sobota, 3 sierpnia 2019

Dziennik emerytki - Eliza Art

Witam serdecznie!
Zapraszam dziś na kolejny wpis w dzienniku emerytki, tym razem opowiem Wam co nieco o Elżuni, która prowadzi blog https://elizaart-handmade.blogspot.com.
Z Elżunią znamy się wirtualnie już ładnych parę lat. To przesympatyczna, wrażliwa osoba obdarzona wieloma talentami. Ostatnio w jej duszy zamieszkała frywolitka i haft, na jej blogu możecie podziwiać wiele pięknych prac. Ale nie tylko takich :) Elżunia tworzy wspaniałe, oryginalne kartki. Na szczególną uwagę zasługują te z elementami quillingu - są niezwykłe. Dla mnie jednak Ela pozostanie na zawsze królową pergaminu. Osobiście najbardziej lubię jej pergaminowe cudeńka i misternie wydziergane koronki. W pewnym sensie jest też moją mentorką w tej dziedzinie. W 2016 roku miałam szczęście wygrać candy na jej blogu i w prezencie dostałam zestaw startowy do nauki techniki pergaminowej. Gdyby nie to zdarzenie pewnie nigdy bym nie zaczęła przygody z pergaminem.Mogę więc powiedzieć, że uczyłam się u samej mistrzyni :)
Specjalnie do mojego dziennika Elżunia wydziergała taką oto prześliczną kartkę:
Jest wielkości typowej kartki (jak widzicie, tak też można) więc miałam sporo powierzchni do zagospodarowania. Postanowiłam cały wpis podporządkować pergaminowi. Pergaminowe prace to elegancja i szyk, delikatność i finezja. Na stronach znalazły się więc różne, drobne pergaminowe elementy mojej produkcji a w prawym, dolnym rogu wkleiłam pergaminowe serce wykonane przez Elżunię. To serce było dołączone do zestawu startowego o którym wspomniałam. Pomyślałam, że tu jest dla niego odpowiednie miejsce :) Oto moje strony dziennika:
Dziękuję Ci Elżuniu, że zechciałaś zostawić ślad w moim dzienniku :)
To już dziewiąta karta od Was a w kolejce czekają kolejne cztery. Wszystkie karty w skrócie możecie obejrzeć na stronie ArtJournal. Dziennik powoli staje się czymś bezcennym :)))
Na koniec chcę się jeszcze pochwalić pięknym prezentem, jakim obdarowała mnie Basia z "Pięciu pór roku". To prezent za pewien komentarz na temat "oczekiwania".
Dostałam śliczną deseczkę rodem z malowanej wsi, Zalipia i wyjątkową książkę autorstwa Basi "Krajobraz Bogiem znaczony".
W komplecie była też widokówka z zabytkami zalipiańskimi i z przemiłym liścikiem na odwrocie.
Dziękuję Ci Basieńko za ten wyjątkowy prezent :)
Miłego weekendu kochani!

33 komentarze:

  1. Pięknie zapełnia się Twój dziennik! Cudnie wygląda ta strona! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo elegancka karteczka - wpis do dziennika, prawdziwe cudeńko.:) Śliczną jej dałaś oprawę Ewuniu.:) Gratuluję wspaniałej niespodzianki od Basi.:) Ślę serdeczne pozdrowienia i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, bardzo mi miło :)
      Tobie również życzę udanego weekendu!

      Usuń
  3. Piękną kartę otrzymałaś Ewa od Elżuni. Od dawna podziwiam prace pergaminowe, ale nic o tej technice nie wiem. Oprawa karty jak zwykle świetna. Niezwykły jest Twój dziennik, oryginalny i bardzo interesujący.
    Uściski Ewuś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię pracę z pergaminem ale oczy już nie te co dawniej więc niezbyt często dziergam coś nowego. Dziękuję Izabelko i także przesyłam serdeczne uściski :)

      Usuń
  4. Wspaniały wpis do dziennika, a prezent od Basieńki no po prostu cudowny! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są pergaminki ! Pięknie podkreśliłaś Ewo pracowitość i cierpliwość, wymagane przy takiej twórczości :-)Przynajmniej mnie te pszczółki się tak skojarzyły :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś Ewuniu bardzo spostrzegawcza :) Rzeczywiście pszczółki są tu symbolem pracowitości. Miałam nawet o tym napisać w poście ale jakoś mi uleciało.
      Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  6. So beautiful card, and pad holder is wonderful.

    Happy Sunday, Ewa.
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwycający jest Twój dziennik małe dzieło sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To głównie dzięki blogowym koleżankom :) Dziękuję Wandziu.

      Usuń
  8. Pergaminowa technika jest niesamowita. Ewuniu, podziwiam kolejną wspaniałą kartę w Twoim dzienniku i cieszę się,że wciąż ich przybywa.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu! Ślicznie dziękuję i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  9. Coraz śliczniejszy się robi Twój dziennik Ewuniu. Kolejna super wpis, będzie wspaniałą pamiątka na lata. A prezent jaki śliczny, ta deseczka jest cudna. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie mogę uwierzyć, że tak szybko dziennik się zapełnia :)
      Dziękuję Lidziu i ściskam równie mocno.

      Usuń
  10. Witam Cię Ewuś Twój dziennik zapełnia się fantastycznymi kartami cudowna kartka od Elizy Art, A deseczka jest rewelacyjna pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziennik rosnie w oczach niedługo peknie w szwach :) oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pęka Aguś i przymierzam się do drugiego tomu :) Uściski!

      Usuń
  12. Od kilku lat podziwiam przepiękne prace Elżbietki- jest Mistrzynią w wielu dziedzinach. Wielokrotnie obdarowała mnie swoimi cudeńkami.
    Karta poświęcona tej wspaniałej Osobie jest piękna.
    Ewuniu, cieszę się, że mogłam Ci sprawić odrobinkę radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ogromna radość Basiu, jeszcze raz ślicznie Ci dziękuję!

      Usuń
  13. Ewuś, piękny prezent dostałaś :) Czy możesz mi wysłać swój adres, żebym mogła Ci wysłać kartę? lamparciatko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Martusiu, cieszę się ogromnie :)

      Usuń
  14. Ewuniu świetna kolejna karta w Twoim albumie. Masz racje Ela to przede wszystkim pergamin i choć jest uzdolniona w wielu dziedzinach to pergamin jest jej wizytówką, bo w tej technice nie ma sobie równych.
    Prezent od Basi cudny
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak myślę Aniu :) Ja również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  15. Następna piękna kartka w twoim dzienniku Ewuniu, staje się on powoli małym dziełem sztuki :)
    Cudnie Basia Cię obdarowała :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  16. Twój dziennik zawsze mnie zachwyca, taka zbiorowa twórcza praca od serca to niesamowity pomysł sam w sobie a wykonanie jest po prostu boskie :) Śliczna kartkę dostałaś a strona jej poświęcona wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, dziękuję i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.