poniedziałek, 29 listopada 2021

Grafiki Gelli

 

Witajcie kochani!

Chcę Wam dziś zaprezentować kilka kolejnych grafik z mojego albumu "Gelli Art". Tym razem wybrałam te z kwiatami. Tła grafik powstały oczywiście na płytce Gelli, resztę wykonałam markerami i cienkopisami. Tym razem żadnych kontrowersji nie będzie więc mam nadzieję, że Wam się spodobają. Zapraszam:)




















Jakiś czas temu miałam wielkie szczęście i wygrałam candy u Agniesi. Nagrodą miała być niespodzianka. I była - dostałam ogromną mega pakę pełną różnych wspaniałości. Wyciągałam i wyciągałam i uwierzyć nie mogłam:) Nie zrobiłam zbiorczego zdjęcia bo było tego za dużo - sami spójrzcie:

Spory stosik ślicznych papierków na różne okazje.

Przepięknie ozdobiona szkatułka,
a w środeczku..... bajeczny widok, prawda?
Albumik do ozdobienia i przeróżne, ciekawe przydasie.
Kolorowa łączka wycięta z foamiranu.
Fantastyczne wykrojnikowe wycinanki.
Bielusieńka włóczka i pełny zestaw dla łasucha na długie zimowe wieczory:)
Do tego prześliczny składaczek i cudna bombka ozdobiona ornamentami.
Czuję się, jakbym dostała prezent od Świętego Mikołaja - taki wcześniejszy.
Kochana Agniesiu - jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękuję za te wszystkie wspaniałości, sprawiłaś mi ogromną radość.
Gorąco pozdrawiam wszystkich zaglądających w moje skromne progi:)





50 komentarzy:

  1. Ewciu, cudne są te grafiki, a ta z różą Wyspiańskiego szczególnie mnie urzekła - uwielbiam Wyspiańskiego.
    Gratuluję wspaniałego prezentu od Agi, też mogłam cieszyć się podobnym:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Małgosiu, widziałam:) Agniesia wspaniale nas obdarowała.
      Cieszę się, że podobają Ci się moje grafiki, dziękuję. Wyspiańskiego też bardzo lubię:) Buziaki!

      Usuń
  2. Cudne grafiki i prace :) Gratuluję tylu wspaniałych przydasi i oczywiście smakołyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Wandziu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ewuniu fantastyczne grafiki. Widzę ze nowa technika wciągnęła Cie na całego😀 Cieszę się że sprawiłam radość moja paczuszka. Pozdrawiam serdecznie 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciągnęła Agniesiu, wciąż jestem zafascynowana możliwościami pracy z płytką. Jeszcze raz dziękuję za przepiękny prezent i mocno ściskam:)

      Usuń
  4. Ewciu gratuluje wygranej i mega paki od Agi :) Twoje gelli sa fantatstyczne , niepowtarzalne. widać, ze polubiłyscie się z ta techniką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, polubiłyśmy się:) Dziękuję Aguś!

      Usuń
  5. Ewuniu, bardzo ciekawe są Twoje grafiki. Nie wiem jak je robisz, ale wyglądają magicznie. Jesteś bardzo kreatywna.
    Przytulam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Gelli pisałam wcześniej, to magiczna technika:) Miło mi Aniu, że podobają Ci się moje grafiki. Ja również serdecznie przytulam:)

      Usuń
  6. Grafiki fantastyczne!!! Wszystkie zachwycają a już najbardziej maki i tulipany!!! Podziwiam ile z tym Gelli Art Jesteś w stanie stworzyć super prac:)

    Gratuluję także wspaniałej wygranej! Wszystko cudne! Lekuchno "zazdraszczam":)
    Buziaki Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Gosiu za ciepłe słowa i również buziaki posyłam:)

      Usuń
  7. Prezent od Agi dostałaś świetny i fakt tyle tego że na jednym zdjęciu by się nie zmieścił. Warto było tyle czekać. Co do gelli grafik to jestem nimi zachwycona. Te kwiaty na tych kolorowych tłach są genialne , masz w rękach niewątpliwy talent do malowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Anusiu. Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  8. Jestem pod wrażeniem, przepiękne grafiki!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Grafiki bardzo ciekawe. Bardzo spodobały mi się maki. Ewo masz talent i wyobraźnie.
    Po królewsku zostałaś obdarowana. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Tereniu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  10. Ciekawa technika i śliczne prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  11. świetna ta zabawa z gelii, ja nadal nie miałam czasu na próby niestety, nagroda od Agnieszki super :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polubiłam tą zabawę z gelli, polecam:) Pozdrowionka Violu.

