niedziela, 29 listopada 2020

Mediowe życzenia

 Witajcie kochani!

No to mamy zimę:) Śnieg zaczął padać już w nocy bo rankiem było bielusieńko. Spojrzałam przez okno i zobaczyłam taki oto widok:

W ogrodzie przyprószyło resztki jesiennych kolorów. To dopiero początek bo przez cały dzień prószy bez przerwy. To rzadki widok i miło oczy nacieszyć choć przez chwilę. Podejrzewam, że na Święta znów będzie szaro ale kto wie?
Dziś chcę Wam pokazać kartkę okolicznościową. Bazę kartki wykonałam z użyciem mediów. Z pomocą szablonów i szpachlówki powstał wzór, który pomalowałam akwarelami. Tak wykonaną bazę przyozdobiłam kwiatami z foamiranu (oczywiście własnej roboty), kilkoma wycinankami, ozdobnym sznureczkiem i perełkami. Oto efekt:
Jestem z niej wyjątkowo zadowolona ale to pewnie przez moją słabość do mediów:)

Mam do Was jeszcze ogromną prośbę. W ubiegłym roku podjęłam decyzję, że nie będę już wysyłać świątecznych kartek. To była trudna dla mnie decyzja, powodów jest kilka ale nie chciałabym się na ten temat rozpisywać. Proszę Was jednak o to, abyście nie wysyłały do mnie kartek. Nie chcę nikogo narażać na ponoszenie niemałych kosztów wysyłki gdy ja nie mogę się odwdzięczyć. To dla mnie niezręczna sytuacja i czuję się zakłopotana, proszę o zrozumienie. Z przyjemnością przyjmę życzenia na blogu lub w innej e - formie, będzie mi bardzo miło.
Z góry dziękuję :)
A już w następnym poście wyniki candy, serdecznie zapraszam.
Pozdrawiam Was bardzo ciepło!




59 komentarzy:

  1. Ale śliczna kartka. Wprost nie mogę od niej oderwać oczu.
    Pozdrawiam zimowo - bo u nas też opruszyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, bardzo mi miło. Ja również zimowo pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ewuniu jak ja zazdroszczę Tobie tego widoku! U nas nie ma śniegu :((. A szkoda, bo czekam na niego z niecierpliwością! Przepiękna kartka, cudowne ciepłe kolorki!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, to dopiero początek:) Może i do Was dotrze.
      Dziękuję Justynko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ewus, kartka piękna. wspaniale wykorzystujesz media. Widać, że lubisz:) Piękny masz ogród. Czy ty Ewuś nie myślałaś o pokazaniu ogrodu w programie "Rok w ogrodzie extra"? Zawsze w sobotę rano siadam z kawa przy TV i oglądam ten program. Podziwiam i uczę się, jak pielęgnować rośliny.
    Ewuś, ja oczywiście wszystko rozumiem i dostosuję się do Twojej prośby o niewysyłanie kartek. Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądam ten program i Maję również. Ale ja do programu? Nie, chyba nie jestem wystarczająco medialna:) Mimo wszystko dziękuję Izabelko za ciepłe słowa i za zrozumienie również. Przesyłam uściski!

      Usuń
  4. Śliczna kartka :). Te kolory takie ciepłe, radosne - w kontraście do szarości za oknem. Bo u mnie jednak nadal szaro, śniegu ani grama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Nie wiem jak długo śnieg poleży ale to miła odmiana.
      Buziaki:)

      Usuń
  5. Ja co roku obiecuję sobie, że nie wysyłam - bo tak bardzo już zawiodła mnie Poczta, że - nie i koniec, ale jakoś zawsze się złamię, bo to taki miły moment gdy siadam otwieram mój zeszyt z adresami i każdemu poświęcam mój czas i ciepłe myśli. Faktem jest, że zdarzają się smutne chwile, gdy czyjś ziemski adres już przestaje być aktualny. Pozdrawiam Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miły zwyczaj Gabrysiu ale czasem trzeba podejmować i trudne decyzje.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Kartka śliczna , śniegu nie lubię no chyba,że na fotografii:). Bardzo dobrze Cię rozumiem koszt przesyłek jest co raz wyższy, życzenia w formie elektronicznej też są miłe i najważniejsze by wszystkie dobre słowa pomogły nam przetrwać trudne czasy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim liczy się pamięć:) Wcześniej wysyłałam kilkadziesiąt kartek na każde Święta, teraz nie dam już rady - ot, życie.
      Dziękuję Lucynko i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  7. Mój synuś już dwa lata marzy o śniegu... podeślij choć trochę:)
    Karteczka super - i tak jak piszesz - dzięki mediom nabrała wyrazu:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym podesłała Gosiu:) Myślę, że i u nas długo nie poleży.
      Miło mi, że karteczka Ci się podoba. Buziaki!

