czwartek, 12 grudnia 2019

Junk Journal - 11/2019

Serdecznie witam!
To już finał:) Przez cały rok tworzyłam Junk Journal zaproponowany przez projektantki bloga ArtGrupa ATC. Projekt składa się z dziesięciu wpisów, każdy z nich zawiera jakiś charakterystyczny element - co miesiąc inny. Etap jedenasty jest ostatni i jest to okładka.
Pierwszy raz robiłam taki Journal więc było to ciekawe doświadczenie. Była też fajna zabawa:)
Miałam również okazję podziwiać Journale tworzone przez inne uczestniczki zabawy. Powstało mnóstwo pięknych i bardzo kreatywnych prac. Myślę, że jeszcze kiedyś spróbuję się zmierzyć z tą formą. A teraz moja okładka:
Journal zrobił się mocno grubaśny więc musiałam wkleić wstążkę do związania całości.
Na koniec małe podsumowanie czyli wszystkie wpisy w pigułce:)
Temat 1 - tkanina
Temat 2 - papier z drukiem
Temat 3 - guzik
Temat 4 - koperta
Temat 5 - nity lub ćwieki
Temat 6 - litery
Temat 7 - kwiaty
Temat 8 - metalowy element
Temat 9 - frędzle lub chwosty
Temat 10 - brak wytycznej czyli freestyle
I tym samym wywiązałam się z wszystkich tegorocznych zabaw w których brałam czynny udział.
Wszystkim organizatorkom serdecznie dziękuję za motywację i inspiracje:)))
Uściski dla wszystkich!


42 komentarze:

  1. Całe mnóstwo pracy :) Bedziesz miała wiele wspomnień z tego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, rok był "robótkowo" intensywny:)
      Dziękuję Aguś.

      Usuń
  2. Kolejna piękna praca! Brawa za wywiązanie się z zabaw :) Ewuniu, dziękuję za kartkę z życzeniami, buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosieńko i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Wow! Ewuś pięknie to wszystko wygląda. Uwielbiam Twój styl. Tu każdy fragmencik karty jest bardzo ciekawy, przemyślany i... zaskakujący:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Izabelko. Dziękuję za ciepłe słowa i pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  4. Z każdym tematem i z każdym wyzwaniem świetnie sobie radzisz Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Ewuniu. Okładka Twojego Junk Journal jest wspaniała. A zawartość jeszcze wspanialsza. Każdy temat dopracowany i pięknie wykonany. Jak pewnie pamiętasz mi najbardziej do gutu przypadł Freestyle :-) Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Andrzejku i ogromnie mnie to cieszy.
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Wszystko kiedyś się kończy (zwłaszcza to co przyjemne). Podoba mi się Twoja okładka, tak jak wszystkie wpisy. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę szkoda ale zawsze możemy stworzyć kolejny journal:)))
      Dziękuję Danusiu i przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  7. Ewuś, jak pięknie wykończona zakładka. Cudnie wyszło :) powiem Ci, że ostatnio chodziło mi po łowie junk. Może w przyszłym roku gdzieś będzie taka zabawa, to spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to wspaniała i kreatywna zabawa.
      Dziękuję Martusiu za miły komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  8. Wspaniały.:) Podziwiam Cię Ewuniu za odwagę i umiejętność łączenia różnych materiałów. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam słabość do ciągłego mieszania i kombinowania więc ta forma bardzo mi odpowiada.
      Cieszę się Madziu, że i Tobie się podoba. Buziaki:)

      Usuń
  9. Fajne wpisy przez cały rok powstawały i super Ewuniu tą zabawę zakończyłaś tworząc do tego świetną okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam. Wspaniała praca!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Prawdziwe dzieło sztuki, jedyne i niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  12. Witam Ewuś zrobiłaś przepiękne pracebuziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  13. Idei tworzenia junk journala nie znam, ale z przyjemnością obejrzałam i okładkę, i każdą pełną zakamarków kartę. Pozdrawiam Ewuniu i dziękuje za kartkę z dobrym, świątecznym słowem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć czy taka idea istnieje, junk powstaje z potrzeby "podziwaczenia" sobie bo tu wszystkie chwyty są dozwolone. Staram się jednak aby każdy wpis niósł jakąś myśl bądź przesłanie. Dziękuję Oleńko za serdeczny komentarz i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ciekawy pomysł pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeśli się lubi ten rodzaj pracy:) Uściski Agatko.

      Usuń
  15. Fajna okładka :) Podziwiam, że działałaś Ewuniu przy tym projekcie systematycznie przez cały rok.
    Posyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafię być zdyscyplinowana Agnieszko, lata praktyki:)))
      Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  16. Kawał dobrej roboty Ewuniu, piękne będziesz miała wspomnienia z nim związane :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Piękna prca wychodzi ci to super ,dla mnie czarna magia.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu. To nie jest trudne, wystarczy raz spróbować i trudno się oderwać:)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  18. Ewciu, z wielką przyjemnością zajrzałam jeszcze raz do Twojego journala. Okładka jest wspaniała i świetnie dobrana do całości.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa i również mocno ściskam:)

      Usuń
  19. Świetny journal, naprawdę wspaniale się prezentuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Ewuniu bardzo ciekawa interpretacja tematów, ciekawie wygląda, mnóstwo pracy wykonałaś. Tej formy pracy jeszcze nigdy nie wykonałam a wygląda, że świetna zabawa z tym jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna zabawa Basiu, serdecznie polecam!
      Dziękuję za ciepłe słowa i mocno ściskam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.