      Usuń
  12. Cuda cuda. Gratulacje. KonKata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś mi poprzedni komentarz sfiksował -:) więc piszę jeszcze raz.
    Widzę że pięknie tworzysz w technice gelli, lubię oglądać ją u Ciebie, zawsze jestem ciekawa, co nowego pokażesz -:) Prezent od Agnieszki to rzeczywiście mega paka !!! gratulacje :)
    Serdeczności Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Marylko:) Serdecznie dziękuję za ciepły komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  15. Świetne prace wyglądają ekstra, super inspiracja do własnych dzieł. Podziwiam twój zapał i efekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za serdeczny komentarz:)

      Usuń
  16. Coraz piękniej prezentują się Twoje prace z gelli. Nie mogę się napatrzyć. Tym razem praca z tulipanami skradła moje serce. Moje kolory i jeszcze kwiaty zentangle. Super. Gratuluję wspaniałej wygranej. Ogrom bogactwa, które z pewnością przepięknie wykorzystasz w swoim warsztacie :)
    Pozdrawiam cieplutko Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agnieszko za tak ciepły odbiór moich prac. Prezent rzeczywiście wspaniały, to ogromna radość. Przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  17. Wszystkie grafiki są piękne, ale nie byłabym sobą, gdybym nie powiedziała, które wywołały u mnie efekt WOW! Uważam, że ta z różą i Audrey Hepburn jest po prostu znakomita!
    Mam wielki sentyment do lilii wodnych, więc również ona skradła mi serce. Wspaniałe jest u Ciebie wyczucie koloru i eksperymentowanie z nim, z połączeniami i dobieraniem nie masz najmniejszego problemu. Podziwiam i zazdroszczę- w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
    Pozdrawiam. Uściski Ewo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle ciepłych słów napisałaś Izabelko - dziękuję z całego serca i również uściski posyłam:)

      Usuń
  18. Ewuniu zachwycasz, masz niezwykłe wyczucie i piękno w sobie. Twoje gelly są cudne! A prezenty od Agniesi robią wrażenie - Mikołaj (w postaci Agi) w tym roku był hojny. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle hojny:) Dziękuję Jolu za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  19. Cudowne grafiki, a w szczególności mak(ach, nawet nie wiesz jak ja kocham te kwiaty). Wygrana jak widzę na bogato, ale znając Ciebie to na pewno w ciekawy sposób to wszystko spożytkujesz. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko:) Na pewno wszystko wykorzystam, to same skarby. Uściski!

      Usuń
  20. Ewuniu Twoje grafiki są niesamowite! Aż nie wiem, która dziś bardziej mi się podoba :). Chyba wszystkie jednakowo zachwycają! I gratuluję tak pięknego prezentu! Same cuda otrzymałaś.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, bardzo mi miło:) Buziaki.

      Usuń
  21. Jakie piękne karty - takie wiosenno-letnie. Szczególnie ten mak jest śliczny.
    Gratuluję prezentu, wspaniały!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Kasiu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Piękne kwiaty! Najbardziej zachwyciła mnie kliwia ( chyba? ). Gratuluję nagrody, z pewnością pięknie ją wykorzystasz 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam raczej o hippeastrum ale może i kliwia:) Bardzo dziękuję Ewuniu!

      Usuń
  23. Wszystkie grafiki zachwycają kolorami i każda ma w sobie to coś co sprawia ,że jest wyjątkowa !Witrażowe rozetki wyglądają jak podświetlone na ciemnym tle ,cudowne tła podkreślają piękno kwiatów ,a najmniejsze okrągłe kształty nadały klimatu cieplej wilgotnej egzotycznej nocy .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo poetycko to ujęłaś Grażynko, podoba mi się taki opis:) Serdecznie dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  24. Ale super nagroda Ewuniu!!! Same cudownosci. Nie moge oczek oderwac od tych geli art. Wszystkie sa rownie piekne. Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog
    កាលេងកីឡាភ្នាល់បាល់ Football Betting

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.