czwartek, 24 października 2019

Dziennik emerytki -Evi

Witam Was kochani bardzo ciepło.
Zgodnie z zapowiedzią zapraszam dziś do obejrzenia kolejnego wpisu w dzienniku emerytki.
Czy wiecie, że to już 15 karta? Dziennik pięknie "puchnie" a że oprócz wpisów z kartami zrobiłam też kilka swoich prywatnych to zbliżam się powoli do końca grubej księgi. Drugi tom już prawie gotowy więc miejsca na pewno nie zabraknie.
Wracając jednak do dzisiejszego tematu - chcę Wam przedstawić Evi Pasjonatkę czyli Martusię.
Martusi za bardzo nie znam, pojawiła się na moim blogu niedawno z miłym komentarzem. Potem ja wpadłam z rewizytą i od tej pory tak sobie zaglądamy do siebie :) Dla mnie to przyjemność bo jest niezwykle kreatywną osobą. Tworzy piękną biżuterię, świetne kartki i to, co podziwiam najbardziej - prace mediowe. Marta tworzy bloga https://evipassjonatka.blogspot.com/ i współtworzy kapitalny blog "Świry rękodzieła". Sama czuję się takim świrem więc bardzo mi się ta nazwa podoba :)))
Karta od Martusi była dla mnie przemiłym zaskoczeniem. Jest śliczna choć nieidentyfikowalna ale z tym sobie poradziłam na stronach dziennika. Do karty Martusia dołączyła cudne, ręcznie wykonane kolczyki, które od razu polubiłam i noszę bardzo często.
Strony starałam się dopasować kolorystycznie do karty, wpis jest nieco abstrakcyjny - jak to u mnie bywa :)
Dziękuję Ci Martusiu za tą śliczną kartę i kolejne, piękne wspomnienie w moim dzienniku.
Uściski dla wszystkich!


39 komentarzy:

  1. Kolejny wspaniały wpis :)Pięknie rośnie twój dziennik, niedługo peknie w szwach :) Usmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba będzie związać wstążką :) Dziękuję Aguś i mocno ściskam.

      Usuń
  2. Ewuniu, czekam niecierpliwie na kolejne wpisy, równie piękne jak ten.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Ci się Ewuniu dziennik rozrasta, kolejna fajna karta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mnie to cieszy Lidziu :) Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Twoje kartki i karteczki są niezwykłe. Można im się przyglądać bez końca i ciągle jakiś nowy detal się dostrzeże :)
    Serdeczności ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Agatko, ślicznie dziękuję i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  5. Świetna karta a Twoja oprawa genialna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Następna piękna kartka i dziennik rośnie.
    Ewo życzę jeszcze dużo takich kartek i niech dziennik się rozrasta.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie pokazałam wszystkie, mam cicha nadzieję, że ktoś jeszcze zechce mnie obdarować :) Dziękuję Tereniu i mocno ściskam.

      Usuń
  7. Wspaniała praca, znów mnie zaskoczyłaś. To taka bardzo komiksowa praca, a sama nie wiem, jak opisać, to co chcę. hehe Pięknie i mega ciekawie wszystko wygląda. Kartkę również śliczną otrzymałaś. Pozdrawiam cieplutko. Miłego weekendu, życzę, by był on pełen szczęścia. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mnie zdefiniować bo zazwyczaj nie trzymam się żadnych reguł :)))
      Cieszę się Agnieszko, że Ci się podoba. Tobie również życzę wspaniałego weekendu - nie wykluczone, że to już ostatni taki ciepły. Buziaki!

      Usuń
  8. Już piętnasta karta? Jest świetna, a Ty Ewuś wspaniale ją oprawiłaś.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazbierało się troszkę :) Dziękuję Izabelko i ściskam bardzo mocno.

      Usuń
  9. Z ciekawością zaglądam na każdą kolejną kartę ... Dziennik pięknie się rozrasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i życzę Ci udanego weekendu :)

      Usuń
  10. Ewuniu, piękny wpis :). Fajnie, że Dziennik rozrasta się - będzie później co oglądać i wspominać :). Buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już często do niego zaglądam :) Dziękuję Justynko za ciepłe słowa i przesyłam buziaki!

      Usuń
  11. No rzeczywiście dziennik puchnie, wieczorami przy kubku ciepłej herbatki miło będzie zaglądać w jego zawartość 🙂
    Serdeczności Ewuniu przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna piękna praca i kolejny bardzo fajny wpis w dzienniku :) Ewuniu pomysłowość Twoja nie ma końca :) Tal trzymaj :) Pozdrawiam ciepło i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko i pozdrawiam równie ciepło :)

      Usuń
  13. Jak dla mnie ta kartka do dziennika jest wspaniała. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Karolinko! Dziękuję i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  14. U nas dziś szaruga za oknem a u Ciebie jak zwykle kolorowo i z polotem. Piękną kartę Marta przygotowała a Ty ją jak zwykle wyjątkowo oprawiłaś. Pozdrawiam Ewuniu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko! U nas wciąż pięknie i słonecznie ale to chyba ostatni taki dzień - niestety. Uściski :)

      Usuń
  15. Świetnie Ewuniu oprawiłaś Marty kartę!!! Pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alinko i przesyłam buziaki :)

      Usuń
  16. Pięknie ubrałaś kartkę Marty :) bo Marta to właśnie taki kolorowy ptak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie powiedziane Uleńko :) Dziękuję za serdeczny komentarz.

      Usuń
  17. Kolejna wspaniała karta do dziennika:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest prześliczna! Serdeczności Dorotko.

      Usuń
  18. cieszę się, że karta i kolczyki Ci się spodobały. Przyznam szczerze, że miałam staszny dylemat jak ta kartę zrobić, bo nigdy czegoś takiego nie wykonywałam :) O jejeju, jeju jest i mój opis i ulubiony cytat. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być Martusiu, teraz wszystko mam na swoim miejscu :)
      Jeszcze raz dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.