środa, 24 października 2018

Składaczek mocno postarzony

Witajcie kochani!
Zasadniczo nie lubię zostawiać wyzwaniowych prac na sam koniec ale tym razem jakoś tak wyszło :) Ewcia daje nam aż dwa miesiące na wykonanie każdego składaczka - wydawało mi się że wciąż mam mnóstwo czasu ale czas ostatnio jakby przyspieszył i koniec października już bliziutko.
Tak czy inaczej zdążyłam i dziś mogę go zaprezentować.
Jest inny niż większość moich prac. Ciągnie mnie ostatnio w stronę prac retro, imitujących stare, nieco wyblakłe i podniszczone stronice. Papier zrobiłam sobie sama :) To bardzo proste - wystarczy wydrukować dowolną, czarno-białą grafikę na zwykłym papierze ksero, kartkę namoczyć, wymiętolić, rozprostować delikatnie, postrzępić brzegi, zabarwić np. akwarelą, wysuszyć i uprasować. Efekt zależy tylko od naszej wyobraźni. Może nie każdemu taki styl się podoba ale ja jestem zadowolona z efektu i zapewne powstanie więcej podobnych prac.
Wybrałam odwróconą wersję składaczka czyli prościej mówiąc, ozdobiłam "plecki" :)))
W środku umieściłam podwójny tag z miejscem na wpisanie życzeń. Kwiaty zrobione według kursu, który znajdziecie "tutaj".
Co myślicie o takiej wersji?
Na koniec jeszcze banerek:
Buziaki dla wszystkich!

48 komentarzy:

  1. Piękny składaczek Ewuniu! Przyznam szczerze, że już samo przygotowanie papieru byłoby dla mnie niewykonalne. Nawet nie będę próbował. Mogę za to podziwiać Twoją piękną pracę :-) Super, niesamowity efekt. Wspaniale to wymyśliłaś! To prawdziwe arcydzieło Ewuniu! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Andrzejku, serdecznie dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Pięknie i oryginalnie prezentuje się składaczek od strony plecków :-)
    Postarzone tło jest bardzo efektowne, delikatne kwiatuszki świetnie do niego pasują :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ewuniu, że Ci się podoba :) Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  3. Wspaniały składaczek Ewuniu, podziwiam Twoją kreatywność.:) Ściskam mocno.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, nastrojowy :) składakowa forma wyglada obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię prace w takim stylu :) Twój składaczek wyszedł rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie się podobają dlatego postanowiłam spróbować swoich sił.
      Dziękuję Ewuniu i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ewuniu składaczek pierwsza klasa!!! W życiu nie pomyślałabym że to zwykły czarno-biały wydruk-raczej gotowy papier bym rzekła. Kwiatki są prześliczne. Twórz kolejne karteczki bo świetnie wychodzą a i styl bardzo ciekawy.
    Ściskam serdecznie i cieplutko choć za oknem ciągle wieje niesamowicie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki papier robi się szybko i łatwo a przy tym jest fajna zabawa :)
      Dziękuję Agniesiu i przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  7. Ojej, jaka romantyczna składana karteczka!!! Wspaniale się prezentuje. Podziwiam nieustannie Ewuniu, Twój perfekcjonizm wykonywania karteczek. Przesyłam serdeczne pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Alinko, ślicznie Ci dziękuję. Przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  8. Śliczna i oryginalna praca!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  9. Bardzo piękna praca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie dlatego nie lubię odkładać wszystkiego na ostatnią chwilę, bo wtedy nie wiem, czy na pewno z tym zdążę. Mimo wszystko Ewuniu składaczek wyszedł Ci pierwsza klasa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nie lubię Karolinko ale czasem po prostu brakuje czasu.
      Bardzo dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ewuniu! Twoje prace są wszystkie zawsze piękne i eleganckie - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi Krysiu, dziękuję z całego serca i mocno ściskam :)

      Usuń
  12. Jak zawsze u Ciebie Ewuniu,pełny profesjonalizm,składaczek jest super !!!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu podziwiam "Twoje" eksperymenty z papierem, masz niesamowite pomysły a efekt końcowy piękny. Bardzo oryginalny papier uzyskałaś. Sama kartka w wersji odwróconej jest genialna. Sporo się na niej dzieje ale wszystko do siebie pasuje . Jak dla mnie bomba!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się mocno dopieszczona taką ilością komplementów - serdecznie dziękuję Anulko!
      Buziaczki :)

      Usuń
  14. Ewciu, niezwykły i nieco tajemniczy jest Twój składaczek. Super miałaś pomysł na odwrócenie wzoru.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, bardzo mi miło!
      Serdecznie przytulam.

      Usuń
  15. Wspaniały wzór na papierze Ci wyszedł! Piękny skaładczek, wszystko dokładnie rozplanowane i na swoim miejscu. Całość bardzo elegancka 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alinko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  16. Jak się czyta to się wydaje, że to wszystko jest takie proste, tu namoczysz, tam pognieciesz... A to trzeba tak potrafić i Ty to Ewuniu potrafisz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie liczy się pomysł, wykonanie jest na prawdę proste :)
      Serdeczności Lidziu.

      Usuń
  17. przesliczny składaczek pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  18. Cudeńko Ewuniu !! Piękna karta , z klimatem ,pomysłem , własnym papierem i urokiem .Kwiaty
    na wzorach druku wyszły pięknie .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty zrobiłam na wyrwanych z księgi kartach - nic się może zmarnować :)
      Dziękuję Grażynko i serdecznie przytulam.

      Usuń
  19. Ewuniu, wszystkie Twoje prace są wysmakowane i takie Twoje, masz swój niepowtarzalny styl. Świetny składaczek!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniały komplement Aniu, ślicznie Ci dziękuję i równie ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  20. Mi się ten styl bardzo podoba. Składaczek wyszedł przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje prace są dla mnie bardzo rozpoznawalne, bo tworzysz je z pasją, sercem, smakiem i dokładnością. Podziwiam Cie za to, że jesteś taka niepowtarzalnie oryginalna. Karteczka składaczek bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam serdecznie i zycze miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Eluniu, dziękuję z całego serca :)
      Tobie również życzę udanego tygodnia.

      Usuń
  22. Ptaszorkowa! I taka vintage <3
    super

    OdpowiedzUsuń
  23. It's remarkable for me to have a web page, which is beneficial in favor of my knowledge. thanks admin Steam Wallet Codes

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.