środa, 11 listopada 2020

Świąteczny albumik

 Witam Was serdecznie i ciepło:)

Właśnie skończyłam kolejny albumik przeznaczony na moje trwające wciąż candy z okazji 8 rocznicy bloga - szczegóły tutaj. Jeśli ktoś ma jeszcze ochotę się zapisać to serdecznie zapraszam:)

Dzisiejszy albumik to wersja świąteczna. Wiodącym kolorem jest czerwień. Wnętrze jak zwykle pełne kieszonek, zakamarków i tagów, mnóstwo miejsca na zapiski, wspomnienia czy zdjęcia. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Starałam się stworzyć w nim radosną, świąteczną atmosferę i mam nadzieję, że spodoba się osobie do której trafi :)))
Cieplutko pozdrawiam!


53 komentarze:

  1. Śliczny, kolorowy albumik świąteczny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ewuniu, albumik jest prześliczny i pełen świątecznego klimatu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak myślisz Małgosiu:) Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  3. patrząc na albumik, to Święta tuż, tuż, piękny jak wszystkie twoje albumy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, miesiąc i ciut:) Jak ten czas leci!
      Dziękuję Tereniu.

      Usuń
  4. Taki albumik to świetny prezent pod choinkę. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Lucynko, dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  5. Ojej jaki on jest cudny. Kurcze no super.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny albumik :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo odważna przeważająca kolorystyka i wygląda to olśniewająco.
    Piękny album!
    Buziaki Ewciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jest mnóstwo czerwieni ale to taki świąteczny kolor:)
      Dziękuję Kasiu i buziaczki posyłam.

      Usuń
  8. Cudny Ewa. Czerwień to jeden z dominujących świątecznych kolorów. Wspaniale jaą skomponowałaś z pozostałymi dodatkami. Czuć świąteczny klimacik:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko, jest mi bardzo miło. Uściski:)

      Usuń
  9. Ewuniu niezmiennie podziwiam Twoją pomysłowość i kreatywność. Kolejne cudo powstało. I choć nie przepadam za kolorem czerwonym w nadmiarze to ten świąteczny album taki właśnie powinien być. Jest piękny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Aniu za ciepłe słowa i również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Prześliczny albumik! Idealny na świąteczne zdjęcia i wspominki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Danusiu bo chcę go podarować w ramach candy. Dziękuję i przesyłam serdeczności!

      Usuń
  11. Zauroczył mnie ten albumik jest cudowny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Ewuniu zdecydowanie udało się Tobie uchwycić pełną radości i magii atmosferę świąt. Album jest przepiękny!!! A ta dziewczynka z okładki skojarzyła mi się ze Śnieżynką - pomocnicą Dziadka Mroza, którą zresztą uwielbiam :)). Kiedy jedziemy na święta w rodzinne strony męża, to obowiązkowo odwiedzamy wioskę Dziadka Mroza :). Ale miłe wspomnienia mi przywróciłaś Ewuniu :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz piękne wspomnienia Justynko, dziękuję że się nimi podzieliłaś:)
      Buziaki kochana!

      Usuń
  13. Prześliczny, radosny, takie powinny być Święta, życzmy sobie tego, by nareszcie to światło przebiło wszelkie mroki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to ujęłaś Basiu, o takich Świętach wszyscy marzymy. Dziękuję:)

      Usuń
  14. Bardzo radosny album Ewuniu, ale przecież Święta powinny być przede wszystkim radosne, szczególnie w tych smutnych czasach. Chyba przegapiłam Twoje blogowe urodziny wiec idę świętować, jeżeli jeszcze impreza trwa:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko i serdecznie zapraszam na imprezę:)
      Uściski!

      Usuń
  15. Taki idealny grudniownik, w którym można zachować dobre wspomnienia świąt:) Lubię takie rzeczy, gdzie dużo się dzieje:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, to miłe. Każdy sposób na zachowanie pięknych wspomnień jest dobry.
      Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Cudowny albumik. Tyle się ich już naoglądałam i podziwiam prace i wykonanie oraz pomysłowość.
    Wspaniała pasja, nie mam niestety do takich prac talentu, ale to dobrze że są w nas różnice.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że dobrze - inaczej świat byłby "nudny":)
      Bardzo dziękuję za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ale super, tyle zakamarków, ja uwielbiam to w albumach i nie tylko. Tak samo torebka czy portfel musi mieć wiele schowków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie Lidziu:) Cieszę się, że spodobał Ci się mój albumik. Ściskam!

      Usuń
  18. Ewuniu, albumik jest cudowny ! Jestem ciekawa jak w tym roku będa wyglądać swięta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samotnie Szymciu, tak coś czuję.
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Aż mi serce podskakuje z zachwytu...

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny album Ci wyszedł. A jaki wesoły :).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  21. śliczny albumik :). Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. no Ewcia! Piękny jest. JUż się nie mogę doczekać wyników :) (drepcze w miejscu) :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewuniu masz racje. Bardzo radosny jest Twój albumik i taki własnie powinien być, bo przecież "Te" święta takie są. Mimo wszystko. Mimo otaczającego nas przygnębienia, będzie pięknie i radośnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam taką nadzieję Haniu:) Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  24. Świetny album w bardzo ciepłych kolorach. Takie mają być święta ciepłe i rodzinne. Też lubię różne zakamarki.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Tereniu, dziękuję. Mam nadzieję, że i te święta takie będą - jakimś cudem:)
      Miłego weekendu.

      Usuń
  25. Osobiście nie przepadam za czerwonym kolorem, ale wiadomo że przez święta nie może go zabraknąć :) Śliczny albumik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc chciałam wykorzystać stare zapasy czerwonego papieru:))) Święta to chyba jedyna okazja na taką kolorystykę.
      Dziękuję Ewciu i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  26. Cudowny album Ewuniu, taki radosny, bardzo lubię czerwony kolor, choć w pracach on jest ciężki żeby go wyeksponować, a Tobie się udało w 100%
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Marylko, czerwień jest dość trudnym kolorem ale myślę, że do świątecznych prac świetnie pasuje. Dziękuję za ciepły komentarz i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  27. Album jest rewelacyjny pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.