środa, 15 września 2021

Wrześniowe mapki z Anią


 Witam Was serdecznie i ciepło.

Czas na wrześniową zabawę z Anią:) Mapki według których robimy w tym miesiącu kartki widać na banerku powyżej. Dodatkowe wytyczne to kolor fioletowy i ramka. Jak wiecie, robię kartki do dziecięcego albumu. Od początku roku powstało ich już 16 sztuk ( nie licząc września) i chyba mam mały kryzys. Coraz trudniej mi się wymyśla kolejne kompozycje, mam nadzieję że to chwilowy brak weny. Nie zamierzam się oczywiście wycofać bo album musi być kompletny. Wrześniowe kartki powstały "w bólach" i szczerze mówiąc nie jestem z nich zadowolona. Mapki są w porządku, może to ten fiolet? W każdym razie kartki są jakie są a wytyczne udało się wpleść:))) 




I druga:



Na koniec kolaż:
Uściski dla wszystkich!




49 komentarzy:

  1. Śliczne radosne karteczki , nie wiem czemu nie jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, zrobiłam je zupełnie bez koncepcji a tak nie lubię:) Mimo wszystko dziękuję Aguś.

      Usuń
  2. Ewuniu, głowa do góry! Przecież one są urocze:) Szczególnie ta z kociakami wpadła mi w oko. I chyba właśnie ten fiolet "robi tu robotę":))
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ta z kotkami jest nieco lepsza:) Dziękuję Gosiu i również uściski posyłam.

      Usuń
  3. No to jestem zadziwiona i to dwa razy !Zdziwił mnie fakt ,że takie udane karteczki mogą budzić niezadowolenie i kolejny raz zadziwiłaś mnie swoją wyjątkową umiejętnością łączenia różnych grafik-wspaniały bajkowy nastrój .Fiolet z turkusem bardzo lubię z zielenią troszeczkę mniej .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdej z nas to się zdarza, że efekt nie oddaje zamysłu:) Cieszę się jednak Grażynko, że Ci się podobają - bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  4. No i co Ty Ewuniu narzekasz?? Piękne kartki Ci wyszły a ten fiolet no cóż nie jest to mój ulubiony kolor i na dodatek ciężki w fotografowaniu. Świetne są Twoje kartki zwłaszcza ta pierwsza!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś lubiłam fiolet ale chyba mi przeszło:) Najważniejsze Aniu, że Ci się podobają a ja zabawę zaliczyłam. Uściski!

      Usuń
  5. Mnie się podobają cudne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki bardzo mi się podobają, wręcz powiedziałabym, że są dość osobiste, ale może nastrój spowodowany jest końcem lata? Jakiś jesienny spacer... pomoże?
    Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe dni spędzam w ogrodzie, trzeba wykorzystać pogodę na ogrodowe prace bo jesień coraz bliżej. Dziękuję Agatko za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Mnie podobają się obie kartki. Twoje dziecięce kartki zawsze zachwycają.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Tereniu, czuję się podbudowana:) Serdeczności!

      Usuń
  8. Kartki są wspaniałe Ewuniu bardzo mi sie podobaja fiolety w kompozycjach.Kociaki przeurocze.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Interpretacja mapek jest wspaniała. Zachwyciłam się szczególnie karteczką z kotkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, to bardzo miłe. Buziaki:)

      Usuń
  10. Ewciu, braku weny wcale tu nie widać, wręcz odwrotnie. Karteczki są super (zwłaszcza podoba mi się ta z kocią mamą)i album dziecięcy będzie naprawdę fascynujący - już dziś to wiadomo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Małgosiu, serdecznie dziękuję i mocno ściskam:)

      Usuń
  11. W bólach czy nie - wszystko co jest dziełem Twoich rąk Ewuś - zachwyca 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to urosłam:))) Jesteś kochana Gabrysiu, ślicznie Ci dziękuję.

      Usuń
  12. Ewuniu jestem pewna, ze to tylko chwilowy brak weny :). Bo kto jak nie Ty :))). Kartki są piękne i mają ciekawą kompozycję.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak jest:) Dziękuję Justynko za ciepłe słowa i również buziaki posyłam.

      Usuń
  13. Ewuniu czasem każdy ma gorszy dzień, ale te kartki nie wyglądają jakby powstały w takim dniu :) są bardzo ciekawe i ładne :) może to po prostu jesień? Ja na razie nic nie robię bo raz, że nie mam weny, a dwa to czasu brakuje. Nie lubię września. Pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wszystkiego po trochu Mireczko:) Przepracowałam się ostatnio w ogrodzie i nie miałam nawet siły żeby w pracowni posiedzieć. Wkrótce to się zmieni bo jesień za pasem i wieczory będą znacznie dłuższe. Dziękuję za ciepły komentarz i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  14. Kartki są śliczne, radosne, zwłaszcza ta z kotkami. Pozdrawiam Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Gosiu. Ślicznie dziękuję i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Cudowne obie, ale ta z kotkami mnie zachwyciła:) Myślę że jesienna pogoda i prace ogrodowo/kuchenne nas wykańczają, ale damy radę;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoikowanie prawie już opanowałam choć w tym roku nie było łatwo:) Zostały mi jeszcze pigwowce i jeżyny ale to już drobiazg. W ogrodzie jeszcze sporo pracy ale czekam na lepszą pogodę. Rzeczywiście jestem już zmęczona ale damy radę!
      Dziękuję Reniu i również buziaki posyłam.

      Usuń
  16. Wg mnie są ekstra, w szczególności pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczki są przeurocze. Ta tematyka dziecięca Cie nie opuszcza. Słusznie, bo jesteś już mistrzynią w tworzeniu takich kartek. A jesień w naszych ogródkach widać jak na dłoni. i co tu dużo ukrywać zawsze jest w nich sporo pracy, by w kolejnym roku nie wyglądał gorzej i wszystko rosło bujnie i pięknie. Też się napracowałam, kości już skrzypią. Spieszyłam się z pierwszymi porządkami by jeszcze wyjechać, zmienić klimat, ale... niestety nie udało się. Zdrowie się posypało, nagle przywędrowało zimno i plany musiały ulec zmianie. Też czekam na lepszą pogodę i piąkną złotą jesień. Mam nadzieję, że taka będzie choc na chwilę. Pozdrawiam Cie Ewuniu bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tematyka dziecięca jest konsekwencją mojego pomysłu na album. Zostały jeszcze trzy miesiące wyzwań więc muszę wytrwać:)
      Mam nadzieję Elżuniu, że czujesz się już lepiej. Wierzę, że jeszcze pogoda się poprawi i uda się przygotować ogród do zimy. Ściskam!

      Usuń
  18. Ewuś jak zawsze karki świetne, zawsze umiesz wybrnąć z sytuacji, umiesz dobrać kolorystykę do okazji, jak dla mnie kartki robisz po mistrzowsku !!!
    Pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miły komplement Marylko:) Serdecznie dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  19. Prześliczne prace zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocia karteczka :) Śliczne są obie, ale te kotki...

    Buziaki Ewuś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och te kotki, mają tak wielu sympatyków:) Bardzo dziękuję Kasiu. Buziaczki!

      Usuń
  21. Świetne kompozycje, idealne na dziecięce kartki. Warstwowość drugiej mnie zachwyciła, do tego bajkowi bohaterowie, świetna karteczka 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewnuniu, czuję się podbudowana:)

      Usuń
  22. Ewa, super karteczki :) Ta kocia jest słodziachna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.