niedziela, 27 października 2019

ATC

Witam Was serdecznie.
Dziś coś, czego nie robiłam od kilku lat. Szukałam pomysłu na podarunek dla Martusi, której piękną kartę do dziennika pokazałam w ostatnim wpisie. Znalazłam go na jej blogu - zauroczenie maleńką formą jaką jest ATC.
ATC czyli Artist Trading Cards to artystyczne, ręcznie wykonane karty kolekcjonerskie. Wymiary takiej karty są ściśle określone i wynoszą 8,9 x 6,4 cm. Awers karty jest zdobiony różnymi technikami a rewers to metryczka zawierająca informacje o karcie i jej twórcy.
Takie karty służą głównie do wymiany i są swoistą wizytówką twórcy.
Zetknęłam się z tą formą jakiś czas temu i nawet stworzyłam kilka sztuk ale potem jakoś o niej zapomniałam. Teraz nadarzyła się okazja, żeby sobie przypomnieć :)
Przygotowałam dla Marty trzy zestawy tematyczne po trzy karty.
Pierwszy zestaw jest mediowy a motywem przewodnim jest klucz.
Zestaw drugi z serii czarno-białe jest bardziej scrapowy choć użyłam tu również koronek. Temat to kobieta.
I zestaw trzeci, ponownie mediowy z motywem przewodnim "motyl".
Wszystkie karty umieściłam w niewielkim albumiku.
Martusi prezent się spodobał, a co Wy myślicie o takiej maleńkiej formie? Jestem ciekawa, który z zestawów spodobał się Wam najbardziej.
Cieplutko pozdrawiam!

40 komentarzy:

  1. Wszystkie wzory piękne! Chociaż muszę przyznać, że na przekór jesiennym kolorom za oknem najbardziej ujęły mnie te kobietki w szarościach i czerni :-) Chyba szykuję się już do zimy ;-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima stoi już za rogiem więc nic dziwnego Ewuniu :) Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ewuniu rewelacja! Świetny pomysł na prezent, świetne karty i jeszcze do tego super zapakowane. Już u którejś osoby czytam o tych ATC ja je robiłam tylko raz w życiu, ale coraz bardziej skłaniam się ku temu żeby też zacząć je zbierać i wymieniać się nimi z innymi, bo są śliczne. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się Lidziu zdecydujesz to ja jestem chętna :) Dziękuję za miły komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  3. Niesamowite! Motyle bajecznie piękne, ale klucze też śliczne. A Panie w szarościach bardzo eleganckie :-) Masz ogromny talent Ewuniu! Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku, to bardzo miłe. Serdeczności :)

      Usuń
  4. Wspaniale to zrobiłaś! Nie dość że przygotowałaś piękne maleństwa to jeszcze zrobiłaś dla nich cudowne mieszkanko.
    Ja jeszcze nie załapałam bakcyla ATC, ale podziwiam.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajna zabawa i przyjemnie się je robi - polecam:) Dziękuję Aniu i przesyłam uściski.

      Usuń
  5. Przyznam Ewuniu, że to nie moja bajka, ale podziwiam z zachwytem Twoje małe dzieła. Motyle skradły moje serducho. Pięknie to zrobiłaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haneczko i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Nie znam tej formy, ale najbardziej spodobał mi się zestaw z kobietami. Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, jest mi bardzo miło. Pozdrawiam cię bardzo ciepło :)

      Usuń
  7. Ewuniu, Przepiękne są te Twoje maluszki, a każda seria wspaniale i przemyślnie skomponowana. Ta kobieca przypadła mi bardzo do gustu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu i mocno ściskam :)

      Usuń
  8. Uroczy upominek przygotowałaś dla Marty! Podziwiam tworzenie takich maleństw, to dla mnie sprawa nie do ogarnięcia. Buziaki przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę Alinko :) Cieszę się, że Ci się spodobało. Buziaczki!

      Usuń
  9. Ewuniu ,kolejny raz zadziwiasz mnie swoimi pomysłami -jesteś niesamowita ! Bardzo podobają misię takie malutkie karty
    Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu, jesteś kochana! Serdeczne uściski :)

      Usuń
  10. Cudowne karty :) Ja ostatnio nadrabiałam zaległości w ATC to zrobiłam...heheeh prawie 40 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, jestem pod wrażeniem! Przypadek sprawił, że i ja złapałam bakcyla więc na pewno będą kolejne maleństwa.
      Dziękuję Ulciu i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ewa gratuluje pomysłu i świetnego wykonania. Wszystkie karty są rewelacyjne aczkolwiek moim faworytem sa kobiety.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Wyobraź sobie, Ewo, że pod wpływem tego posta zrobiłam mojego pierwszego ATC-iaka :) To jest fantastyczna zabawa! Widywałam tę formę czasami na różnych blogach, ale jakoś mnie nie ciągnęło do nich. A jak zobaczyłam rano u Ciebie trójkę z kobietami, to od razu wiedziałam, że muszę zrobić swojego. I mam. Vintage ATC :)
    Te kobiece ATC najbardziej mnie zachwyciły.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Agnieszko!!! Żeby polubić trzeba spróbować - teraz pewnie i u Ciebie powstaną kolejne.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i przesyłam uściski :)

      Usuń
  13. Szczerze powiedziawszy, to pierwszy raz słyszę o tej technice, ale muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Karolinko, dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  14. Są niesamowicie piękne Ewuniu! Takie maluchy, a ile w nich treści i wyrazu artystycznego. Super są wszystkie! :) Miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko za ciepłe słowa i gorąco Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  15. You are very creative, Eva.
    They are so amazing!

    Have a wonderful day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Evi i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  16. WOW !!!!
    Jestem pod OGROMNYM WRAŻENIEM !!!
    Cudowneeee Ateciaki !!!! Ewuniu najpiękniejsze w świecie ❣❣❣
    Pozdrawiam miło 😊
    Ps.I te albumiki do nich....ech....ech...CUDEŃKA...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ilonko, jest mi bardzo miło!
      Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Kochana przepiękne wzory!!! Wspaniale się prezentują!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  18. Ewuś ty to masz talent tylko podziwiać rewelacyjnie Ateciaki buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne, a te " kobiece" wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewa, ja się ostatnio zakochałam w tej małej formie, na razie raczkuję :)
    Jestem zachwycona Twoimi kartami, świetne! Podoba mi się też tył karty, szkoda, że wcześniej nie zauważyłam (chodzi mi o czytelność - seria, temat, tytuł ... jeżeli mogę to chętnie skorzystam w przyszłości).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Danusiu:) To typowy opis, troszkę go jednak rozbudowałam. Przy wymiankach dobrze mieć taką informację. Dziękuję i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.