niedziela, 18 sierpnia 2019

Dziennik emerytki - Wielkie Małe Pasje

Witajcie kochani.
Witam Was słowami bohaterki dzisiejszego posta:
"Nie ważne jak tworzysz i co tworzysz - liczy się radość... radość tworzenia".
Pięknie powiedziane, prawda? Każda z nas zna to uczucie.
Słowa te pochodzą z bloga Justynki "Wielkie Małe Pasje". Jeśli jeszcze nie kojarzycie to podpowiem - skarpetkowe laleczki. Laleczki maleńkie, prześliczne i jedyne w swoim rodzaju. Dopieszczone w każdym celu, widać, że tworzone sercem. Mam taką jedną od Justynki, maleńkiego aniołka z literką "E" więc mogę Was zapewnić, że w realu jest jeszcze bardziej urocza niż na zdjęciach.
Justynkę znam od niedawna ale z ogromną przyjemnością zaglądam na jej bloga. Pięknie pisze o swojej twórczości, to niezwykle sympatyczna i ciepła osoba. Jestem szczęśliwa, że zechciała mi podarować kartę do dziennika dzięki której przybyło w nim jeszcze jedno miłe wspomnienie.
Karta Justynki jest śliczna i delikatna w kolorystyce, taka .... landrynkowa :)
Są na niej zdjęcia skarpetkowych laleczek, tagi z pięknymi myślami, życzenia i zdjęcie Justynki. Oprócz tego jest również widokówka z miasta rodzinnego z liścikiem na odwrocie.
Nie było mi łatwo wpasować się w ten klimat kolorystyczny więc odpuściłam. Skupiłam się raczej na emocjach związanych z tymi maleńkimi laleczkami. Dla mnie to coś stworzone do przytulania, wzruszający, baśniowy świat. To szczypta magii :)
Oto nowe strony dziennika:
Dziękuję Ci Justynko za ten wyjątkowy dar!
Serdecznie pozdrawiam :)


36 komentarzy:

  1. Ewuś, jak trafnie opisałaś Justynkę. Uwielbiam do Niej zaglądać. Zawsze wynoszę od Justynki ciepło i spokój. Niesamowitą aurę ma Jej blog. Tak pozytywnie nastraja:) Kartę Justynka zrobiła śliczną, taką Jej. A Ty jak zwykle pięknie ją oprawiłaś. Potrafisz wyeksponować to, co najważniejsze. Ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko :) Mam ogromne szczęście, że poznaję tyle wspaniałych osób.
      Cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wspaniała pamiatka, cudny wpis, no i motto- strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę Aguś, radość tworzenia to coś wspaniałego :)

      Usuń
  3. Fantastyczny wpis, taki radosny! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetny wpis! Justynka to niezwykle utalentowana osóbka, a Jej laleczki są przeurocze.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Aniu :) Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ewuniu bardzo ciepły wpis o Justynce, jej skarpetkowe dzieła są cudownym dziełem utalentowanej i wrażliwej osoby. Cytat to cała prawda o pasji tworzenia, to jest taki "NASZ" świat w którym bardzo chętnie gościmy osoby, które również kochają to co robią. U Ciebie kolejna piękna karta w dzienniku, niech rośnie w siłę :) Pozdrawiam Cię ciepło i przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cytat idealnie pasuje do każdej z nas, Justynka pięknie to ujęła :)
      Bardzo dziękuję Basiu i również serdecznie przytulam.

      Usuń
  6. Ewuniu ❤❤❤ i jeszcze raz ❤❤❤. Dziękuję za ten piękny wpis i cieszę się, że moja karta wyróżnia się :))). Z ogromną przyjemnością ją robiłam, ale strasznie stresowałam się bo na codzień nie pracuję z papierem. Pięknie ją wkomponowałaś, oddałaś cząstkę mojej duszy. Niech zawsze ciepło o mnie przypomina. Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale sobie poradziłaś Justynko, dla mnie to bardzo cenne wspomnienie.
      Jeszcze raz ślicznie dziękuję :)))

      Usuń
  7. Ja też bardzo podziwiam te słodkie lale Justyny :-) Dziennik powiększa się systematycznie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lada moment będzie pełen, niewiele miejsca już zostało i nawet zaczęłam przygotowywać drugi tom. Serdeczności Ewciu :)

      Usuń
  8. Od początku jestem zachwycona Twoim pomysłem na ten dziennik. Każdy wpis wspaniały, każdy wpis pełen ciepła, serdeczności. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu :) Nie myślałam, że dziennik tak szybko się rozrośnie i sama jestem odrobinę zaskoczona efektem. Nasz blogowy świat jest wyjątkowy!
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Wspaniały wpis.:) Justynka to bardzo serdeczna i empatyczna osoba, biją od niej same pozytywne emocje, które znalazły odzwierciedlenie w Twoim dzienniku Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Madziu, że udało mi się oddać odpowiedni klimat.
      Dziękuję za ciepły komentarz i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Piękny pomysł oraz wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu wspaniałą kartę dostałaś od Justynki. Podoba mi się Twoja oprawa, magiczne chwile dzieciństwa uchwyciłaś które kojarzą się jak patrzy się na lale Justyśki. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam takie odczucia Agniesiu, to właśnie starałam się pokazać :)
      Dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  12. Ależ pięknie rośnie Twój dziennik, Ewuniu. Mam nadzieję, że i mi uda się w końcu dołożyć swoją kartę...
    Wspaniałą, dedykowaną oprawę przygotowałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby mi bardzo miło Iwonko :)
      Dziękuję za ciepłe słowa i przesyłam uściski.

      Usuń
  13. Wyśmienicie oprawiłaś kartę podziwiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Laleczki Justynki chwytają za serce. Tak jak Twoja sztuka, Ewciu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu, Twój pomysł rodzi wciąż nowe owoce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Basiu, ku mojej ogromnej radości :)

      Usuń
  16. Cudowny wpis Ewuniu. A ja już biegnę na bloga Justynki, aby ją poznać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Ci się spodoba Karolinko :)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  17. Nie znam bloga Justynki, ale mam duże zaległości :) Bardzo natomiast podoba mi się to co napisała o tworzeniu. Bo tworzeniu musi towarzyszyć radość, jeśli jej nie będzie, to będzie zwykły trud.
    Piekna karta, piękna oprawa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Madziu i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  18. Cóż napisać... Śliczności. Justynka ma talent! Muszę do niej zaglądać, nie znałem tego bloga. Pozdrowienia Ewuniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam Andrzejku :)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.