poniedziałek, 27 grudnia 2021

Grafiki Gelli i podziękowania

 

Witam Was poświątecznie:)

Święta już za nami, co dobre zawsze szybko mija. Tym razem mieliśmy śnieżną, bajkową scenerię - dokładnie tak, jak być powinno. Mam nadzieję, że spędziliście je zgodnie z oczekiwaniami czyli w zdrowiu i wśród bliskich. Teraz odliczamy dni do końca roku by z nowymi nadziejami powitać rok kolejny.

W mojej pracowni sporo się dzieje ale większość z projektów jest jeszcze w trakcie tworzenia więc dziś ponownie zapraszam Was do obejrzenia kilku grafik z albumu "Gelli Art". Są różne - trochę prymitywizmu, trochę kubizmu a reszta to już moja pokręcona wyobraźnia:)












Chciałabym też serdecznie podziękować za wszystkie, świąteczne życzenia w każdej możliwej formie. Z całego serca dziękuję za pamięć i mnóstwo ciepłych słów. Starałam się i ja dotrzeć do Was, jeśli kogoś pominęłam to proszę o wybaczenie. Jak wiecie, od dawna nie wysyłam już kartek świątecznych a jednak wciąż do mnie docierają. To dla mnie nieco krępujące ale i ogromnie wzruszające:) Tak więc szczególnie gorąco dziękuję Arletce za śliczną kartkę,
Madzi za równie uroczą kartkę,
Zosi za wspaniałą kartkę i miły prezencik,
Małgosi za niesamowitą kartkę w pudełeczku z okienkiem i najpiękniejsze, świąteczne pierniczki,

Agniesi za cudny, świąteczny składaczek
i kartkę z imieninowymi życzeniami.

Dziękuję też Ewci za niesamowitą kartkę świąteczną.
Od Ewci dostałam jeszcze prezent dotyczący udziału w jej zabawie- to prawdziwe zaskoczenie:) Do prześlicznego składaczka z aniołem Ewcia dołączyła bon na zakupy w scrapowym sklepiku.
Obiecałam Ewci, że się pochwalę zakupami więc oto one:
Zafundowałam sobie farby do pracy na Gelli, stempelek z uroczą dziewczynką i kilka cudnych arkuszy z kolekcji Scrap Boys "Industrial Romance".
Te wszystkie niespodzianki to dodatkowe, radosne perełki dzięki którym moje święta były jeszcze piękniejsze. Bardzo, bardzo dziękuję!!!
Życzę Wam kochani spokojnych i dobrych dni - ostatnich w tym roku:)





32 komentarze:

  1. Dajesz czadu z tą twoją płytką żelową :) piękne karteczki dostałaś i świetny upominek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wciąż mnie kręci:) Dziękuję Aguś.

      Usuń
  2. Ewuś Twoje grafiki są niesamowite! Bardzo podoba mi się ta pierwsza - skojarzyła mi się z jaskółkami :). Piękne kartki i upominki otrzymałaś. Magia świąt i dobrych serc działa :).
    Buziaki i dla Ciebie Ewuniu również wszystkiego dobrego!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko i również buziaki posyłam:)

      Usuń
  3. Piękne kartki i prezenty Ewuniu. Wszystkiego dobrego na nowy rok Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Lidziu - wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  4. Dziś jaskółki najbardziej przykuły moją uwagę:) kojarzą mi się z rysunkiem na szkle czy witrażem.
    Pobudzasz wyobraźnię tymi pracami:)
    Karteczki i prezenty piękne!
    Uściski Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Gosiu, ślicznie dziękuję i mocno ściskam:)

      Usuń
  5. Nasz blogowy świat jest piękny. Tyle serca jest w nas. Takie prezenty i karteczki najlepiej o tym świadczą.
    Twoje gelli jest niesamowite, podziwiam. Buziaki Ewuniu i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu, to piękny świat:) Dziękuję kochana za życzenia. Tobie również życzę wszystkiego co najpiękniejsze!

      Usuń
  6. Ewo, piękne grafiki. Szczególnie zafascynowała mnie ta druga, która skłania do szukania znaczeń.
    Choć minęło kilka dni, choć spóźnione, ale- Najserdeczniejsze życzenia Imieninowe. Wszystkiego Najlepszego Ewo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię grafiki, które pobudzają wyobraźnię. Jeśli mi się to udaje to jestem szczęśliwa:)
      Dziękuję Izabelko za życzenia, to bardzo miłe. Buziaki!

      Usuń
  7. Ewuś, jak Ty wspaniale się tą płytką posługujesz. Podziwiam każdą pracę. Każdą oglądałam dokładnie. Cuda!
    Miłe dowody pamięci:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Izabelko! Dziękuję za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Ewuniu niesamowite są te Twoje grafiki z płytki geli. ja jestem zauroczona tymi jaskółkami. Fajnie Cię tez dziewczyny obdarowała, a ten Bon od Ewy to strzał w dziesiątkę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Ewa jak zwykle zachwycasz swoimi pracami, patrzę, patrzę i podziwiam 🙂
    Gratuluję nagrody,Ewunia obie nas obdarowała,ja jeszcze swojej nagrody nie zrealizowałam, ale widzę że Ty cuda już masz ❤
    Serdeczności Ewuniu dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam się powstrzymać i zaraz wyruszyłam na zakupy:)))
      Bardzo dziękuję Marylko i przesyłam uściski.

      Usuń
  10. Ile tu cudownych różności - piękne to wszystko

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewciu, widać, że ta technika Cię kocha. Tworzysz tak wspaniałe i intrygujące prace, że nie można się napatrzeć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Małgosiu, serdecznie dziękuję:) Buziaki!

      Usuń
  12. Bardzo piękne te graficzki, zwłaszcza pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Basiu, że Ci się podobają:) Dziękuję!

      Usuń
  13. Świetne grafiki pozdrawiam bardzo serdecznie 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Z radością i wielkim zainteresowaniem podziwiam Twoje grafiki -wspaniale je tworzysz !Piękne kartki otrzymałaś i bardzo miłe niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite są twoje grafiki i płytka u Ciebie na pewno się marnuje. Wielkie brawa Ewuniu, oglądałam kilka razy z ogromnym zainteresowaniem. Nie nazwałabym tego chorą wyobraźnią, tylko bardzo bogatą wyobraźnią.
    Piękne kartki otrzymałaś od dziewczyn.
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Alinko, jest mi bardzo miło:) Uściski!

      Usuń
  16. When I see someone's blog, I really like it.
    Poker online

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.