sobota, 16 lutego 2019

Księga - zestaw nr 5

Witam Was kochani w ten piękny i słoneczny, sobotni poranek!
Mimo, że luty to wciąż miesiąc zimowy to aura zafundowała nam małą namiastkę wiosny. Już wczoraj było pięknie - temperatura 14 stopni, słoneczko i zapach wiosennego wiatru. Podobny ma być również weekend. W wazonie czaruje pierwszy bukiet z baziami, czyż to nie fantastyczne?
W tym optymistycznym nastroju przynoszę Wam dziś kolejne strony mojej księgi. Powstały według wytycznych Grażynki z zestawu nr 5.
Zestaw dość prosty jak widać na zdjęciu - zadrukowany papier i dwie różne serwetki. Dodatkowo jest jeszcze tkanina, zamiast niej użyłam bawełnianej siateczki. Całość jest graficzną interpretacją cytatu idealnie pasującego do dzisiejszego poranka:
"Świat potrafi być piękny.
Czasem trzeba tylko odsłonić zasłonę codzienności."
Wspaniałego weekendu kochani!!!

52 komentarze:

  1. Ewuniu cudne strony w księdze poczyniłaś :-)
    Idealne na sobotni, słoneczny poranek.
    Przesyłam cieplutkie uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne strony księgi. Fantastyczne to nawet za mało powiedziane, a jakie niesamowicie ważne przesłanie. Czarujesz swoimi pracami, mistrzostwo i magia. <3

    Cudownego weekendu życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Agnieszko, dziękuję z całego serca! Tobie również życzę cudownego weekendu :)))

      Usuń
  3. I znowu jestem zauroczona! Dzieło sztuki stworzyłaś Ewuś.
    Uwielbiam ten klimat.
    Uściski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy Izabelko, ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  4. Pięknie Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i przesyłam uściski :)

      Usuń
  5. Ewuniu, Twoja księga jest mistrzowska. Kolejna jej odsłona intryguje, zachwyca i pobudza do refleksji. Z uwagą przeczytałam hasła po prawej stronie - dają do myślenia.
    Miłego weekendu, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, żeby zrozumieć sens tego wpisu koniecznie trzeba poczytać hasła na zasłonie :)
      Dziękuję Ci Małgosiu i serdecznie przytulam.

      Usuń
  6. Masz rację Ewuniu świat może być piękny,pod warunkiem że tego chcemy,bo to przecież od nas samych zależy.
    Kolejna strona ,tą odbieram radośnie.
    Bo przecież każdy zatopiony w marzeniach czuje się już lepiej.
    Marzenia uskrzydlają,dobrze czasami ciężko się potem odnaleźć w realu,ale o ile łatwiej żyć wiedząc że są marzenia do spełnienia.
    Ewuniu wspaniałe strony,marzysz o wiośnie ...
    Buziaki zostawiam 😚😙🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie odebrałaś Małgosiu mój wpis, jest mi bardzo miło czytać tak serdeczne komentarze. Ściskam Cię mocno i życzę wspaniałej niedzieli :)))

      Usuń
  7. Twój wpis Ewuniu jest tak piękny jak dzisiejszy słoneczny poranek .Wiele powiedziałaś wiele
    przekazałaś i wiele pozostawiłaś do zastanowienia .Prosty zestaw ,prawie nic ,a wykrzesałaś z niego tak wiele .Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego wpisu .Podziwiam kolorystykę , kompozycję i zestaw w takiej przemianie .Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Grażynko, zawsze niecierpliwie czekam na Twoją opinię :)))
      Zestaw rzeczywiście był prosty i bez elementów charakterystycznych dlatego dołożyłam sentencję. Przesyłam serdeczności!

      Usuń
  8. Prosty zestaw, a wyczarowałaś z niego pełne pozytywnej energii karty! Wspaniałe!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Wena Cię nie opuszcza Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dwustronna miłość Basiu :))) Dziękuję!

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Claudio i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  11. Piękne księgi. Zastanawia mnie, czy te wydrukowane teksty to jakieś konkretne cytaty, czy też zupełnie przypadkowe zdania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko! W sieci można znaleźć nieskończoną ilość pięknych myśli, aforyzmów czy cytatów. Zapisuję sobie te, które mi się podobają i wykorzystuję je w swoich pracach. Zdarza mi się też wykorzystać jakąś swoją myśl.
      Przesyłam serdeczne uściski :)

      Usuń
  12. Te Twoje prace są niesamowite, ależ jesteś kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca Ewuniu! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko i również serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  14. Ewuniu twoja twórczość jest niesamowita, jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Basieńko, dziękuję z całego serca za tak ciepłe słowa :)

      Usuń
  15. Wciąż będę Cię Ewuniu podziwiać za Twoją kreatywność. Ja bym się długo i mocno zastanawiała co z tego zestawu zrobić, a Ty rach-ciach i kolejna super stronka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trochę to trwało :))) Lubię takie wyzwania i graficzną interpretację tematów - to wspaniała zabawa. Bardzo Ci Lidziu dziękuję za serdeczny komentarz!

      Usuń
  16. Kolejne piękne strony,baletnica ma w sobie magię :)piękne myśli zapisane na kartkach :)
    Serdeczności przesyła Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Piękne radosne strony z przesłaniem. Dla mnie bardzo optymistycznie , bo ta jak wygląda nasz świat zależy wyłącznie od nas samych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Aniu, szkoda tylko że nie zawsze udaje nam się przebić przez zasłonę codzienności :) Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  18. Ewuniu,kolejne kartki zapełniasz bardzo ciekawymi wpisami. Fantastycznie tworzysz te swoja księgę. Podziwiam wciąż i serdecznie pozdrawiam, lecę poodwiedzać inne blogi przed wyjazdem do sanatorium. bo będzie mała przerwa w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu i życzę Ci udanego pobytu. Serdeczne uściski :)

      Usuń
  19. Wspaniale zapełniasz swoją księgę, Ewuniu!
    Jej karty zachwycają.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Iwonko i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Witam Cię jak zawsze bardzo cieplutko niesamowita kartka do twojej księgi

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem nadal pod nieustającym wrażeniem Twojego talentu Ewuniu ;)
    Pięknie wszystko wymyśliłaś i skomponowałaś ;)
    Buźki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Ilonko, dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  22. Super takie prace mi nie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne strony! Podziwiam Twoją pomysłowość i talent! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Przepięknie wyszło i świetnie pasuje do cytatu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyższy poziom świadomości....:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałości!!! Jestem pod wrażeniem, coś pięknego:))

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.