wtorek, 26 listopada 2019

Dziennik emerytki - "słodka" Gosia

Witam Was kochani bardzo ciepło.
Zapraszam do obejrzenia kolejnych stron dziennika emerytki.
Bohaterką dzisiejszego wpisu jest .... "słodka" Gosia :) Tak sobie właśnie zapamiętałam Małgosię. Jest to dość popularne imię więc żeby nie mylić blogowych koleżanek stosuję swoje własne skojarzenia. Domyślacie się już pewnie o którą Małgosię chodzi?
Torty w jej wykonaniu to prawdziwe dzieła sztuki, są po prostu niesamowite a ich dekoracja zachwyca bez reszty. Kto nie zna a chciałby odwiedzić naszą słodką koleżankę to zapraszam do "Gosikowego Zakątka".
Oprócz słodkości Gosia tworzy z papieru. Tworzy dużo, pięknie i na bogato. Od dawna podziwiam jej prace, pomysłowość i ogromną staranność wykonania. Od kilku lat wysyłamy sobie nawzajem kartki więc mogę potwierdzić, że w realu są jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach.
Ucieszyłam się bardzo gdy Małgosia napisała do mnie o wysłanej karcie. Zamiast koperty z kartą dotarła do mnie okazała paczka pełna niespodzianek. Zostałam obdarowana wprost po królewsku.
Zobaczcie sami:
W paczce znalazłam mnóstwo papierków, gotowe bazy do wykonania kartek, komplet stempelków (niektóre fantastycznie pokolorowane), tekturową bazę-książkę do samodzielnego złożenia i ozdobienia i prześliczną kartkę z życzeniami.
Zamiast karty do dziennika dostałam........dwie karty.
Gosia zrobiła za mnie całą robotę :))) Karty, oprócz tego że są przepiękne zawierają wszystko co trzeba. To przemyślane, kreatywne kompozycje. Moja rola ograniczyła się więc do ich wklejenia.
Na górze z lewej strony dodałam tylko datę a za leżak wcisnęłam niewielką kopertkę z adresem.
W tym miejscu odkryłam, że drzwiczki się otwierają więc wykorzystałam to miejsce i wkleiłam sobie motto z bloga Małgosi.
Kochana Gosieńko - z całego serca dziękuję Ci za te wszystkie dary a w szczególności za cudne wspomnienie do mojego dziennika.
Mam nadzieję, że się nie obrazisz za tą "słodką Gosię":)
W podziękowaniu poleciał do Małgosi album piramida, który pokazałam tutaj.
A mój dziennik puchnie w oczach. Jest jeszcze kilka wolnych kart ale drugi tom też już prawie gotowy więc jeśli ktoś miałby ochotę dołączyć do znakomitego grona blogowych koleżanek to serdecznie zapraszam.
Uściski dla wszystkich!


42 komentarze:

  1. Ewuniu, bardzo podoba mi się ten przydomek - "słodka Gosia"! I dziękuję, że mnie tak pięknie przedstawiłaś :))Cieszę się, że karty Ci się spodobały i mogły dołączyć do dziennika emerytki :) Buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to wspaniale:) Oczywiście, że karty mi się spodobały, są prześliczne. Jeszcze raz dziękuję Gosiu za piękny prezent i mocno ściskam!

      Usuń
  2. Cudne karty i wspaniałe prezenty dostałaś od Małgosi.:) Wielokrotnie oglądam zdjęcia i napatrzeć się nie mogę. Ściskam serdecznie Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zachwycona! Uściski Madziu :)

      Usuń
  3. Cudne prezenty dostałaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękna niespodzianka :) Serdeczności Wandziu.

      Usuń
  4. Piękną kartę stworzyła Gosia dla Ciebie Ewuś.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale śliczności. Słodka Gosia wspaniale Cię obdarowała Ewuniu. Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaję, piękna robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karty. Na bogato, a z gustem.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia to prawdziwa mistrzyni:) Pozdrawiam cię Aniu bardzo ciepło.

      Usuń
  8. Ależ Ci Gosia piękna pamiątke zrobiła :) Brawa dla Gosi :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny super wpis Ewuniu, fajnie już masz ten album zapełniony, oby tak dalej :) A jak napisałaś Słodka Gosia od razu szło się domyślić o kogo chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, kto Gosię zna to i jej torty podziwia:)
      Uściski Lidziu.

      Usuń
  10. Wspaniałe karty Gosieńka wykonała 👏👏👏 Ta wakacyjna jest BOMBA 🏖
    Świetne podarki Ewuniu,pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja jestem zachwycona:) Serdeczności Ilonko.

      Usuń
  11. Ewuniu, kolejny wspaniały wpis. Znam Gosi talent do dekoracji słodkości i zawsze wzdycham, że tak pięknie to robi, bo ja nawet lukru nie umiem równo rozlać na ciastkach :)). Fantastycznie puchnie Ewuniu Twój dziennik :))). Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torty Gosi to prawdziwe dzieła sztuki!
      Pozdrawiam Cię Justynko bardzo ciepło:)

      Usuń
  12. Ewuniu cudownie Cię Gosia obdarowała. Piękne karty i super prezenty. A Twój dziennik ma już bardzo wypasiony brzuszek :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziennik już bardzo grubaśny i pełny pięknych wspomnień.
      Uściski Anusiu:)

      Usuń
  13. Rewelacyjne karty od Gosieńki super prezenty a księga rośnie brawo pozdrawiam ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  14. Od razu się domyśliłam o którą Gosię chodzi. Kolejne piękne karty przybyły do Twojego dziennika, Ewuniu, a album - piramida na pewno zachwycił słodką Gosię.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Małgosiu :) Przesyłam uściski.

      Usuń
  15. ale cudowny wpis, uwielbiam Twoje wyczucie kompozycji Ewuś, i zazdroszczę :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem to zasługa Małgosi :) Buziaki Martusiu.

      Usuń
  16. Obie wykonałyście niebywale pięne karty, oglada się z podziwem. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu i równie ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Podziwiam Małgosię, zna się na rzeczy:) Pięknie wykonała karty, aż zazdroszczę! Nie posiadam takich zdolności. Prezenty również super, na pewno go wykorzystasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja podziwiam prace Gosi, są wyjątkowe.
      Miłego weekendu Aniu:)

      Usuń
  18. Ewuniu świetnie zaprezentowałaś Gosie-to słodka dziewczyna. Te jej dekorowane ciasteczka ach chciałoby się zjeść.
    Świetny wpis, dziennik pęcznieje-super że tyle osób chce w nim być. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodka i bardzo zdolna:) Dziękuję Agniesiu za miły komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  19. Piękne karty do dziennika przygotowała Gosia, a Ty Ewuniu świetnie wszystko przedstawiłaś!
    Brawa dla Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prezenty i cudowne kartki Ewuniu otrzymałaś .Piękny pamiątkowy wpis .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia pięknie mnie obdarowała, jestem zachwycona jej kartami. Serdeczności Grażynko.

      Usuń
  21. Cudowne upominki otrzymałaś od Gosi, piękne karty do Twojego dziennika :) Ewuniu chyba będziesz musiała kiedyś nagrać filmik i pokazać nam swój dziennik ;) Ze zdjęcia już widać jak bardzo pęcznieje a na żywo wygląda na pewno jeszcze piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł Basiu, zrobię podsumowanie gdy skończy mi się pierwszy tom:)
      Dziękuję za miły komentarz i mocno ściskam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.