niedziela, 15 grudnia 2019

Tylko jedna...

Witam Was kochani.
Pomalutku dreptam sobie w kierunku świąt. Jak na emerytkę przystało "mam czas". No, może trochę przesadzam z tym czasem ale różnica i tak jest ogromna. Trochę sprzątania, trochę zakupów i trochę w kuchni działam bo wiele rzeczy można sobie wcześniej przygotować. I tak będzie pięknie bo to co w nas najpiękniejsze nie wymaga oprawy.
Jakieś kilka lat temu kupiłam wielki worek styropianowych bombek do ozdobienia. Przy każdym wigilijnym talerzu zawsze stawiam jakiś upominek. Wtedy były to bombki - stąd taki zakup.
Wykorzystałam może połowę a druga połowa została i tak leży nadal.
W tym roku miałam zamiar coś z tym zrobić ale pochłonęło mnie robienie prezentów dla bliskich i ostatecznie powstała tylko jedna bombka. Marnie, w takim tempie to nie wykorzystam ich do końca życia :)
Jest to bombka mediowa, wykończona suchym pędzlem i pastami woskowymi. Pięknie połyskuje ale nie udało mi się tego odpowiednio  uchwycić na zdjęciach.
Dziś więc króciutko bo bombka tylko jedna:)
Życzę Wam spokojnego ale owocnego tygodnia i udanych przedświątecznych przygotowań.
Serdecznie pozdrawiam!

47 komentarzy:

  1. Jedna ale za to sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! Świetny pomysł z takimi własnoręcznie zrobionymi bombkowymi upominkami obok talerza. Uroczy drobiazg, który na pewno wywoła uśmiech u każdej obdarowanej osoby :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, cieszę się że mój pomysł Ci się podoba. Urok świąt to mnóstwo drobiazgów wywołujących uśmiech więc warto się postarać:)
      Serdeczności.

      Usuń
  3. Fajnie jest mieć taki zapas różnych przydasi, potem tylko się z pudełka czy worka je wyjmuje i proszę, jakie sliczności z nich robi :) Śliczna bombeczka Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zapasów sporo bo lubię sobie chomikować:)
      Dziękuję Lidziu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  4. Mnie ciągle się wydaje, że mam dużo czasu. Ale dzisiaj zrobiłam plan przygotowań, listę zakupów. Ale najważniejsze to co mamy w sercach, bliskość rodziny. Bombka cudna.
    Ewuniu, idealnie trafiłaś u mnie z liczbą broszek. Przeczytaj moją odpowiedź i proszę o kontakt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara ze mnie:))) Już byłam i odpisałam, cieszę się ogromnie!
      Dziękuję Ewuniu i przesyłam uściski.

      Usuń
  5. This ball is very beautiful and special! I just have balls from last year :)

    Happy Sunday!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi! Teraz trochę żałuję, że nie zrobiłam ich więcej - może za rok:)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  6. Skąd ja to znam;) U mnie też całe kartony akrylowych i styropianowych, i to nie tylko bombek.
    Bombka przepiękna, szkoda tylko że jedna;)
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłym roku uda mi się zrobić więcej :) Dziękuję Aniu i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  7. Cudna jest ta bombka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  8. To świetny pomysł na prezenty. Można jeszcze dopisać imię i rok, to już będzie cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, to fajny pomysł Basiu. Dziękuję i przesyłam uściski :)

      Usuń
  9. Cudna ta bombeczka , niestety z mediami nadal mi ie po drodze :-) Chcesz to podrzucę Ci drugi wór styropianowych bombek .. tez taki mam i też chyba do końca życie nie wykorzystam.... choć kto wie, zostały mi tylko 3 dni pracy :-)
    Buziaczki Ewa i dziękuje że zagladasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Aniu i jestem pewna, że będziesz szczęśliwą emerytką z mnóstwem czasu na realizację swoich pasji:) Nie wiem o jakim wzorze piszesz ale chętnie przygarnę coś nowego. Ja wszystko robię z głowy, siadam i tworzę na poczekaniu wymyślając kompozycje. Dziękuję za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  10. Piękna bombka! Ty chociaż jedną zrobiłaś (u mnie brak styropianowych bombek, za to zapas jajek na ,,kilka lat,,) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie:))) Może uda Ci się Danusiu wykorzystać choć część do kolejnych świąt.
      Dziękuję i posyłam buziaki.

