środa, 13 września 2017

Wrześniowe karteczki

Witam Was kochani.
Już prawie połowa września, mam wrażenie że czas jakby przyspieszył. Udało mi się uporać z wrześniowymi tematami u Ani i Ulci. Zacznę może od kartek przygotowanych na zabawę u Ani.
Wrześniową projektantką jest Ola z bloga http://papierolki.blogspot.com/.
Muszę przyznać, że wbrew pozorom tematy Oleńki nie są proste - przynajmniej dla mnie. Lubię wyzwania więc je podjęłam ale zdrowo się nakombinowałam i to z różnym skutkiem.
Najwięcej trudności sprawiła mi kartka pozornie najprostsza czyli okolicznościowa Clean&Simple. Znacie mnie już trochę więc wiecie, że mam raczej skłonności do komplikowania i przeładowywania kompozycji. "Czysto i prosto" nie potrafię, raczej nie tworzę w takim stylu. Ale mus to mus. Oto moja propozycja:
Czy to jest Clean&Simple? Mam nadzieję, że tak...
Z kartką BN Black&White też miałam problem choć uwielbiam zestawienia czarno-białe. Ale na Boże Narodzenie? Pomysł był, kartka powstała:
Strasznie ją zabałaganiłam więc postanowiłam spróbować jeszcze raz w nieco prostszej formie, z użyciem czarno - białej grafiki.
Sama nie wiem, która lepsza?
Trzeci temat to kartka wielkanocna w stylu folk. Radości więcej bo wszystkie chwyty kolorowe dozwolone ale osobiście folku nie czuję. Mimo tego karteczkę robiło mi się przyjemnie.
Chyba z tej kartki jestem najbardziej zadowolona. Teraz kolaż:
i wrześniowy banerek.
Ulcia dała nam w tym miesiącu do wyboru dwa tematy: Trzej Królowie lub świąteczna babeczka.
Z babeczką jakoś było mi nie po drodze więc wybrałam Trzech Króli. Trochę mało ambitnie postawiłam na recykling korzystając z grafik ze starych kartek ale za powstały aż dwie kartki. Obie bazy są ścinkowe, każda jednak w innej kolorystyce.
I druga:
I obie razem:
Wrześniowy banerek:
To wszystko na dzisiaj. A już w następnym poście w niedzielę 17 września zaproszę Was na mam nadzieję ciekawy kursik. Pokażę Wam jak szybko i tanio zrobić mediową okładkę notesu. Kurs przygotowałam na gościnny występ na blogu DIY, w ramach wyróżnienia za notes "Koronkowe marzenia".
Cieplutko pozdrawiam!


68 komentarzy:

  1. Ewuniu, karteczki sliczne :) Najbardziej podoba mi się dama w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, kartki śliczne, choć temat nie był łatwy. Ja tam nie umiem C&S, ale Twoja dama pięknie się prezentuje. Pozostałe propozycje również. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam z siebie wszystko, żeby było minimalistycznie choć też nie czuje tego stylu. Dziękuję Małgosiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ewuniu! Wszystkie karteczki są Wspaniałe, Ale ta z Damą jest wyjątkowa - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, to bardzo miłe. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  4. Ewa nie marudź bo wszystkie karteczki są świetne, podoba mi się dama w kapeluszu, podobają mi się folkowe jajeczka i podoba mi się czarno białe Boże Narodzenie, bardziej ta z grafiką . Kartki dla Uli również bardzo udane, mimo że recyklingowe.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się Aniu, jak zwykle. Cieszę się, że Ci się podobają. Buziaczki!

      Usuń
  5. Ewuniu,tak patrzę na te Twoje karki i mam problem,bo właśnie kończę moje i chyba wstyd pokazać 😢
    Twoje są zawsze takie piękne i starannie wykonane,są po prostu cudne !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko. Jestem pewna, że i Twoje będą śliczne - wpadnę podziwiać.
      Serdecznie przytulam.

      Usuń
  6. Przepiękne kartki! Re czarno-białe są wprost urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to bardzo miłe Ewuniu! Jakoś nie miałam przekonania do czarno-białej wersji.
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  7. Świetne karteczki powstały :) Z niecierpliwością czekam na Twój kursik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko i oczywiście zapraszam już w niedzielę. Buziaki.

