wtorek, 21 września 2021

Z nutką egzotyki

 

Witajcie kochani:)

Dziś mała zmiana techniki i będzie mediowo. Chcę Wam pokazać jak udało mi się ozdobić kolejny notes. 

Starałam się stworzyć klimacik z nutką egzotyki.
Tło powstało przy pomocy szablonu. Pomalowałam go akrylami (suchym pędzlem) i farbami metalicznymi, ozdobiłam podłużnymi świecidełkami.
Kwiaty i liście to również szablon. Użyłam szpachlówki a jako bazy sztywnego kartonu. Wszystkie elementy wycięłam i pomalowałam - tym razem akwarelami. Środeczki to nasionka różnych roślin przyniesione z ogrodu.
Całość zabezpieczyłam kilkoma warstwami matowego lakieru.
Tajemnicza dama również zostałam wycięta z kartonu, pomalowana czarną farbą i lakierem.
I jak Wam się podoba?
Chcę się jeszcze pochwalić pięknym prezentem:) Ostatnio szczęście się do mnie uśmiechnęło i wygrałam candy u Reni. Nagroda to "Tulipia" czyli przepiękna chusta wydziergana przez Renatkę. Jestem nią zachwycona bo oprócz walorów estetycznych jest też mięciutka, cieplutka i bardzo miła w dotyku. Nie udało mi się zrobić dobrego zdjęcia dlatego pozwoliłam sobie pożyczyć zdjęcie zrobione przez autorkę - mam nadzieję Reniu, że nie masz mi tego za złe.

W paczuszce nie zabrakło również pysznych drobiazgów - herbatka, kawusia, czekolada i pyszna naleweczka. Do tego urocza kartka.

Jeszcze raz Reniu dziękuję z całego serca!

Pozdrawiam Was bardzo ciepło:)


47 komentarzy:

  1. Wspaniale eksperymentujesz różnymi technikami :) Twoje prace sa niepowtarzalne :) prezenty- wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna okładka notesu- aż mi dech zaparło z wrażenia! Mnóstwo pracy, a efekt niesamowity! Pomysł jest świetny, a wszystkie użyte techniki pracują cudownie na ten wspaniały motyw!
    Gratulacje wygranej w candy! Chusta ma śliczne kolory i jest urocza. A ile smakowitości!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Izabelko, że spodobał Ci się mój notes:) Prezent rzeczywiście jest wspaniały a chustę już zdążyłam polubić.
      Przesyłam uściski!

      Usuń
  3. Pięknie wyszło. Powycinane kwiaty i liście z szablonu na kartonie nabrały niezwykłej przestrzenności. Uzyskałaś delikatną afrykańską nutkę :) A to taka miła odmiana, kiedy za oknem lato zostało tylko wspomnieniem :) Bardzo mi się podoba Ewo :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Agnieszko, dziękuję! U nas dziś było słonecznie i przyjemnie a weekend zapowiada się cieplutki. Oby jak najdłużej:) Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
    2. U nas niestety nie tak przyjemnie. Szczególnie że w domu mam zmianę warty przy chorych synkach. Ledwo jeden wyzdrowiał, drugi jest chory. Byle do lata ;)

      Usuń
    3. Przykro mi Agnieszko. Mam nadzieję, że Twoi synkowie szybko wyzdrowieją:)

      Usuń
  4. Ewuś, wspaniała okładka. Świetne tło. Egzotyczny klimat jest, a zastosowanie nasion to pomysł pierwsza klasa. Podziwiam!
    Chusta od Reni cudna!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem korzystam z nasion, to takie moje mikrokulki:)))
      Dziękuję Izabelko za serdeczny komentarz i buziaki posyłam!

      Usuń
  5. Pięknie ozdobiłaś notes jest egzotyka😊 Chusta cudo masz farta taki podarunek nie dostaje się co dnia. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zachwycona prezentem, chusta jest cudna!
      Dziękuję Lucynko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  6. Kwiaty i liście wyglądają bardzo egzotycznie, do tego czarna dama i klimat uchwyciłaś w 100%.Gratuluję pięknego prezentu od Reni😀 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu za ciepłe słowa. Przesyłam uściski:)

      Usuń
  7. Świetny pomysł na egzotyczną okładkę. Szczególnie użycie nasion to dla mnie rewelacyjne rozwiązanie:))
    Prezenty wspaniałe!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasionka to taki naturalny dodatek:) Dziękuję Gosiu i równie ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  8. Podziwiam egzotyczną okładkę, ale równie mocno podziwiam chustę, bo jest cudna. Na pewno się cieszysz i na pewno będziesz jej chętnie używać, wszak już jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chustę polubiłam od pierwszego wejrzenia i na pewno się zaprzyjaźnimy:)
      Dziękuję Basieńko!

