wtorek, 4 czerwca 2013

Papierkowe candy i podziękowanie

Na blogu http://www.p13.com.pl pojawiła się informacja o nowych, ślicznych kolekcjach papieru. Z tej okazji zorganizowane zostało potrójne candy, w którym można wygrać komplet papierków.
Pierwsze candy dotyczy kolekcji "Lato w ogrodzie"
Drugie candy dotyczy kolekcji "Magiczne chwile"
I w końcu trzecie z kolekcją "Uśmiech proszę"
Zapisy trwają do 13 czerwca. Kolejka jest już długa ale spróbować szczęścia nie zaszkodzi.

Pragnę jeszcze podziękować wszystkim znanym i nie znanym mi bliżej osobom od których dostałam dziś urodzinowe życzenia. Zupełnie się tego nie spodziewałam. Jestem bardzo wzruszona i szczęśliwa. Serdecznie dziękuję za każde miłe słowo i za każdy kolorowy bukiet. Dzięki Wam uśmiecham się dziś od samego rana.
Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło..

32 komentarze:

  1. Ewuś kochana ,życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin,niech się spełnią wszystkie marzenia ,a każdy dzień niech będzie słoneczny i tak ciepły jak Ty sama jesteś>Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Danusiu za wspaniałe życzenia i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  2. Droga blogowa Koleżanko! W tym wyjątkowym dniu życzę Ci najbardziej dużo czasu na realizację wszystkich Twoich pasji :) Moc buziaków i uścisków :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko. Trafiłaś idealnie - czasu ciągle jest za mało. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. To i ja biegnę z życzeniami, wszystkiego najlepszego, spełnienia wszelkich marzeń i samych uśmiechniętych ludzi wokół siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu ślicznie za życzenia.

      Usuń
  4. Ewo- przyjmij także ode mnie życzenia: słońca nad głową, mnóstwa uśmiechów i spełniania marzeń... :)
    Pozdrawiam niezwykle ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu, szczególnie za to słoneczko. Również pozdrawiam cię serdecznie.

      Usuń
  5. Ja też dołączam do tych wszystkich życzeń. Pogody ducha, słońca w sercu, wspaniałych pomysłów i cudnych kartek. Wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cudowne życzenia Krystynko, serdecznie dziękuję.

      Usuń
  6. Ja również składam życzenia wielu wspaniałych inspiracji, realizacji swoich założeń, prezentacji ciągle nowych pomysłów, a na co dzień pogody ducha i spełnienia marzeń:) Pozdrawiam Cię gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Małgosiu, ślicznie dziękuję za życzenia.

      Usuń
  7. Jak to dobrze, że do Ciebie zaglądłam. Ja również staję w kolejeczce z bukiecikiem pięknych kwiatów i życzę Ci jeszcze więcej sił twórczych, duuuuuuuużo zdrówka i uśmiechu każdego dnia :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joluś za życzenia i za bukiecik. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego!:) Ja jutro mam urodziny;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo. Wygląda na to że świętujemy prawie jednocześnie. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  9. duuużo radości, ludzi serdecznych i życzliwych obok,
    realizacji pasji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam (miło Cię widzieć!)

      Usuń
  10. Samych słonecznych dni z okazji urodzin! niech aniołowie noszą Cię na swoich skrzydłach, niech nie braknie szczęścia a dobrzy ludzie niech zawsze są blisko:))
    serdeczne :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękne życzenia, dziękuję z całego serca.

      Usuń
  11. Ewuniu ... Z okazji Urodzin życzę Ci, aby udało Ci się wszystko, co zaplanowałeś, żeby nie opuszczała Cię wytrwałość w dążeniu do celu i pogoda ducha na co dzień. A także aby wena twórcza nie opuszczała cie nigdy :))) Buziaczki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za cudowne życzenia. Pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego :) sukcesów w karteczkach, ogrodzie i w całym Twoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moniko i przesyłam uściski.

      Usuń
  13. Ooo, to ja nic nie wiedziałam,ze świętujesz:)Przesyłam więc lekko spóźnione życzenia wszystkiego co najpiękniejsze:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ludko i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  14. Moje życzenia też spóźnione: Samych pogodnych dni w życiu i spełnienia najskrytszych marzeń. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tereniu, jest mi bardzo miło. Buziaczki przesyłam.

      Usuń
  15. Ale jestem ropuch wstrętny :( Jak mogłem nie sprawdzić na Twoim profilu kiedy masz urodziny. Ewuniu!!! Spóźnione ale szczere! Wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń, radości i spokoju ducha! Wszystkiego dobrego. Andrzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można Andrzejku pamiętać daty urodzin wszystkich blogowych przyjaciół. Ale jest mi bardzo miło i ślicznie dziękuję za wspaniałe życzenia. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  16. Troszkę spóźnione ale bardzo szczere najlepsze życzenia urodzinowe :))
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doris za życzenia, bardzo mi miło. pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.