      Usuń
  8. Ewuniu i znów zachwyciłaś mnie Twoimi pięknymi karteczkami:)Dama jest urzekająco elegancka:)
    Uwielbiam sposób w jaki łączysz z sobą dodatki:) Wszystko tak pięknie do siebie pasuje...no i kwiatuszki - urocze:)
    Buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Agatko za tyle ciepłych słów, jesteś kochana.
      Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

      Usuń
  9. świetnie sobie poradziłaś, tematy dość trudne, a Twoje kartki zachwycają <3 buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Madziu, bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  10. Jak zwykle Ewuniu spisałaś się na medal! Kunsztowne karteczki poczyniłaś. Bardzo podoba mi się ta pani z kieliszkiem, świetny pomysł. Czarno białe też ładne. Ja mam od Ciebie czarno-białą karteczkę. Też bożonarodzeniową:)
    jakoś nie bardzo lubię folk, ale te jajeczka są urocze.
    Letnie pozdrowienia zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Aniu, to była chyba jedyna czarno - biała kartka na BN jaką zrobiłam. Miło mi, że wciąż ją przechowujesz :)
      Za folkiem też nie przepadam ale tym razem nawet mi się podobało.
      Dziękuję i przytulam!

      Usuń
  11. Wspaniałe kartki wyszły. Bardzo mi się podobają te czarno-białe oraz oczywiście piękna dama w kapeluszu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marille i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  12. witam Cię Ewuś wszystkie kartki są prześwietne buziaki pa pa

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czarno- biała z Małym Jezuskiem jest najśliczniejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam słabość do tej grafiki, wykorzystywałam ją już wiele razy.
      Bardzo dziękuję Basiu :)

      Usuń
  14. Wszystkie piękne, ale pierwsza karteczka...no przepadłam, ma w sobie to COŚ! Super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, serdecznie dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  15. Wspaniałe kartki! A Clean&Simple to zawsze trudny temat, jednak poradziłaś sobie z nim świetnie :) Co do czarno-białych kartek to pierwsza podbiła moje serce - wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, jesteś kochana. Przesyłam uściski!

      Usuń
  16. Ewuniu, wszystkie kartki są śliczne!
    Dama w kapeluszu jest bardzo elegancka i jest moją faworytką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Iwonko i ślicznie dziękuję za ciepłe słowa :)

      Usuń
  17. Ewo, piękne karteczki! masz niesamowite wyczucie smaku! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Madziu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  18. Świetne karteczki wszystkie jak zwykle.Bardzo podoba mi się dama w kapeluszu i ten napis.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło zrobiłam sobie razem z napisem, cieszę się Tereniu że Ci się ten pomysł podoba. Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  19. Świetne karteczki wszystkie jak zwykle.Bardzo podoba mi się dama w kapeluszu i ten napis.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza kartka w świetnym stylu.Podoba mi się w niej intrugujące tło i napis.
    Urzeka mnie też karteczka z aniołkiem w wersji czarno-białej - jest przepiękna!
    Folkowe klimaty uwielbiam,ale lubię je raczej podziwiać w cudzych pracach (Halinka fajnie sobie radzi z takimi tematami,prawda?),ja sama nie bardzo radzę sobie z intensywnymi barwami.Ty sobie radzisz Ewuniu świetnie i efekt,w postaci folkowej karteczki, jest wspaniały.Bardzo zaintrygowała mnie też karteczka z tą wycieniowaną niebieskim kolorem ramką,z pięknym granatowym tłem.Odnoszę wrażenie jakby Trzej królowie wyłaniali się z wieczornego mroku-pięknie!
    Pozdrawiam cię cieplutko Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście oglądałam u Halinki kilka świetnych, folkowych prac. Ja nie czuję zbyt tego klimatu ale bawiłam się przy tej kartce fajnie. Chyba kończą mi się pomysły na kartki BN, coraz trudniej zrobić coś oryginalnego. Tym bardziej mi miło Adusiu, że Ci się podobają dzisiejsze prace. Dziękuję za przesympatyczny komentarz i serdecznie przytulam.

      Usuń
  21. Witaj Ewuniu! Karteczki jak zawsze przepiękne! Mi najbardziej podoba się ten czarno-biały Jezusek z aureolką :-) Piękna i bardzo subtelna kartka! Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku, jest mi bardzo miło.
      Serdeczności!

      Usuń
  22. Kartki są zachwycające - wszystkie! A kobieta w kapeluszu zachwyciła mnie szczególnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Promyczku i pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  23. Z tego co czytam na blogach, to chyba każda z nas miał takie same odczucia co do tematów kartek a i tak sobie świetnie z nimi poradziłyśmy :) Ja folku nie lubię, a też ze swojej kartki jestem bardzo zadowolona. Czarno-biała na święta nijak mi nie pasowała, a okazało się że mimo to powstają cudne karteczki. Z Twoich dwóch Ewuniu, ta z Jezuskiem podoba mi się bardziej (tak pod mój gust). Ale dziś numerem jeden jest karteczka z damą, cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Lidziu, trudne tematy pobudzają i inspirują, rzeczywiście interpretacje są zaskakująco udane. Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i przesyłam uściski.

