niedziela, 12 grudnia 2021

Haftowany domek nr 2

 

Witam Was cieplutko!

Jakiś miesiąc temu pokazałam Wam mały, haftowany domek. Jeśli ktoś miałby ochotę obejrzeć go ponownie to wystarczy kliknąć "tutaj". Znajdziecie tam też link do schematu:) Domek bardzo spodobał się wnusi więc zrobiłam drugi. Jest tej samej wielkości, różni się jednak detalami. Ma zupełnie inne, intensywniejsze kolory i inny wzorek na dachu. Ozdobiłam go też białymi koralikami. Oto efekt:




Miałam ochotę zrobić ich więcej ale do Świąt już nie zdążę. Może na kolejne się uda:)
I jeszcze dla porównania oba domki razem:
Ciekawa jestem, który podoba się Wam bardziej?

Jakiś czas temu wygrałam candy u Madzi z "Zacisza Lenki". Paczka dotarła do mnie 6 grudnia i był to najwspanialszy, mikołajkowy prezent:) Zgodnie z moim wyborem oczekiwałam lalki Barbie. Sama lalek nie zbieram ale pomyślałam oczywiście o wnusi. No i lalkę dostałam:)
Śliczna, prawda? To jednak nie wszystko, w paczce znalazłam dużo więcej. Zacznę od drobiazgu biżuteryjnego. 
W pierwszej chwili nie mogłam się zorientować co to jest bo nigdy czegoś takiego nie widziałam. Domyśliłam się jednak, że to ..... zakładka do książki. No coś pięknego! Jestem zachwycona pomysłem - to prawdziwa, biżuteryjna perełka.
Ogromnie ucieszyły mnie też naturalne kosmetyki - mydełko, pomadka z witaminami i krem do rąk.
Dalej - moje ulubione czekoladki, śliczny bloczek papierków a także magnesik i widokówka z Gostynia.
Nie zabrakło też różnych, ciekawych przydasi.
Jeszcze raz dziękuję Ci Madziu za ten przepiękny prezent, sprawiłaś mi mnóstwo radości!

To wszystko na dziś. Życzę Wam kochani spokojnego tygodnia i gorąco pozdrawiam:)





44 komentarze:

  1. Ewa domki sa extra, zdecydowanie ten lewy w zieleni bardziej mi się podoba. Szkoda że do świąt tak mało już czasu, choć nie powiem zainspirowałaś mnie :-)
    Co do paczki to jak na Mikołaja przystało jest bardzo bogata i jak mnie tez by radość sprawiła. Co prawda nigdy nie miałam przekonania do takich zakładek ale z przyjemnością bym spróbowała :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Aniu:) Myślałam, że zrobię przynajmniej cztery ale wbrew pozorom trochę pracy przy tym maleństwie jest. Powiększę kolekcję wnusi w przyszłym roku. Oczywiście każdy w innym kolorze.
      Ja jestem tą zakładką zachwycona, może jest mniej praktyczna w używaniu ale miło mieć pod ręką takie cudeńko.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Obydwa domki niezmiernie mi się podobają:) Takie domkowe, haftowane miasteczko by wyglądało obłędnie!
    Gratuluję również wygranej candy:) Fajne prezenty.
    Uściski ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze kilka zrobię ale to już po Świętach. Dziękuję Gosiu i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Przepiękne haftowane domki! Oczywiście zdecydowane kolory są bardzie wyraziste, wiec domek zielony bardziej mi się podoba.
    Prawdę mówiąc ja najwięcej zapału do robienia ozdób mam w drugiej połowie adwentu. Kiedy byłam dzieckiem właśnie wtedy robiliśmy najwięcej ozdób z papieru i bibuły.
    Tymczasem prace na szydełku czy haftowane są bardzo pracochłonne i dobrze jest zabrać się za nie dużo, dużo wcześniej na przykład w październiku, listopadzie. A wiem ,że niektóre kobietki zaczynają już we wrześniu. Ja tak nie potrafię. Muszę czuć atmosferę zbliżających się świąt. Dlatego w tym roku zaplanowałam sobie niewiele.
    Prezenty- piękne otrzymałaś!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pamiętam te czasy - łańcuchy z kolorowego papieru lub bibuły, ptaszki z wydmuszek i wycinane śnieżynki. Teraz w sklepach jest mnóstwo ozdób ale te własnoręcznie wykonane są zawsze wyjątkowe.
      Dziękuję Izabelko i przesyłam uściski!