      Usuń
  8. Cudna mediowa praca Ewuś masz cudny zimowy ogród :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Wandziu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Och ja też poproszę trochę białego puchu. Na Kujawach buro i ponuro. Świetnie zmediowana karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt wspaniały, karteczka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka Ewuniu. Zimowe kadry zdecydowanie wolę podziwiać na zdjęciach. Zastosuję się do Twojej prośby Ewuniu, choć ja w nadchodzące święta planuję wysłać kartki. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za zimą nie przepadam ale takie widoki zawsze budzą mój zachwyt.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Śliczna, radosna kartka. Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i również serdeczności posyłam:)

      Usuń
  13. Jak nie zapomnę że mam nie wysyłać to nie wyślę, ale jak by moja skleroza dała o sobie znać i dostaniesz ode mnie kartkę nie czuj się w żaden sposób zobowiązana :-)
    Co do Twojej kartki jest świetna widać że to mediowanie bardzo Cię wciągnęło a efekty są cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu za zrozumienie i miłe słowa. Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Piękne widoki, u mnie na podkarpaciu, też śnieg i już z wnukami lepiliśmy bałwana Co do kartek to ja tylko do rodziny, z którymi tradycyjne wysyłamy kartki, reszta moich kartek poszła na dobroczynne cele, ale może o tym kiedy indziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniały cel Tereniu:)
      Dziękuję za odwiedziny i przesyłam uściski.

      Usuń
  15. Jak zwykle Ewuniu jestem zauroczona. kartka cudowna i nie mogło być inaczej. Włożyłaś w nią całe Twoje serducho. Pozdrawiam i prośbę zapamiętam. Sama od pewnego czasu mocno ograniczyłam wysyłanie kartek. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Haniu, serdecznie dziękuję. Buziaczki!

      Usuń
  16. Piękna mediowa karteczka !Podziwiam detale i kolorystykę .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna karteczka, ile się na niej dzieje, aż nie wiem w które miejsce patrzeć :) U mnie też dzisiaj spadł śnieg, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna i urozmaicona kartka. Mnóstwo pracy musiała Cię kosztować, ale efekt wow.
    U nas też jest śnieg, drugi dzień się trzyma i jest dzięki temu ślicznie i tak świątecznie już :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Jestem ciekawa czy i święta będą białe?
      Buziaki!

      Usuń
  19. Piękny widok :)
    U nas niestety jeszcze nie padał śnieg - wyczekujemy z córeczką na ten moment.
    Karteczka cudowną ❤️.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz. Tobie i córci życzę białego grudnia:)

      Usuń
  20. Prześliczna kartka, Ewciu, efekt zachwyca.
    Ja będę wysyłać kartki, ale uszanuję twoją prośbę, kochana.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa i za zrozumienie:) Mocno ściskam.

      Usuń
  21. Pełna radości i uroku praca:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pięknie *.* Byłam ciekawa jak będzie wyglądał Twój ogród zimą sprószony śniegiem :) Bałam się, że w tym roku nie spadnie ale widzę, że pięknie złapałaś ten pierwszy. U mnie było tak malutko malusieńko. Topił się ledwo spadł na ziemię ale i tak lecąc cieszył oczy :)
    A kartka jest naprawdę wspaniała. Piękną pracę wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nadal biało ale trudno wyczuć na jak długo:)
      Dziękuję Roksanko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  23. Przepiękny krajobraz uwieczniłaś na fotografii,Ewo :) A jakby dla kontrastu zaprezentowałaś tę energetyczną kartkę. Piękna!
    Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko i również uściski posyłam:)

      Usuń
  24. ale pieknie, u mnie nic zero śniegu. Karteczka piekna :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze popada? Ostatnio śnieg to prawdziwy rarytas:)
      Dziękuję Violu za miły komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  25. Prześliczna kartka ogród fajnie wygląda chociaż ja nie lubię zimy. Uszanuję twoją prośbę buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie zrobiona kartka, podziwiam Cię Ewuniu za to mediowanie, że zawsze Ci super wychodzi :) Widok z okna bajeczny, szkoda że bardzo ulotny -:)
    Buziaki Ewuniu 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mediowanie bo można uzyskać ciekawe efekty i zabawa fajna:)
      Dziękuję Marylko i buziaki posyłam.

      Usuń
  27. Piękna delikatna kolorystycznie karteczka:-) Podziwiam to mediowanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. U nas też śnieg popadal zrobiłam nawet zdjęcia:), ale dzisiaj jest już po..trochę szkoda, pewnie na Święta go nie będzie.
    Podoba mi sie ta karteczkę ciekawie wykonana a rozyczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też już stopniał :) Dziękuję Małgosiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  29. Kartka jest bardzo energetyczna i oryginalna. Ciężko oderwać od niej wzrok... za każdym razem odkrywam kolejny, nowy szczegół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie lubię takie zakręcone projekty więc miło mi, gdy są tak ciepło odbierane.
      Dziękuję Jolu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.