wtorek, 27 października 2020

Album "Dream Big"

 Witajcie kochani.

"Dream Big" czyli "Miej wielkie marzenia" - tak zatytułowałam kolejny album przeznaczony na candy, czyli dla kogoś z Was. Jest zupełnie inny od poprzedniego, koronkowego. Dominuje tu kolor granatowy w różnych odcieniach, wypełniony jest licznymi tagami na których można swoje marzenia zapisywać:) Są też karty na których można wkleić zdjęcia i całe mnóstwo zakamarków. Kwiaty na okładkę zrobiłam z pomocą stempli, okładka zapinana jest na rzepy. Zapraszam do obejrzenia:

Upominki przeznaczone na candy pokazuję stopniowo bo w jednym poście byłoby to trudne:)
Jak już wcześniej wspominałam candy ogłoszę 2 listopada czyli w 8 rocznicę bloga ale już dziś najserdeczniej zapraszam.
Cieplutko Was pozdrawiam:)


45 komentarzy:

  1. Przepiękna i dopracowana w każdym szczególe- jak zwykle u Ciebie, Ewo!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Izabelko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Wchodząc na bloga myślałam, że będzie pudełko, a to ogromny album. Piękny, rozumiem, że niebieski ma się kojarzyć z bujaniem w obłokach, czyli marzeniem :) Wspaniałości Ewo!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być i taka interpretacja, to ładne skojarzenie Kasiu. Marzenia trzeba mieć i warto dążyć do ich spełnienia. Bardzo dziękuję i cieplutko Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Perfekcyjnie wykonany album. Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona albumem, to bardzo pracochłonna praca wymagająca wiele czasu. Jestem jego ciekawa bo nie mam takiego dlatego w dniu kiedy oglosisz candy stanę w kolejce 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło Małgosiu i serdecznie zapraszam:)

      Usuń
  5. Śliczny album, piękna kolorystyka :). Podoba mi się ten pomysł, żeby można było zapisywać w nim swoje marzenia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zapisywać myśli to można i marzenia:) Dziękuję Małgosiu i mocno ściskam.

      Usuń
  6. Piękny i elegancki w tych granatach :-) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Granatowy kocham miłością wielką:) więc i album podoba mi się niezmiernie. Odpowiednio dobrane kolory tworzą spójną całość. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Gosiu, dziękuję z całego serca!

      Usuń
  8. albumiki, to jest to co lubię :) Świetny sposób otwierania! Mam teraz taką formę do zrobienia na warsztacie, tylko musze czas znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem ciekawa efektu:) Uściski Martusiu.

      Usuń
  9. Bardzo piękny album Ewuniu 🙂 no i ten kolorek, piękny !!!
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię granat:) Dziękuję Marylko i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  10. Ale śliczny. Taki elegancki, wszystkie elementy idealnie dobrane.
    Uściski posyłam, Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i również uściski posyłam:)

      Usuń
  11. Rewelacyjny album, z taką nutką tajemniczości.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle u Ciebie album jest piękny i w moich ulubionych kolorach. Powiem szczerze, że nie widziałam takich albumów na żywo. Pozdrawiam 🌿🍁🍂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Album jest mojego pomysłu więc tym bardziej mi miło Janeczko, że Ci się podoba. Uściski!

      Usuń
  13. CUDO!!! - musiałam napisać to słowo drukowanymi literami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wzruszona Ewuniu, dziękuję z całego serca :)

      Usuń
  14. Ach jaka śliczność, tyle zakamarków w środku, a okładka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudo, podziwiam Wszystkich którzy tworzą te albumy. Tyle tam inspiracji i świetnych stron. A okładka bomba , takie zamknięcie na rzepa jest genialne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz tak wykorzystałam rzepy i bardzo mi się spodobało to rozwiązanie. Dziękuję Aniu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  16. Cudowny album Ewuniu- każda karta zachwyca i tyle tam szczegółów, ze trudno sie skupić na oglądaniu- podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Reniu, bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Ewuniu piękny jest, choć granat to nie mój kolor :). Ślicznie wszystko dopasowałaś, mnóstwo dodatków, zakamarków, cudo! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko i również buziaki posyłam:)

      Usuń
  18. Ależ piękny album 😍 Dopieszczony, że hoho. Te kwiaty na okładce są cudne!
    Serdeczne uściski posyłam, Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko. Spokojnego weekendu!

      Usuń
  19. Przepiękny album i cudowne wykonanie.A marzenia mamy wszyscy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to ta radośniejsza strona życia:)
      Dziękuję Tereniu.

      Usuń
  20. Śliczny album. Tak pięknie go zrobiłaś, te ciekawe zakładki, ukryte miejsca zawsze mnie oczarowują. Jesteś bardzo utalentowana, masz wyobraźnie i duże pokłady cierpliwości. Najpierw wyciąć, a później połączyć te drobiazgi w całość, to wielka sztuka.
    Chylę czoła:) I ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie układanki Aniu no i ręce trzeba czymś zająć:)
      Ślicznie dziękuję za serdeczny komentarz i przesyłam uściski.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.