      Usuń
  4. Haftowany domek jest naprawdę uroczy ! Odrobinę bardziej podoba mi się ten zielony o intensywnych kolorach, ale tylko odrobinę. Oba domki piękne !
    Gratuluję wygranej w Candy !!! Prezenty dostałaś wyborne !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko! Ja też uważam, że drugi domek wygląda efektowniej, jest bardziej wyrazisty. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło:)

      Usuń
  5. Ewuniu, domek cudny i oba wyglądają prześlicznie! Podziwiam i pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Oba domki są śliczne, Ewciu, a zwłaszcza ten zielony. Oba są jak z bajki, takie domeczki z piernika - mniam:)
    Pięknie obdarowała Cię Magdalenka. Jak ja w dzieciństwie marzyłam o Barbie i jak zazdrościłam koleżance, która ją miała! Taka laleczka była do kupienia w Pewexie i kosztowała niemal równowartość pensji Taty, więc pozostawała mi tylko frajda, gdy koleżanka pozwoliła mi przez chwilę potrzymać swoją Barbie w ręce. Ech, czasy...
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam czasy Pewexu, mało kogo było stać na takie zakupy. O dziwo, Barbie nadal kradną dziewczęce serduszka. Dziękuję Małgosiu i równie mocno ściskam:)

      Usuń
  7. Ewuniu piękne domki, też bym zrobiła dla wnusi , ale nie da się wszystkiego na raz

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne domki :) Super dostałaś prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te domki Ewuniu, ale zdecydowanie wygrywa zielony, jest taki radosny i wyrazisty. Prezent wspaniały. Tak to już jest, że my babcie najpierw myślimy o Wnukach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie to już babcie są:) Dziękuję Basiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  10. Super Ewuś super 👍👍👍💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  11. Domek śliczny, a Madzia przepięknie Cie obdarowała. Ta zakładka to na prawdę coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nią zachwycona, jest piękna! Dziękuję Lidziu:)

      Usuń
  12. Ewuniu nie sposób nie zakochać się w tych domkach. Kolejny cudny, który skradł mi serce! Pięknie oba się prezentują. I gratuluję tak wspaniałego, bogatego prezentu o Madzi. Wnusia zapewne ucieszy się z lalki :).
    Buziaki Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie małe dziewczynki kochają lalki więc pewnie tak będzie:) Dziękuję Justynko za serdeczny komentarz. Buziaki!

      Usuń
  13. Przepiękny domek! Taki uroczy, w pięknych świątecznych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny domek! Fantastyczną przesyłkę dostałaś od Magdy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu piękny kolejny domek wyhaftowałaś. Może dołącz do zabawy choinka u Kasi i pokaźną kolekcje domków stworzysz przez rok😀 Piękne upominki od Madzi dostałaś. Zakladka biżu jest przepiękna. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu ale chyba nie skorzystam, lubię tworzyć na luzie i nigdy nie wiem na co mnie najdzie ochota:) Cieszę się, że podoba Ci się mój domek. Buziaki!

      Usuń
  16. Oba domki zachwycają.Ten w jasnych kolorach wygląda jakby trochę ośnieżony jak na święta przystało. Mikołaj bogato Cię obdarował.Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu za ciepły komentarz i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Domki zachwycające .Przecudne choinkowe zawieszki !Gratuluję wygranej.Fajna ta zakładka,jeszcze nigdy takiej nie widziałam.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście zakładka jest bardzo oryginalna. Dziękuję Elżuniu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Domki cudne. Nie potrafię wybrać, bo każdy ma swój urok. Mikołaj hojnie Cię obdarował. Zakładka bardzo oryginalna. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiedziałam że kolejny będzie równie piękny!!!
    Prezent od Madzi super 👍 mnie również chojnie obdarowała 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i cieszę się, że i Ty jesteś zadowolona z prezentu.
      Buziaki!

      Usuń
  20. Taki domek to istne cudeńko!!! Przesłodki jest:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Domki śliczne, ale ten wyraźniejszy dla wnusi jest po prostu najpiękniejszy :)

    Gratuluję wygranej. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny domek! W brązach i zieleni pięknie wygląda! Gratuluję wspaniałego prezentu od Lenki😀

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.