piątek, 6 listopada 2020

Listopadowe astry

 Witam serdecznie!

Jak się macie? Mam nadzieję, że wszyscy zdrowi i że tak pozostanie.

Dziś kartka czyli moja interpretacja listopadowej zabawy u Ani. Wytyczne to astry, kolor brązowy i paski. Ten zestaw bardzo mi się spodobał:) Jest to kartka okolicznościowa w najprzeróżniejszych odcieniach brązów. Astry to foamiranowe gnieciuchy, robiłam oczywiście sama. Są również paski - w rogach kartki. Oto moja interpretacja:


Moje astry są odwzorowaniem chińskiej odmiany astrów igiełkowych. Nie wyszły idealnie ale chyba są trochę podobne?

To wszystko na dzisiaj. 
Chętnych na candy zapraszam do poprzedniego posta tutaj.
Serdecznie pozdrawiam i tradycyjnie życzę Wam kochani zdrówka:)



70 komentarzy:

  1. Ewuniu, ale pięknie i realistycznie wyszły Ci te astry. Kartka jest prześliczna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Małgosiu, że Ci się podobają:) Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  2. Ewa te astry są cudne, brawo odwzorowałaś je idealnie. Bardzo mi się Twoja kartka podoba, Podziwiam te warstwy i tą mnogość dekoracji. Ewuniu jesteś mitrzem.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu, to dzięki Twoim inspiracjom świetnie się bawię.
      Serdeczności:)

      Usuń
  3. Wspaniale pokazałaś urok tych jesiennych kwiatów!!! Podziwiam z zachwytem:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne astry Ewuniu, cudna karteczka.:) Pozdrawia serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Wspaniała kartka w przepięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jestem pod wrażeniem Twoich astrów- mega pozytywna energia od nich bije :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś, teraz pozytywnej energii bardzo nam potrzeba:)

      Usuń
  7. Super karteczka i świetne astry:) Kupiłam foamiran... i nie zaiskrzyło między nami:( Być może kupiłam zbyt gruby, ale nie mogę się u nas doszukać, tego irańskiego... Pokazane są na nim dwa sposoby i na żelazku i gniecione w ręku, ale totalnie mi to nie wychodzi. Lipa;)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gniotę każdy foamiran choć im cieńszy tym łatwiej się go formuje. Żelazka nie używam bo nie lubię:) Zrobiłam kiedyś kursik na proste gnieciuszki tutaj: https://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/2018/01/kurs-na-gnieciuszki.html - może spróbujesz? Trzymam kciuki Gosiu. Buźka!

      Usuń
    2. No właśnie próbowałam też m.in. według Twojego kursiku... i jakoś mi to nie wychodzi... Może ja siły nie mam;))

      Usuń
    3. Nie potrzeba siły Gosiu tylko cierpliwości. Nie poddawaj się, moje kwiaty na początku też były marne. Miłej niedzieli:)

      Usuń
  8. Astry są idealne, mnie oczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna świetna praca! Gratuluję wykonania.
    Serdecznie pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mirku i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Ale idealna kartka Ci wyszła. Przeurocze marcinki.
    Buziaki Ewo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyśmienite astry pozdrawiam buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna kartka pozdrawiam cieplutk

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękną karteczkę stworzyłaś! Astry rewelacyjne! Powiem Ci, że podobają mi sie bardziej niż żywe pierwowzory.
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Bardzo mi mi miło Aniu, dziękuję i życzę Ci miłej niedzieli:)

      Usuń
  14. Ewuś, ależ pięknie te astry wyglądają. Pierwsze co się rzuca na karteczce w oczy. Bardzo mi się podoba, cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu, astry to piękne kwiaty:) Uściski!

      Usuń
  15. Piękna interpretacja jesieni. Astry rewelacyjne. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janeczko i również pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  16. Śliczne astry, bardzo lubię te szpileczkowe odmiany, chociaż slabo wschodzą :-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od gleby ale rzeczywiście są trudniejsze w uprawie.
      Dziękuję Ewciu i pozdrawiam równie ciepło:)

      Usuń
  17. Widać rękę ogrodnika :) Piękne kwiaty wyhodowałaś Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haaaa, to taki sposób na przetrwanie zimy :)))
      Dziękuję Gosiu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  18. A te astry nie są po prostu ścięte w ogrodzie i położone na kartce? Nie do wiary. Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są, w tym roku niestety nie mam w ogrodzie astrów ale to bardzo miłe porównanie:)
      Dziękuję Elu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  19. Nie idealne?? jak dla mnie są idealne i perfekcyjne, a kartka cudna!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam kolorowego foamiranu i myślę, że lepiej by wyszło z białego z wnętrzem pomalowanym pastelami. Może kiedyś jeszcze spróbuję.
      Dziękuję Reniu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Rewelacyjne astry.Kartka z nimi przepiękna.
    Muszę spróbować tez zrobić z foamiranu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu. Spróbuj koniecznie i pochwal się jak wyszło.
      Uściski:)

      Usuń
  21. Ewuniu te astry wyszły Tobie pięknie! Jak prawdziwe! Cała kartka jest śliczna. Bardzo podoba mi się, bo jest tak kwiatowo i na bogato :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Justynko, że Ci się podoba:) Buziaki kochana!

      Usuń
  22. Cudne! Astry jak malowane. A raczej - jak prawdziwe.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  23. Przepiękna! Astry wyszły świetnie. Żółty kolor rozświetla i powoduje, że "punkt ciężkości" wypada właśnie na Kwiaty. Dużo stylowych elementów, które powodują, ze na kartce sporo się dzieje.
    Pozdrawiam serdecznie, Ewo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko za serdeczny komentarz. Przesyłam gorące pozdrowienia:)

      Usuń
  24. Piękne astry, piękna kartka, w cudownych, radosnych kolorach :). Miły dla oka akcent na jesienne dni :). Bardzo lubię astry, może dlatego, że kojarzą się z jesienią, a to moja ulubiona pora roku. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też dlatego, że jest tak wiele pięknych odmian? Serdecznie dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  25. Piękna kartka, a astry takie delikatniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna ta karta - nie wiem co napisać bo zabrakło mi słów. Moja mama uwielbiała astry - śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zachwycona ta kartką , cuna. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  28. Ewuniu astry jak żywe, pięknie zrobione, wielkie brawa!!!
    kartka rewelacyjna i te paseczki po rogach - super.
    Serdeczności przesyłam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i również serdeczności posyłam:)

      Usuń
  29. Ależ cudna kartka!!! Zachwycająca!!! Podziwiam nieustannie Twój talent, Ewuniu!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, jest mi bardzo miło. Przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  30. Piękna, i świetny dobór kolorów - z jednej strony stonowane, ale z dodatkiem tej energetycznej żółci :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna kompozycja na kartce :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.