      Usuń
  11. Czasami nie liczy się ilość a jakość, a ta jest przepiękna i jak dla mnie jakość Q
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Reniu:) Ślicznie dziękuję i cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ewuś, nie jest ważne, że jedna bombeczka, bo jest jedyna w swoim rodzaju, piękna :) Buziaki zostawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ambitne plany a wyszło jak zwykle:) Cieszę się Martusiu, że Ci się podoba.
      Buziaki!

      Usuń
  13. Bombka jest piękna a to że zostało jeszcze ich wiele do ozdobienia to super. Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniekąd tak, na przyszłe święta będzie jak znalazł:)
      Dziękuję Lucynko i również życzę Ci miłego tygodnia.

      Usuń
  14. Ewuniu, jedna ale za to jaka!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu, może i jedna, ale zadaje szyku jak sto. Piękna jest!!! Ślicznie zrobiona, wzorki cudne, no po prostu zachwycam się :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Justynko:) Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  16. Wspaniała bombka Ewuniu. Jak dla mnie jesteś bardzo twórczą emerytką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko :) Teraz mam w końcu czas na swoje pasje więc korzystam ile się da. Uściski.

      Usuń
  17. Jak wspomniałaś o tych niewykorzystanych bombkach, to mi się pomyślało, że moje zapasy różnych przydasi znajdują zastosowanie w najmniej spodziewanych momentach. Ale to kwestia posiadania dzieci szkolnych ;) A i sąsiadowe zdarzało mi się ratować o różnych porach (na szczęście tylko) dnia, choć czasem bardzo wczesnych 😂😂😂
    Twoja bombka jest piękna. Ja robię mediową zawieszkę choinkową i chyba czas pochować scrapowe przydasie, żeby poświęcić się trochę przygotowaniom do świąt. Bo co prawda to, co w sercu najważniejsze, ale moje dzieci jednak jedzenie przedkładają nad to ;) Prezenty również ;)
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Agnieszko, o wszystkim warto pomyśleć. Dziękuję za serdeczny komentarz i gorąco cię pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Cześć Ewuś twoja bombka i tak jest fantastyczna bużiaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedna ale za to wyjątkowa. Przepiękna bombka Ci wyszła :). Ja też chciała jakieś bombeczki, ozdoby porobić ale nie zrobiłam ani jednej. Też pochłonęły mnie prezenty dla bliskich a i kilka zamówień przyszło. Czas pędzi tak szybciutko, a nic na święta nie zrobione. Pocieszam się Twoją złotą myślą: "to co w nas najpiękniejsze nie wymaga oprawy" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I tego się trzymajmy :))) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewuniu zrobiłaś jedną,a ja żadnej :) też mam trochę takich styropianowych, dobrze że moje wnuczki do szkoły trochę wyniosły na ozdoby które robiły z panią :) ale jeszcze zostało trochę, może kiedyś coś z nich zrobię :)
    Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się przydadzą Danusiu, nigdy nie wiadomo co nam do głowy przyjdzie:)
      Dziękuję za ciepłe słowa i mocno ściskam!

      Usuń
  22. Ewuniu jedna bombka, ale jaka efektowna, piękna :) Z tym czasem na emeryturze to wciąż za mało, doba za krótka, tyle by chciało się zrobić, ale tak jest jak człowiek ma swoje pasje i zainteresowania :) Tobie Ewuniu życzę czasu na wszystko i jak najwięcej dla najbliższych :) Całuski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko! Pasja to coś wspaniałego, to chwile radości nawet wtedy gdy czasu mało. Dobrze, że je mamy:)
      Całuski.

      Usuń
  23. Jedna ale jaka cudna :) Piękności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Violu i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  24. Tylko albo aż! Bombka wygląda cudownie Ewuniu, majstersztyk! Pozdrawiam świątecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Maksiu :) Dziękuję i również świątecznie pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.