wtorek, 21 czerwca 2022

Mini biblioteczka - "Omeny, tajemnice, wierzenia"

 

Witajcie kochani!

Zapraszam Was po raz kolejny do mojej mini biblioteczki:) Dziś mini książeczka z numerem 10. Temat: "Omeny, tajemnice, wierzenia". Skąd taki pomysł? Swego czasu wypatrzyłam w Action takie kreatywne bloki z materiałami do tworzenia journali. Dokładnie nazywa się to "Journaling Designpad". Ogromnie mi się spodobały a że cena takiego bloku to jedyne 7 zł to wzięłam sobie kilka, każdy oczywiście inny. W każdym z nich były dwa rodzaje ozdobnych papierków, mnóstwo naklejek z napisami (niestety tylko po angielsku)  i grafikami oraz pokaźna kolekcja dwustronnych tagów w różnych wielkościach i o różnych kształtach. Całość spójna tematycznie. Część z tych materiałów wykorzystałam a resztę posegregowałam i tak sobie leżą do dziś. Jakoś nie miałam na nie pomysłu. Z założenia moje mini książeczki powstają głównie z zalegających w kartonach różnych materiałów. Często pytacie mnie w komentarzach skąd biorę pomysły a ja po prostu otwieram kolejny kartonik i sprzątam:))) Dopasowałam więc tematycznie trochę tagów, naklejek i napisów, pokolorowałam markerami w tonacji błękitno granatowej. Dołożyłam też kilka elementów wykonanych z pomocą stempli i całą masę błyskotek. W kartonie niewiele ubyło więc idąc za ciosem przygotowałam sobie tła na kolejne mini książeczki, czekają teraz na oprawę. Trochę tego wyszło ale i tak nie zdołałam wykorzystać wszystkiego. Wracając jednak do dzisiejszego albumiku - zapraszam Was do magicznego miejsca pełnego fantazji, czarów, łapaczy snów i talizmanów.
















I cała dziesiątka w komplecie:
Skrót do poprzednich mini książeczek tutaj.

Gorąco Was pozdrawiam!



32 komentarze:

  1. Już od jakiegoś czasu czekam na Twoje mini albumiki Ewuś. I zawsze mam wrażenie - ta jest najpiękniejsza:))) Pięknie tworzysz. Masz wspaniałe pomysły i wyobraźnię nieograniczoną. Już nie mogę się doczekać nastepnego:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz Izabelko jak mi miło:) Przez jakiś czas będę się chwalić kolejnymi książeczkami bo jeszcze mi się nie znudziły. Bardzo dziękuję i również uściski posyłam!

      Usuń
  2. A wiesz Ewuniu, że ja nigdy w Action nie byłam, chociaż jest kilka w Warszawie :). Ponoć fajne rzeczy można zakupić (co chociażby widać po dzisiejszej Twojej pracy) więc może w końcu w wakacje wybiorę się :). Mini albumik jest świetny - jak wszystkie. Tak jakoś skojarzył mi się z Noc Kupały :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz w Action kupuję najczęściej markery bo są bardzo tanie i całkiem niezłe. Warto się wybrać Justynko bo na pewno znajdziesz coś dla siebie. Jest np. dużo wybór włóczek w fajnych cenach. Polecam! Cieszę się, że moja kolejna książeczka Ci się spodobała, fajne skojarzenie. Buziaki kochana:)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten sklep choć.muszę przyznać, że odwiedziny w nim.to dla mnie zawsze wyzwanie by nie kupić zbyt wiele😉😉😉 Piękny albumie pomysłowy. Pozdrawiam gorąco bo jakby inaczej😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam:) Niskie ceny zawsze zachęcają. Dziękuję Lucynko i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  4. Prawdziwie magiczna praca, Ewuniu. Uwielbiam Twoje książeczki i z niecierpliwością czekam na kolejne. Jestem ciekawa, jakie pomysły zrodzą się w twojej artystycznej duszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu:) Pomysłów mam sporo więc i kolejne książeczki będą. Przesyłam uściski!

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa i kolejna cudna książeczka!! jest Świetna ale mojej faworytki nie pobiła:-) Co prawda Actiona nie ma w moim mieście, i dobrze by bym tam całą emeryturę zostawiła. Ale zawsze jak jestem we Wrocławiu to do niego zaglądam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś uda mi się przebić te grzybkowe domki:))) Dziękuję Aniu za miły komentarz i gorąco Cię pozdrawiam!

      Usuń
  7. Action to okropny sklep - można tam zostawić fortunę! Jest tyle fajnych rzeczy! :) Twoja kolejna książeczka bardzo mi się podoba, bo lubię motyw łapacza snów, piór no i kolor niebieski :) A jakich używasz markerów? Bo zaczęłam te Twoje mozaikowe anioły, ale cienkopisem się nie da, a marker zostawia bardzo grube linie... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbowałam już wszystkie markery z Action i polecam Ci markery alkoholowe Twinmarker. Mają dwie końcówki - pędzelek do większych powierzchni i cieńszą końcówkę do rysowania. Pakowane są w praktycznych pojemnikach z tworzywa po 12 szt. Taki zestaw kosztuje 17 zł. Niestety są to zestawy kolorystyczne:) Całą gamę kolorów można kupić w zestawie za ok. 60 zł - jest w nim 60 szt. Fajnie się też sprawdzają markery akwarelowe ale są mniej precyzyjne. Miło mi Mireczko, że książeczka Ci się podoba. Buziaki!

      Usuń
  8. Kolejna cudna praca. Wszystkie są fantastyczne. Masz doskonałe pomysły. Rzadko bywam w Action, ale jak już wejdę, to trudno wyjść. Tyle tam różności, że trudno się powstrzymać. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie i bardzo mi się ceny podobają:) Dziękuję Janeczko za serdeczny komentarz. Przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  9. Śliczna książeczka - scrolluję i oglądam… ile pomysłów. W Action wypatrzyłam sekcję dla piesków😃. Świetne i tanie😃🐾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! W Action jest wiele fajnych sekcji:)

      Usuń
  10. Ależ klimat... Cudowne dzieło Ewuś

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, klimatyczne, ja do albumów w ogóle nie mam cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię:) Takie małe albumiki robi się wyjątkowo przyjemnie. Dziękuję!

      Usuń
  12. Dorze, ze do Actiona mam daleko, bo pewnie buszowałabym na okrągło, a czasu na zagospodarowanie brak;) Ewusiu podziwiam kolejną świetną książeczkę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, każdy kij ma dwa końce:) Dziękuję Reniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  13. Ewuniu kolejne cudo. Dawno nie bylam na blogach, a tu tyle pięknych niespodzianek. Uwielbiam ogladac twoje albumiki i inne rzeczy. Ten jest naprawdę wyjątkowo. Pozdrawiam serdecznie Kochana
    Ściskam, Kasinyswiat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Kasiu, cała przyjemność po mojej stronie:) Uściski!

      Usuń
  14. To zupełnie nie moja tematyka, Buziaki Ewciu, uśmiechy posylam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love it so much
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwa z Ciebie artystka Ewciu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Kasiu, dziękuję i również buziaki posyłam:)

      Usuń
  17. Świetna praca 👏👏👏

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.