piątek, 31 grudnia 2021

Śmietniczek

 

Witam serdecznie w ostatnim dniu roku.

Coś się kończy i coś się zaczyna:) To niewątpliwie dzień pełen refleksji, marzeń i nadziei. Jedno marzenie mamy zapewne wspólne - to powrót do normalnego życia w świecie wolnym od pandemii. Czy nadchodzący rok przyniesie nam tą wolność? Pytanie retoryczne...

W dali słychać już pierwsze odgłosy petard, ktoś najwyraźniej nie może się już doczekać :) Część z Was szykuje się pewnie na sylwestrową imprezę. My zostajemy w domu więc mam czas i postanowiłam napisać post, ostatni w tym roku.

"Śmietniczek" to artjournal. Jest to też kolejny efekt mojej zabawy ze ścinkami. Powstawał dość długo. Kiedyś wpadłam na trochę zwariowany pomysł - powstające podczas różnych prac ścinki zaczęłam wklejać do starego kalendarza. Czerwone na jednej stronie, niebieskie na drugiej itd. Strony szybko się zapełniały. To niewiarygodne jak dużą powierzchnię można zapełnić takimi maleństwami:) Gdy już strony były pełne nadałam im nieco charakteru. Dołożyłam kilka grafik i kilka napisów. Pobawiłam się też markerami żeby całość była w miarę spójna. Ze ścinków powstała też okładka. Jesteście ciekawi co wyszło? Zapraszam na prezentację!



















Czasami udaje się zrobić coś z niczego:)

Niech ten Nowy Rok obdaruje Was zdrowiem, bo to wartość bezcenna. Niech przyniesie Wam nowe nadzieje i mnóstwo powodów do uśmiechu. Niech się spełnią Wasze noworoczne życzenia. A wszystkie smuteczki wrzućcie dziś do śmietniczka:)
Szczęśliwego Nowego Roku!!!






61 komentarzy:

  1. Niesamowite! Sztuka w czystej postaci. Też spędzam dzisiejszy wieczór w domu i już wiem, co zrobię - na spokojnie obejrzę sobie i pokontempluje każdą stronę tego "Śmietniczka".
    Szczęśliwego Nowego Roku, Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Życzę Ci więc miłego wieczoru i oczywiście szczęśliwego Nowego Roku:)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa praca :) Tobie życzę spełnienia wszystkich marzeń i zdrowia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały ten śmietniczek,jakie świetne wykorzystanie ścinków .Do takiego pomysłu to trzeba mieć artystyczną duszę tak jak Ty Ewuniu.
    Gorące noworoczne uściski z najlepszymi życzeniami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Elżuniu, dziękuję:) Dużo szczęścia w Nowym Roku!

      Usuń
  4. Piękny i pomysłowy ten Twój śmietniczek,Ewo!
    Ja też dziś zostaję w domu.Tak sobie dziś siedziałam i myślałam, jaka wspaniała jest tradycja składania życzeń! Wnosi tyle optymizmu i radości.
    Szczęśliwego Nowego Roku, Ewo.
    Zdrowia, Radości Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Izabelko. Życzę Ci miłego wieczoru i spełnienia marzeń w Nowym Roku!

      Usuń
  5. Ciekawy artjournal, fajny pomysł na wykorzystanie ścinków. Zdrowia i szczęścia w 2022 r.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite ile mozna zrobic z samych scinkow Ewciu przepiekny art journal. Podoba mi sie bardzo bardzo. Szczesliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Kasiu, dziękuję:)
      Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  7. Niesamowity pomysł na ścinki i skrawki. Świetny śmietniczek!
    Życzę Ci wiele szczęścia i zdrowia w każdym dniu 2022 roku Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Aniu. Dużo szczęścia w Nowym Roku!

      Usuń
  8. Ewuniu pięknych prac w ciągu dalszym i samego dobra w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja Ewuniu, takich wspaniałych pomysłów życzę Ci w roku z potrójną dwójką:-) i szczęścia, a nade wszystko zdrowia wszystkim, których kochasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko:) Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  10. Ewuniu piękne życzenia dziś napisałaś. Ja również Tobie życzę wszystkiego, co najlepsze w tym Nowym 2022 Roku. Przede wszystkim zdrowia, spokoju, szczęścia, miłości i spełnienia wszystkich marzeń. A wpisy w dzienniku genialne! Wspaniale wszystko przekładasz na sztukę!
    Buziaki!
    PS. My Sylwestra również spędzamy w domku :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko. Życzę Wam miłego, sylwestrowego wieczoru i oczywiście szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  11. Ewa Ty jesteś mistrzem ścinków Faktycznie powstało coś z niczego. U mnie to one lądują w koszu ale może to i dobry pomysł, żeby je ponownie wykorzystać.
    Dla Ciebie Ewo przede wszystkim dużo zdrowia bo jak ono będzie to i reszta będzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie lubię wyrzucać:) Dziękuję Aniu. Dużo szczęścia w Nowym Roku!

      Usuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    a śmietniczkiem mnie zaskoczyłaś- trzeba mieć wyobraźnie, żeby tak wykorzystać ścinki:)
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem kompozycje tworzą się same, zupełnie przypadkowo:)
      Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  13. Ewuś, ależ Ty masz wspaniałe pomysły. Śmietniczek rewelacyjny. Każda strona świetnie wygląda. Dobrego roku 2022!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko. Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  14. Jesteś niesamowita. Nawet ze ścinków potrafisz wyczarować takie cudo. To jest pomysł na wykorzystanie wszystkiego, co mamy, ale jeszcze trzeba mieć wyobraźnię. Ty ciągle nas zaskakujesz. Dziękuję za życzenia i życzę Ci samego dobra w 2022 roku. Uściski przesyłam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, można wykorzystać różne materiały:) Bardzo dziękuję Janeczko. Dużo zdrówka i szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  15. Też chętnie bym zrobiła taki projekt, bo i stare kalendarze leżą i czekają na recykling, no i ścinków też nie brakuje. I tak dużo z nich wyrzucam, a za każdym razem mi ich szkoda... Tylko nie mam takiego talentu jak Ty Ewuniu żeby te ścinki razem połączyć... No i zastanawiam się jak to jest przyklejone, bo jeśli na magik to bardzo dużo pracy...
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze używam Magika bo to najlepszy klej. Kleiłam po kilka kawałków i jakoś tak powoli strony się zapełniły:) A stare kalendarze to dobre źródło inspiracji - ja też je wykorzystuję. Dziękuję Mireczko. Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  16. O raju, ależ Ci w duszy gra :) Ewciu wszelkiego dobra na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknego, barwnego i pełnego pomysłów Nowego Roku Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Wklejanie ścinków na oddzielnych stronach to świetny pomysł na segregowanie ich już na etapie powstawania .Bardzo podoba mi się taki dziennik .Pięknie ozdobiłaś strony tego journala i dodałaś tekst ,który uwalnia myśli zabarwione kolorami .Szczęśliwego Nowego Roku .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Grażynko, że Ci się podoba mój pomysł:) Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  19. Wspaniały śmietniczek. Masz wyobraźnie i talent, nie wszyscy to mają.Podziwiam!!!
    Na nowy rok dużo zdrowia,spełnienia marzeń i niech Cię wena nie opuszcza.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, to bardzo miłe:) Dużo szczęścia w Nowym Roku!

      Usuń
  20. Wspaniała praca Ewuniu, niesamowite jak potrafisz łączyć różne elementy. Życzę aby nowy rok przyniósł dużo zdrowia, spokoju i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko. Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  21. Taki śmietniczek - to arcydzieło !!! Chyba nie powinien się nazywać "śmietniczek" ? Ha ha ! Oczom nie wierzę ! Wszystkie strony są cudne ! Te grafiki czarnobiałe bardzo ładne. Najbardziej spodobało mi się przesłanie: " wymyśl siebie od nowa i ciesz się efektem". Do serca zabieram. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Uleńko, dziękuję za tak serdeczny komentarz i równie ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Ale to ładne, pomysłowe i przy tym jakie ekologiczne! :) Wszystkiego najlpepszego w Nowym Roku! Dużo zdrowka, wielu inspiracji i wszelkiej pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy, ale tym razem dla mnie za bardzo chaotyczny. Co nie znaczy, że mi się po prostu nie podoba. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego i najwspanialszego w 2022 roku. Niech każdy jego dzień będzie dla Ciebie okazją do rozwijania rzemieślniczego talentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię chaos:))) Dziękuję Karolinko za życzenia. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

      Usuń
  24. Pomysłowo i zaskakująco:) Mogę się tylko domyślać jak dobrze się bawisz robiąc takie prace. I oczywiście jest mega oryginalnie:)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku Ewuś!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się dziecko:))) Dziękuję Gosiu i również buziaki posyłam.

      Usuń
  25. Nie wygląda jak śmietniczek ścinków, tylko zaplanowany artystyczno-abstrakcyjny albumik <3. Idealny przykład, że można zrobić z niczego coś naprawdę pięknego. Pomysłowe i cudne wykonanie.
    Kochana szybkiego powrotu do normalności życzę, zdrowia i szczęścia na ten rok :* Niech Twój ogród pięknie kwitnie, a Tobie weny do pięknych prac, które cieszą oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe życzenia Roksanko, dziękuję z całego serca. Dużo szczęścia w Nowym Roku!

      Usuń
  26. Pięknie wyszedł, jestem pod wrażeniem tego, co można przygotować ze ścinków :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyjątkowy i niepowtarzalny "śmietniczek"!
    Wspaniałego roku, Ewuniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow Ewuś jesteś fantastyczną artystką super ŚMIETNICZEK .Zdrowia szczęścia pomyślności w Nowym Roku 😘🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko:) Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  29. Woow, jestem pełna podziwu. Niesamowita praca wyszła.
    Szczęśliwego Nowego Roku, marzenia niech się spełniają i zdrówka życzę, bo ono najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo szczęścia w Nowym Roku Sikoreczko:)

      Usuń
  30. When I see someone's blog, I really like it.
    Poker online

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.