piątek, 27 września 2019

Jesienny anioł

Witam Was serdecznie i dziś jesiennie.
Jesień stała się faktem, już ją czuć w powietrzu i już ją widać. Wkrótce ogarnie nas jesienna melancholia :) Zanim jednak tak się stanie spróbujmy nacieszyć oczy jesiennymi kolorami. Rośliny wokół nas stroją się w intensywne czerwienie, ciepłe brązy i złoto. Kolorowe listki połyskują w promieniach słoneczka. Trudno sobie wyobrazić, że lada moment to wszystko zniknie.
W ogrodzie wciąż jeszcze jest pięknie, spędzam w nim teraz sporo czasu i to nie tylko na jesiennym sprzątaniu. Próbuję zapamiętać unikalne obrazy bo są bardzo ulotne - pierwsza noc z przymrozkami zniszczy wiele z nich. No i robię zdjęcia, do których z przyjemnością będę wracać w długie zimowe wieczory. Migawki z jesiennego ogrodu możecie obejrzeć tutaj.
A dziś chcę Wam zaprezentować kolejnego anioła, tym razem nie na desce lecz na płótnie.
To anioł jesienny, zauroczony wrześniowymi barwami i z odrobiną melancholii w spojrzeniu.
Bo jesienią można się zachwycić :)
 Miłego weekendu kochani!


62 komentarze:

  1. Cudo prawdziwe, Ewuniu! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ewuniu, uwielbiam Twoje anioły! Ten jest przecudny, tajemniczy, zmysłowy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Małgosiu :) Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  3. O rzesz kurka, ale niesamowity!!!! Co za spojrzenie, aż mnie ciarki przeszły! Ewuniu, Twoje anioły są wyjątkowe i nie do podrobienia. Masz swój styl w ich malowaniu i to jest wspaniałe. Cudny! :)) Oj tak, jesień czuć i widać, ale ja ją lubię - zwłaszcza szelest liści pod stopami :). Buziaki kochana i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Justynko, bardzo mnie motywują tak ciepłe słowa.
      Póki co jesień nas rozpieszcza więc trzeba łapać piękne chwile.
      Miłej niedzieli :)

      Usuń
  4. Podobają mi się wszystkie Twoje Anioły, ten również.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Aniu, dziękuję i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Zachwycający, kobiecy anioł !!! Przepiękne ma oczy i wspaniale wymodelowaną cieniami twarz :-) Jesteś niesamowitą malarką, powinnaś malować jak najwięcej!Ale wiem, że wena prowadzi Cię do różnych twórczych działań i trzeba się jej podporządkować :-) Przepiękny obraz !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Ewuniu zaszczycona Twoimi pochwałami - dziękuję z całego serca. Sporo maluję, sprawia mi to radość i pozwala się wyciszyć.
      Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  6. Przepiękna anielica! W blogosferze znam trzy osoby tworzące anioły, każda z was ma niepowtarzalny styl. Twoje anioły kocham, bo mają tajemnicę w spojrzeniu. Widzą "dalej" :)
    Co do przyrody to też lubię uwiecznić jesienną feerię barw, żeby starczyło jej na osłodzenie wielu szarych miesięcy :)
    Pozdrawiam serdecznie Ewo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno oczy są zwierciadłem duszy :) Serdecznie dziękuję Agnieszko za ciepłe słowa, to ogromnie budujące. Uściski!

      Usuń
  7. Zachwycający anioł Ewuś. Piękną ma twarz, doskonale wymodelowaną. Wspaniale dobierasz kolory. A jeszcze połączenie tych wzorów z maski i pociągnięć pędzla wygląda niesamowicie. To farby olejne?
    Jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Izabelko, jesteś kochana! Z farbami olejnymi jeszcze się nie zaprzyjaźniłam :) Obraz wykonałam techniką mieszaną, lubię mieszać. Użyłam farb akrylowych do kwiatów a reszta to akwarele. Efekt przestrzenny "podbijam" sobie zwykłą szpachlówką. Cieszę się, że Ci się podoba.
      Mocno ściskam!

