piątek, 29 listopada 2019

Błękitna szkatułka

Witam serdecznie!
Nie wiem czy pamiętacie ale końcem października pokazałam na blogu swoją pierwszą, mediową szkatułkę wykończoną metodą suchego pędzla. Jeśli ktoś miałby ochotę rzucić okiem to zapraszam tutaj. Praca nad nią tak mi się spodobała, że prawie natychmiast zaczęłam robić kolejną i dziś pokażę Wam efekt mojej pracy. Tym razem uprościłam sobie nieco proces tworzenia i wykorzystałam gotowe pudełko po butach, przez co szkatułka jest dwukrotnie większa od poprzedniej. Ma również inny kształt wieczka i inną kolorystykę. Różni się też samą strukturą powierzchni bo do oklejenia ścianek wykorzystałam serwetki, są znacznie cieńsze od papieru i dają więcej "zmarszczek".
Oto co powstało:
Dół pudełka wzmocniłam dodatkowymi kawałkami tektury wewnątrz i na zewnątrz dzięki czemu szkatułka jest o wiele masywniejsza.
A wieczko powstało tak:
Wystarczyło zrobić nacięcia po przekątnej i uzupełnić je niewielkimi trójkątami z tektury a potem okleić identycznie jak dolną część pudełka.
Jestem ogromnie ciekawa, która wersja podoba się Wam bardziej?
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę wszystkim miłego weekendu!

56 komentarzy:

  1. Przepiękna ,mediowa szkatułka ale się napracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście pracy było sporo ale i zabawa świetna.
      Dziękuję Elu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Rewelacja Ewuniu, iście po królewsku u Ciebie.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rzesz kurka, ale piękna!!! Ewuniu, jest niesamowita!!!WOW, ale dałaś czadu. Co za metamorfoza. Pięknie, tak na bogato! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, cieszę się że ci się podoba :) Buziaczki kochana!

      Usuń
  4. It looks fantastic, Ewa!
    Cool blue color.

    Have a great weekend,Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi, jest mi bardzo miło! Wspaniałego weekendu :)

      Usuń
  5. Jest kosmiczna :) ale masz swietne pomysły :) bardzo mi się podoba Twoja kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda kolorystyka zupełnie do mnie nie przemawia, ale sama szkatułka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona z tego koloru, o taki efekt mi chodziło ale to oczywiście kwestia gustu :) Dziękuję Ewciu i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Wspaniała!!! Taka z baśni 1000 i jednej nocy! Pozdrawiam z wielkim zachwytem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Alinko, serdecznie dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  8. Ewuniu, rany, ale super Ci wyszła, jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu za ciepłe słowa. Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  9. Taka magiczna szkatułka, cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak szkatułka na skarby! I moje kolorki :)) Buziaczki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przeznaczę ją na jakieś skarby:)
      Dziękuję Gosiu i również buziaczki wysyłam!

      Usuń
  11. Wow, ale efekt! Obie mi się podobają, może ta bardziej, ale jedynie ze względu na kolorystykę i kształt.
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W życiu nie powiedziałabym, że to pudełko po butach, nie i już! Zakochana jestem po uszy, ideał. Już się przyglądałam i znów to zrobię po napisaniu komentarza. Ty mnie Ewo zaskakujesz i inspirujesz na całego! Tak choćby szkatułka przywieziona z innego kraju, taka bogata, królewska, klasyczna, no idealna. Kształt, detale i ten kolor, to jedna z tych prac, które trafiają mi do serca i, pomimo że się staram wyrazić, jak bardzo mi się podoba, to wszystko, co piszę, wydaje mi się za mało. Podziwiam, normalnie podziwiam!!!! <3

    Całym sercem pozdrawiam, niech spotka Cię coś równie pięknego, jak ta szkatułka. :))))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie piękne życzenia i pozdrowienia:))) Wykorzystałam pudełko po butach wyłącznie dla formy, zaoszczędziłam dzięki temu sporo czasu. Samo ozdabianie to już ekstra zabawa.
      Ogromnie mi miło Agnieszko, że tak Ci się podoba efekt. Dziękuję za ciepłe słowa, to motywujące i ..... wzruszające. Serdecznie przytulam!

