakiegoś czasu. Dzisiejszy, koronkowy albumik to pierwsza rzecz jaką przygotowałam na rocznicowe candy. Jeśli komuś z Was się spodoba to serdecznie zapraszam 2 listopada - w tym dniu ogłoszę candy i będzie można się zapisać. Stopniowo będę też pokazywać kolejne upominki. A teraz zapraszam do obejrzenia albumiku. Jest to forma harmonijkowa, dwustronna z mnóstwem zakamarków i tagów. 

I jak Wam się podoba?
Niedawno uśmiechnęło się do mnie szczęście w candy u Wandzi i dostałam wspaniały prezent. 
W paczce znalazłam fantastycznie kreatywne i różnorodne przydasie a oprócz tego kilka własnoręcznie wykonanych drobiazgów - komplet szydełkowych podkładek i ślicznie wydziergane śnieżynki.
Jeszcze raz Wandziu serdecznie Ci dziękuję za ten niesamowity prezent.
A Wam kochani życzę cierpliwości i przede wszystkim zdrowia w tym trudnym dla wszystkich czasie.



52 komentarze:

  1. Cudownie wyglądają te koroneczki! Album jak zawsze pełen ciekawych zakamarków. Pozdrawiam Ewuniu, zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu album jest śliczny!!! Taki w moim stylu, koronki, kwiaty, piękne kolorki :)). I bardzo fajna forma! Wspaniałe prezenty również dostałaś :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Justynko i oczywiście zapraszam na candy:) Buźka!

      Usuń
  3. Koronkowa robota:) Śliczne kolorki i dużo miejsc na zapiski czy pamiątki. Można go wykorzystać jako spersonalizowany pozytywnik albo pamiętnik:) Cudeńko!
    Wspaniałe prezenty dostałaś i przydasie i te własnoręcznie wykonane.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Gosiu i pozdrawiam baaardzo ciepło:)

      Usuń
  4. Piękny jest ten albumik i taka radosny, a koronki romantyczne. Ile zabawy dostarczy komuś przy oglądaniu. Jestem pełna zachwytu.
    Pięknie zostałaś Ewo obdarowana. Cudne śnieżynki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za miły komentarz i życzę Ci udanego weekendu:)

      Usuń
  5. Piękny koronkowy album i w kolorze zielonym. A zieleń to kolor nadziei na te trudne
    czasy. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane Tereniu, teraz bardzo nam nadziei potrzeba. Dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Przeuroczy,przepiękny albumik Ewuniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu gratuluję wygranej , prezent faktycznie cudowny. A Twój albumik z koronką marzenie , bardzo mi się podoba . Koronka dodaje mu romantyczności. Będę wypatrywać Twoich 8 urodzin ale już dziś składam serdeczne życzenia. Dużo zdrówka i nieustającej weny twórczej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anulko i oczywiście zapraszam na candy! Przesyłam uściski:)

      Usuń
  8. Gratuluję wygranej, a albumik - jak zwykle - samo piękno

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu, ten koronkowy albumik to prawdziwa koronkowa robota.
    Gratuluję wygranej i przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, pochwała od mistrzyni to prawdziwa przyjemność. Buziaki!

      Usuń
  10. Wspaniały album stworzyłaś. Każda strona przemyślana i dopracowana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo za ciepłe słowa i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  11. Piękny album! i właśnie mi przypomniałaś, że miałam przygotować kolejny, tylko wciąż czasu brak. Pozdrawiam serdecznie i trzymaj sie zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Reniu, teraz już nie zapomnisz:) Tobie również zdrówka życzę.

      Usuń
  12. Jesteś Ewuniu kilka miesięcy " starsza", ja w lutym czekać będę na "8". Albumik cudowny, jestem fanką Twoich prac, dla mnie jesteś Artystką przez największe A .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Basiu, zaczynałyśmy w podobnym czasie. Aż trudno uwierzyć, że minęło już tyle lat:) Dziękuję Ci za serdeczność jaką mnie obdarzasz i ściskam mocno!

      Usuń
  13. Przepiękny albumik! Uwielbiam koroneczki, zakamarki, a tego tu nie brakuje.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Ewciu super albumik. Bardzo lubię koroneczki za ich delikatność. Piękny prezencik dostałas, oj śnieżynki będą wspaniale wyglądały na choince. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieżynki na choince na pewno miejsce znajdą tylko święta pewnie będą samotne.
      Dziękuję Agniesiu i przesyłam uściski:)

      Usuń
  15. Rewelacyjny albumik. Zapewne niejeden Twój czytelnik będzie chciał go przygarnąć.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie też zapraszam Karolinko, będzie mi bardzo miło.
      Buziaczki:)

      Usuń
  16. Uroczy maluch, i jaki pojemny :) koronkowa robota :) Gratki od Wandzi dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny albumik, ale i jakie nagrody wspaniałe :) Ale u Wandzi tak zawsze jest super nagrody :) a6Z3Y9ay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Violu:) Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  18. Śliczny i ciekawy albumik,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu i również serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  19. Jaki super z tymi koroneczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu, gratuluję tak długiego czasu blogowania. Album z koronkami bardzo mi się podoba. Bardzo ciekawie zagospodarowałaś jego wnętrze. Kieszonki są zawsze super. A upominek taki miły, serdeczny. Pozdrawiam ciepło.

    I jeszcze powiem, że pospacerowałam po Twoim jesiennym ogrodzie. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Zosiu za serdeczny komentarz i za odwiedziny w ogrodzie również:)
      Przesyłam gorące pozdrowienia.

      Usuń
  21. Prześliczny albumik. Pracy dużo w niego włożyłaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, dziękuję Małgosiu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Beautiful album!
    I like the designs of pockets, they look pretty in the zig zag!

    Greetings!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi, to bardzo miłe. Serdeczności:)

      Usuń
  23. Cudny albumik. Fantastycznie połączyłaś koronki z papierem. Wszystko idealnie dopasowane. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Renko i dziękuję za ciepłe słowa:)

      Usuń
  24. Koronkowy, kobiecy i tajemniczy albumik :-) Gratuluję prezentów od Wandy :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny ten albumik,jak ja uwielbiam koronki 😘
    Gratuluję wybranej, piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cukiereczek! Ach Ewuniu, same cuda robisz. Ten album jest równie piękny jak poprzedni i poprzedni...etc. Jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.