      Usuń
  8. Anioł przedstawia się imponująco Ewuniu, jesteś niesamowita, jak za każdym razem potrafisz zachwycić... Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Maksiu, że tak myślisz :) Dziękuję i cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  9. Pięknie zaczęła sie jesień u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, piękny ten jesienny anioł, jego spojrzenie i delikatny uśmiech wydają się świadczyć o tym, że poznał najpiękniejsze sekrety jesieni.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taki efekt właśnie mi chodziło :) Dziękuję Małgosiu i ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  11. Ewuniu wspaniały anioł pojawił się u Ciebie. Cudowne ma spojrzenie i ten wyraz twarzy, taki delikatny, zmysłowy. Pięknie potrafisz malować. Pozdrawiam i miłego weekendu życze:-)
    ps. pojawiły się u nas grzybki, mąż dziś torebkę mi przyniósł zajączków i maślaczki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu!
      U nas raczej podgrzybki ale maślaczki też lubię:) Życzę udanych zbiorów i przesyłam uściski.

      Usuń
  12. Cudny anioł Ewuniu, a to spojrzenie... :) Wspaniała praca, aż ma się wrażenie 3D. Serdeczności Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Madziu! Serdeczności :)

      Usuń
  13. Oj tak, jesienia można sie zachwycic tak jak i Twoja pracą Ewuniu, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cze Ewuś przecudowny anioł ściskam Cię mocno buzizczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również buziaczki przesyłam :)

      Usuń
  15. Cudowny anioł. Aż mi szczęka opadła z wrażenia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko :))) Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  16. Uwielbiam Twoje anioły! Cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały anioł, Ewo!
    A Twój ogród zachwyca - piękny, kolorowy i bardzo zadbany. Podziwiam ogrom pracy.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Ogród to moje oczko w głowie i źródło niekończących się inspiracji.
      Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Twoje anioły zawsze zachwycają.Masz talent do malowania.
    A ogród piękny i zadbany.Miłej niedzieli i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Tereniu. Tobie również życzę miłej niedzieli :)

      Usuń
  19. Prześliczny aniołek. Niby jesienny ale z takim fajnym, letnim błyskiem w oczach :-) Skrzydełka wyglądają jak lekkie chmurki. A może w oczach aniołka odbija się światło księżyca? Serdeczności Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może :) Cieszę się Andrzejku, że Ci się podoba mój obraz.
      Serdeczności!

      Usuń
  20. Cudo!! Ewuniu po prostu cudo i aż mi brak słów! podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, jest mi ogromnie miło.
      Buziaczki :)

      Usuń
  21. Przepiękna praca Ewuniu !! Kolory jakby spłynęły z przebarwionych berberysów prosto na Twoje płótno .Cudowne urzekające kolory od rdzawej czerwieni przez bordo i fiolety tworzą niesamowitą jesienną paletę .Podziwiam z radością i wielką przyjemnością.Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Grażynko, masz dobre oko. To właśnie kolor jesiennych berberysów był inspiracją.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i mocno ściskam :)

      Usuń
  22. Mistrzostwo Ewuniu, masz ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, Twoja pochwała wiele dla mnie znaczy :)

      Usuń
  23. Ewuś anioł jest przepiękny i cudnie wykończyłaś cały obraz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Rzeczywiście Twój anioł Ewuniu troszkę jesienny, nostalgiczny, ale jakiż piękny!!!
    Podziwiam Twoje malowanie, jest bardzo oryginalne, zapadające mocno w pamięć!
    Ściskam wirtualnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, jesteś kochana :) Ja również mocno cię ściskam!

      Usuń
  25. Piękny Twój jesienny Anioł Ewuniu . taki jak lubię lekko zamyślony ale radosny z uśmiechem czającym się w kącikach ust.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Anulko, dziękuję serdecznie za ciepły komentarz i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Oj jakie ja mam zaległości ...
    Ewuniu Anioł urzekł mnie od pierwszego spojrzenia. Jest CUDNY!!!!
    Romantyczny z tą nutą nostalgii,chociaż dzisiaj ma jakiś błysk radości...niesamowity.
    Buziaki zostawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu, jest mi bardzo miło!
      Ściskam Cię mocno :)

      Usuń
  27. Jejuuuu !!!
    Jaki cudowny!!!!
    Brakło mi słów Ewuniu ...

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.