poniedziałek, 6 grudnia 2021

Grudniowe mapki

 

Witam Was serdecznie i ciepło!

To już ostatni w tym roku miesiąc zabawy z Anią i moje ostatnie dwie kartki. Nie opuściłam ani jednej mapki, w każdym miesiącu wykonałam dwie kartki. Wszystkie miały motywy dziecięce i znajdą się w powstającym już albumie. Przede mną najtrudniejsza część wyzwania jakie sobie postawiłam - złożenie wszystkich elementów w spójną całość. Mam już trochę wprawy w tworzeniu albumów ale nie będzie łatwo zmieścić 24 kartki w jednym albumie. Mam nadzieję, że to mi się uda:)

Wiem, że Ania planuje kontynuację zabawy w przyszłym roku ale chyba nie wezmę w niej udziału bo w większości mają to być kartki świąteczne. Od dłuższego już czasu nie wysyłam kartek więc tworzenie ich nie ma sensu. Na pewno będę jednak obserwować Wasze zmagania z kolejnymi wytycznymi.

Wróćmy jednak do grudnia. Dwie nowe mapki widać na banerku, dodatkowe wytyczne to kolor srebrny i cekiny. Zarówno te wytyczne jak i pierwsza mapka nie bardzo mi pasowały do dziecięcych kompozycji postanowiłam więc wyjątkowo zrobić dwie kartki świąteczne z dziecięcymi motywami. Oczywiście znajdą się one w albumie.

Na pierwszej kartce kolor srebrny jest widoczny na ramionach gwiazdy, srebrny jest napis i srebrne są cekiny.




Na drugiej kartce koloru srebrnego jest więcej - cała baza i poszczególne warstwy są ze srebrnego kartonu, na zdjęciach niestety jest to słabo widoczne. 



I na koniec kolaż:

Gotowy album zaprezentuję Wam chyba dopiero w styczniu bo trochę czasu zajmie mi jego wykończenie.
Wspaniale się bawiłam przez ten rok, praca z mapkami była ciekawa i kreatywna. Dziękuję Ci Aniu za ogromny wkład pracy w prowadzenie zabawy i pięknie przygotowane podsumowania. Doceniam to i cieszę się, że mogłam być częścią tego projektu.
Wam kochani życzę udanego tygodnia a dziś oczywiście odwiedzin Mikołaja i najwspanialszych prezentów:)))



 

39 komentarzy:

  1. Ewa super Ci te kartki wyszły. Już nie mogę się doczekać tego dziecięcego albumu!!.Trochę szkoda że Cie zabraknie w l=kolejnej edycji ale rozumiem Cię doskonale!!
    Kolor srebrny jest widoczny na obu kartach co mnie niezmiernie cieszy.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi się trudno, może jeszcze kiedyś będzie okazja na wspólną zabawę:)
      Dziękuję Aniu za te wszystkie miesiące i wszystkie serdeczne komentarze. Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękne kartki, zwłaszcza ta z gwiazdą! Świetna interpretacja mapki. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ewuniu, że Ci się podoba:) Dziękuję i również pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  3. Ewuś Brawo! Cudne.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki pozdrawiam ze śnieżnego podkarpacia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Piękne i bardzo estetycznie przygotowane karteczki !Cudnie się iskrzy na nich zima i powiewa zimniejszy wietrzyk .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie jak za oknem:) Dziękuję Grażynko i serdecznie przytulam.

      Usuń
  6. Prześliczne kartki, obydwie, choć pierwsza jakby ciut bardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam w Mikołajki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza mapka jest efektowniejsza:) Dziękuję Izabelko i też mikołajkowo pozdrawiam!

      Usuń
  7. Śliczbne są , takie Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, mapki zinterpretowane na medal. To będzie naprawdę wspaniały album.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, trzymaj kciuki:) Uściski!

      Usuń
  9. Ewuniu jestem pewna, że dasz radę przy składaniu albumu i będzie on wspaniały :). Już niecierpliwie czekam :)). Kartki są śliczne! Bardzo podobają mi się te grafiki :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko za wsparcie:) Buziaki!

      Usuń
  10. Fajne karteczki:) Czekam na albumik. Rób swoim tempem.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrobię Gosiu:) Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  11. Urocze kartki. Już widzę oczami wyobraźni Twój piękny album, bo taki będzie znając Twoje zdolności i kreatywność. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Janeczko, dziękuję za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Prześliczne, takie ciepłe i radosne.Wyobrażam sobie jaki cudny będzie album.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się:) Ślicznie dziękuję Basieńko!

      Usuń
  13. Śliczne kartki obie. Świetna interpretacja do mapek u Ani. Do Twego albumu
    dla wnusi również.Wnusia będzie zachwycona, że ma taką zdolną Babcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i również pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  14. Przesłodkie karteczki <3. Już wiem, że to będzie wspaniały album. Strasznie mi się podobają te dziecięce motywy i nie mogę się doczekać, aż pokażesz gotowe dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli składam ale trochę to potrwa. Mam nadzieję, że wszystko się uda.
      Dziękuję Roksanko:)

      Usuń
  15. Tez sie nie moge doczekac tego albumiku. Bedzie boski :) Pieknie potrafisz wszystko skomponowac. Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pochwalę:) Dziękuję Kasiu i równie serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  16. Niebieskości na kartkach świątecznych zawsze tak ładnie wyglądają :). Myślę, że album będzie bardzo ciekawy - dla mnie też nieznany, bo poprzednich kartek nie obejrzałam. No to poczekam na zebrane razem.
    Dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W albumie będzie można je wszystkie obejrzeć, zapraszam już wkrótce:) Dziękuję Madziu i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  17. Przeurocze kartki, zwłaszcza ta druga. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolinko i również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Ewuś, śliczne! Ściskam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aldonko i również uściski posyłam:)

      Usuń
  19. Ewo, wspaniałe jak zwykle kartki wykonałaś i chyba najsłodsze :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.