niedziela, 29 grudnia 2019

Podziękowania

Witam wszystkich serdecznie i ciepło.
Święta już za nami więc czas na podziękowania. Jest mi ogromnie miło, że tak wiele osób o mnie pamiętało. Za wszystkie życzenia, które dotarły dziękuję z całego serca. I ja się starałam dotrzeć do Was na czas, jeśli kogoś pominęłam to wybaczcie:)
Dotarło do mnie wiele pięknych kartek świątecznych i imieninowych a także sporo niespodziewanych prezentów. Za wszystkie dary dziękuję, sprawiły mi mnóstwo radości.
Zapraszam Was dziś do obejrzenia wspaniałej, sercem tworzonej galerii.
Madzi (Lence) dziękuję za śliczną kartkę świąteczną i imieninową.
Małgosi X za uroczy świąteczny składaczek.
Ilonce dziękuję za kartkę świąteczną i imieninową - obie są piękne.
Elżuni (ElizaArt) dziękuję za za pełną uroku świąteczną kartkę.
Tereni dziękuję za podwójną radość w postaci świątecznej i imieninowej kartki.
Dziękuję też Izabelce za wyjątkowo oryginalną kartkę świąteczną,
i Ewci za równie uroczą kartkę świąteczną.
Basi (Blondi) dziękuję za śliczną kartkę świąteczną w kształcie bombki.
Za pamięć i piękną kartkę świąteczną dziękuję Justynce.
Za śliczne kartki - świąteczną i urodzinową dziękuję Zosi:
Lidzi:
i Arletce.
Do swoich kartek Arletka dołączyła też kilka oryginalnych, piankowych ozdób choinkowych.
Ogromną niespodziankę sprawił mi Andrzejek z Zimozielonego Ogrodu od którego dostałam bogatą paczkę pełną uroczych drobiazgów.
Oprócz prezentu była również kartka świąteczna świecąca i grająca:)
Dziękuję Oleńce za przeuroczą kartkę świąteczną.
Elżuni bardzo dziękuję za niezwykle urokliwą kartkę świąteczną.
Do kartki Elżunia dołączyła śliczny notesik i czekoladę
oraz komplet cudnych, frywolitkowych ozdób.
Za śliczne kartki świąteczne dziękuję Anulce (Pawannie),
Grażynce,
i Małgosi.
Za piękne kartki świąteczne i imieninowe dziękuję Anusi Iwańskiej,
i Agatce

a także Agniesi.
Dziękuję Ewuni (Ewince), która bardzo hojnie mnie obdarowała. W sporej paczce przyszła kartka świąteczna,
imieninowy składaczek z zabawną grafiką w środku,
i komplet przydasi, głównie świetnych stempelków.
Była jeszcze karta do dziennika emerytki ale o tym innym razem:)
Jeszcze raz dziękuję Wam z całego serca za pamięć, piękne i wzruszające życzenia i za te wszystkie dary. To wielkie szczęście być częścią tak wspaniałej, serdecznej społeczności.
Uściski dla wszystkich!

47 komentarzy:

  1. Ewuniu dostałaś całe mnóstwo pięknych dowodów sympatii i przyjaźni. Fajnie jest w tej naszej blogowej rodzince :) Wszystkiego dobrego na Nowy Rok życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudownie Lidziu:))) Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku.
      Mocno ściskam!

      Usuń
  2. Ale ja Ciebie umieściłam przed sztalugami, bo wiesz, że bardzo podziwiam Twoje malowane dzieła :-) Piękna galeria :-)Wszelkiej pomyślności i kolejnych pięknych dzieł w nadchodzącym 2020 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Ewuniu, jesteś kochana! Szczęśliwego Nowego Roku:)

      Usuń
  3. Piekne karteczki i prezenty Ewuniu dostałaś. Wspaniały ten blogowy świat. Ściskam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Agniesiu:) Ja również mocno Cię ściskam.

      Usuń
  4. Cudowne kartki od cudownych ludzi. Ja podobnie Ewuś uważam, że dobrze się dzieje w naszym blogowym świecie. Ciesze się, że choć ociupinkę mogę być jego częścią.
    Szczęścia w Nowym Roku! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie to ujęłaś Izabelko:) Dziękuję za miły komentarz i życzę Ci dużo szczęścia w nowym roku!

      Usuń
  5. Ile śliczności dostałaś Ewuniu...:) Dzięki naszemu blogowemu światu, lepiej się żyje.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Ewuś - Serce się raduje za pamięć z blogowej rodzinki pomyślności w 2020r buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raduje się Arletko i to bardzo. Uściski!

      Usuń
  7. Ale dużo kartek dostałas Ewciu, gratulacje :) wszystkiego cudownego na ten Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś. Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  8. Same wspaniałości! Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dary, Twoje dobro przyciąga...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu, wspaniałe kartki i podarki do Ciebie dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem prawdziwą szczęściarą :)))
      Uściski Ewuniu.

      Usuń
  11. Ogrom pięknych kartek dostałaś ! Podziwiam... Życzę Tobie wielu łask Bożych w Nowym Roku 2020, dobroci serca i szczerych ludzi wokół !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Uleńko. Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  12. śliczne dowody pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiły mi wiele radości:)
      Serdeczności Joasiu.

      Usuń
  13. Tyle pięknych kartek dostałaś,to bardzo miłe :)
    Serdecznie pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapewne już ostatni raz więc tym bardziej mnie cieszą.
      Uściski Marylko:)

      Usuń
  14. Ewuniu kochana dostałaś mnóstwo pięknych kartek i prezentów :). Miło popatrzeć jaki ten nasz blogowy świat jest życzliwy i wspaniały :)). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Justynko, wspaniale być częścią takiej społeczności.
      Serdecznie przytulam:)

      Usuń
  15. Ewuś, cudowne karteczki i prezenty, które z pewnością sprawiły wiele radości, super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiły Martusiu, to bardzo miłe!
      Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Podobają mi się te kartki ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki, co jedna to ładniejsza.
    Ściskam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Karolinko:) Ja również ściskam serdecznie i poświątecznie.

      Usuń
  18. Takie niespodziewane życzenia zawsze przynoszą mnóstwo radości :)
    Ewuniu, chciałabym Ci życzyć udanej zabawy sylwestrowej, jakkolwiek będzie ona wyglądać. A w Nowym Roku niech towarzyszy Ci radość, miłość i zdrowie. Niech rękodzieło nadal daje Ci radość, niech w głowie nadal kiełkują pomysły :)
    Ściskam mocno i posyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękne życzenia Agnieszko, dziękuję z całego serca. Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  19. Ewusiu, piękne dowody przyjaźni i sympatii otrzymałaś, cieszę się Twoją radością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, to bardzo miłe. Ściskam cię bardzo mocno :)

      Usuń
  20. Piękne życzenia , wiele dobroci i radości życzę i ja w 2020 roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko. Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  21. Jednym słowem Ewuniu, byłaś widocznie bardzo grzeczna w mijającym roku, skoro tak Cię szczodrze Mikołaj obdarował. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak Oleńko, byłam baaardzo grzeczna:)))
      Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  22. ile wspaniałości!
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie - szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  23. Ależ mi miło Ewuniu :-) Dziękuję za wyróżnienie :-) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze raz dziękuję za piękną niespodziankę. Serdeczności Andrzejku :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.