      Usuń
  13. Ewo Twoja szkatułka jest niesamowita!!!
    Wykonana bardzo precyzyjnie i te wszystkie detale.
    Podziwiam i podziwiam .....
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Tereniu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  14. Ewuniu,to jest niesamowite !!! Mówisz że to pudełko po butach ??? a ja pudełka daję wnuczce na makulaturę,a ty takie cudeńko zrobiłaś...
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tektura to doskonały materiał, czasem lubię się nią pobawić:)
      Dziękuję Marylko za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ewuniu, podziwiam te Twoje szkatułki, wyglądają jakby żywcem przeniesione z królewskiej komnaty. Jestem fanką Twojego talentu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jesteś kochana. Buziaki:)

      Usuń
  16. Kolekcjonuję pudełka po butach, dzięki Tobie wiem, że ma to sens i że te kartoniki mają moc twórczą tylko potrzebują aby ktoś z talentem i pomysłowością się nad nimi pochylił. Kiedyś spróbuję;-) Piękna praca Ewuniu. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko i czekam na Twoje, pierwsze pudełeczko.
      Uściski!

      Usuń
  17. Piękna praca. Ty Ewuniu zawsze coś fantastycznego wymyślisz. Ja nie wpadłabym na pomysł takiego wieczka:) Poza tym pudełko po butach tak wykorzystane to nie lada koncepcja.
    Ja także Ewuniu używam wycisków gdzie się da:)
    Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja bardzo lubię wyciski z masy, nadają się w zasadzie do każdej dekoracji. Cieszę się Aniu, że Ci się podoba moja szkatułka:) Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  18. Świetna szkatułka, ciężko sobie wyobrazić, że kiedyś to było pudełko po butach, jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło mi, bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite!!Prześliczna praca Ewuniu cudna kolorystyka i fantastyczny efekt .

    OdpowiedzUsuń
  21. A już miałam pytać o wieczko, a tu na końcu niespodzianka- jest podpowiedź:) Ewciu świetna praca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prosty pomysł, prawda? Dziękuję Reniu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  22. Oszałamiająca !!!!
    Naprawdę robi wrażenie!!!
    Wygląda na bardzo kosztowną.
    Brawo Ewunia.Pozdrawiam Cię miło ,udanego tygodnia życzę 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilonko za te wszystkie ciepłe słowa. Tobie również życzę udanego tygodnia :)

      Usuń
  23. serce mi zamarło! Ewuś cudowna jest! I kolorystyka i wszystkie elementy ozdobne! no aleeee, wieczko to wymiata! Jestem zachwycona <3 i wykonane własnoręcznie,niewiarygodne. przesyłam całusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Martusiu, dziękuję z całego serca. Buziaczki :)

      Usuń
  24. Ewa REWELACJA !!!! Nigdy bym nie wpadła na to że to jest pudełko po butach. Jesteś niesamowita, pomysłami sypiesz z rękawa a wykonanie powala. Do tego ta kolorystyka, taka całkiem moja. Dla mnie bomba!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu za niezwykle serdeczny komentarz, sprawił mi wiele radości. Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Ho ho Ewciu teraz to mnie zaskoczyłaś. Świetna praca i pomysłowa. Wspaniale wykorzystałaś serwetki. faktycznie efekt jest ładniejszy. Jak to można z niczego zrobić cos wspaniałego. Wystarczy genialny pomysł, cierpliwość i mistrzowskie wykonanie. Brawo. jestem zachwycona. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście serwetki dają zupełnie inny efekt:) Dziękuję Haneczko za ciepłe słowa i przesyłam uściski!

      Usuń
  26. Wspaniale wygląda w tej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zachwycona Ewuniu Twoimi pomysłami na nadanie rzeczą "drugiego życia". Szkatułka jest świetna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Karolinko! Dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  28. Ewuniu kolejna piękna rzecz na którą mogę popatrzeć, szkatułka robi ogromne wrażenie, jest cudownie wykonana i efekt jest niesamowity. Piękny kolor, dodatki, które wpasowały się idealnie czyni całość niesamowicie kosztownej rzeczy :) Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Basiu, jesteś kochana:)
      Uściski!

      Usuń
  29. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.