      Usuń
  9. Piękna okładka Ewuniu. Aż zatęskniłam za wakacjami i dalekimi podróżami :). Uwielbiam Twoje twórcze eksperymenty:).
    Gratuluję pięknej wygranej.
    Buziaki kochana i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pomysł to rzeczywiście była mała chwila tęsknoty:)
      Dziękuję Justynko i buziaki posyłam.

      Usuń
  10. Piękna praca! Nieustająco podziwiam Twoją kreatywność, niesamowite pomysły i talent! Oprócz zachwycającego efektu ciekawi mnie zawsze także strona techniczna - tutaj bardzo mi się spodobał efekt użycia szablonów do zrobienia tła. Ostatnio coś tam sobie dłubię niezupełnie malarsko i brakowało mi właśnie wiedzy i materiałów z tego zakresu - jak zrobić fajne tło. Gelli wydaje mi się nadal dość skomplikowaną techniką, ale mix-media coraz bardziej mnie pociągają :).
    Gratuluję wygranej, prześliczna chusta, akurat świetna rzecz na nadchodzące jesienne chłody :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna bawię się mediami i pomimo małych przerw często do nich wracam. Szablony to najprostsza metoda na fajne tło a suchy pędzel pozwala wydobyć piękne detale.
      Mam nadzieję Małgosiu, że się pochwalisz efektem?
      Dziękuję za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Pięknie ozdobiony zeszyt, cóż za egzotyczne rzeczy się w nim znajdą? :) Pięknie wykorzystałaś nasiona, dobry pomysł :) Gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie w środku jest pusto:) Pewnie podaruję go komuś przy najbliższej okazji.
      Dziękuję Roksanko!

      Usuń
  12. Wchodzę juz z pytaniem - co tym razem? :) I nie pomyliłam się. Same cudowności :) Pozdrawiam Ewuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze żeby było ciekawie i nie nudno:)
      Dziękuję Gabrysiu i mocno ściskam.

      Usuń
  13. Ewuniu, egzotyczny notes mnie zachwycił. I nawet nasionka się tam znalazły - niesamowite.
    Gratuluję wygranej u Reni i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu, bardzo mi miło:) Ściskam.

      Usuń
  14. Zachwycająca praca, wspaniale radzisz sobie z mediami :)
    Piękna niespodzianka dotarła do Ciebie, chusta jest śliczna :)
    Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marylko i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Wow, ta kartka robi wrażenie! Co za technika i dokładność wykonania. Jestem naprawdę zaskoczona jej nietypowym i pięknym wyglądem. Co do chusty, też bardzo fajna. Na te chłodne dni, które nadchodzą, sprawdzi się idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To okładka notesu, nie kartka ale miło mi Haniu, że Ci się podoba.
      Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Ewuniu, ten egzotyczny album jest niesamowity. Przepięknie go ozdobiłaś. Patrząc na niego, przenoszę się na Karaiby�� gdzie pełno słoneczka. A tak mi jego brakuje. Śliczna praca. Posyłam moc słonecznych całusów☀️☀️☀️, Ania-Pawanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie byłam na Karaibach więc to może tęsknota:) Dziękuję Aniu i mocno ściskam.

      Usuń
  17. Ewa gratuluję tej chusty jest cudna !! Co do notesu to jestem pełna podziwu dla Ciebie. Świetnie go zmediowałaś. i super opisałaś cały proces tworzenia!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Aniu, chusta jest cudna! Ślicznie dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  18. Super ozdobiłaś ten notes, wygląda naprawdę świetnie.
    Gratuluję wygranej.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny notes i prezent cudny! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Ewuś zachwycasz i zaskakujesz swoimi pracami- notes jest bardzo oryginalny i wyjątkowy. Bardzo się cieszę, że chusta trafiła do Ciebie i mam nadzieję, ze będzie się dobrze sprawować:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że tak będzie:) Jeszcze raz Reniu ślicznie Ci dziękuję.
      Uściski!

      Usuń
  21. Jestem zauroczona notesikiem prześliczny. Super prezenty dostałaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Cudowna oprawka notesu(jej kolorystyka wręcz mnie zachwyciła) i cudowna przesyłka od kobiety o wielkim sercu. Myślę, że chusta jest w Twoim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie ładny ogród to podstawa. Ja kupiłam ostatnio drzewka owocowe w najlepszej cenie i faktycznie rosną bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.