      Usuń
  24. Ewuniu wspaniałe karteczki. Co prawda tematy inne niż zawsze ale poradziłaś sobie z nimi świetnie. Pozdrawiam serdecznie:-)
    A na kursik wpadnę z chęcią może się przyda kiedy wreszcie odważę się spróbowac mediowania:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu i oczywiście serdecznie zapraszam.
      Miłego weekendu!

      Usuń
  25. Ewuniu, zachwycające kartki zrobiłaś. Te czarno białe są takie artystyczne i przykuwają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i serdecznie przytulam.

      Usuń
  26. Ależ Ty masz talent i wyobraźnię! Świetnie sobie radzisz z każdym karteczkowym wyzwaniem :). Mnie się najbardziej podoba pierwsza kartka, ale także wielkanocna, co mnie samą trochę zaskakuje, bo nie przepadam za folkiem, ani stylistyka akurat tych świąt mnie nie porywa. A tymczasem Tobie udało się świetnie ten temat opracować :).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Uwielbiam papier, jego plastyczność i nieograniczone możliwości jakie daje. Cieszę się, że podobają Ci się moje kartki.
      Miłego weekendu!

      Usuń
  27. Jak oglądałam kolejno kartki to przy każdej kolejnej myślałam - o ta najładniejsza ! Jak doszłam do końca to już nic nie wiem, to znaczy wiem, że wszystkie są piękne. Podziwiam Twoje pomysły. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Ewuniu, serdecznie dziękuję!
      Ja również gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  28. Ewcia, pierwsza karteczka - rewelacja - podoba mi się w niej absolutnie wszystko. Karteczki świąteczne też bardzo klimatyczne - już pisałam że czujesz klimat świąteczny nawet w bardzo nie świątecznym czasie - ja niedawno próbowałam robić bożonarodzeniowe ale mam pod górkę i trochę się poddałam. Jak Ty to robisz Ewuniu, no jak?
    Pozdrawiam cieplutko i życzę więcej słonka na niedzielę :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Halinko. Staram się traktować temat BN jak każdy inny. Myślę, że to wspólna zabawa najbardziej motywuje. No, może jeszcze świadomość, że nazbierało się już mnóstwo świątecznych kartek gotowych do wysłania :)
      Miłej niedzieli!

      Usuń
  29. Surowo oceniłaś swoje karteczkowe prace .
    Myślę ,ze pierwsza jest wyjątkowo udana ,ciemne karteczki obie piękne i nie da się wybrać ładniejszej , a klimat ludowy z kolorowymi pisankami też bardzo trafnie ujęty.
    Jak zawsze podziwiam też ścinkowe tła .Skończyłam właśnie kolejny wpis do księgi i jestem pewna ,że nie zgadniesz jaki wybrałam temat , może jeszcze dzisiaj uda mi się opublikować .Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widziałam Grażynko ale szczerze - nigdy bym nie zgadła. To piękny wpis!
      Cieszę się, że moje karteczki Ci się podobają. Jestem ostatnio marudna, chyba dopada mnie jesienna chandra :)
      Buziaczki.

      Usuń
  30. Świetne interpretacje Ewuniu i moich dziwnych wymysłów;-) i kartek dla Uli. CaSiK cudny, zdecydowanie wpisany w styl i bardzo oryginalny, a BN w stylu czarno - białym uwielbiam i nic na to nie poradzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja pochwała Oleńko to dla mnie zaszczyt - dziękuję!
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  31. świetnie sobie poradziłaś z wytycznymi Olki :) a karteczki dla Ulki są przepiękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Natalko, dziękuję! Ja również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  32. Za dużo dla mnie na raz, za dużo. Piękni w dominującym kolorze Trzej Królowie, śliczna i energetyczna kartka folkowa.A z czarnobiałych bardziej przemawia do mnie ta pierwsza. jakoś Dzieciątkow w odcieniach szarości mi nie pasuje. Mimo ze wychowana jeszcze jestem na czarno-białej telewizji ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarno-biała grafika to klasyka choć może rzeczywiście to nie jest najlepszy pomysł na kartkę świąteczną. Muszę jednak przyznać, że z tej kartki jestem zadowolona. To oczywiście kwestia gustu Madziu a każdy z nas ma inny.
      Dziękuję za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  33. Ewuniu cóż dodać ,ja ciągle zachwycam się twoimi karteczkami,wszystkie piękne ,ale grafika z Jezuskiem w szarościach zauroczyła mnie najbardziej.
    Cóż lubię szarości i delikatność,a w niej to wszystko odnajduję :)
    Buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, ślicznie Ci dziękuję.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  34. Świetnie poradziłaś sobie z wyzwaniem. Karteczki są śliczne, trudno się zdecydować , którą wybrać. Mnie bardzo się podoba ta pierwsza, dla mnie rewelacja. Ciekawe są również te w czerni i bieli. Widać, że jest włożony ogrom dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ewo, wszystkie karteczki są bardzo fajne :) Wielkanocna urzekła me serce

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.