poniedziałek, 13 czerwca 2022

Księga zaklęć i czarów

Witam Was serdecznie!

Nasza wnusia skończyła właśnie 8 lat. Aż trudno mi uwierzyć, że tak szybko to zleciało:) Urodzinowa impreza była wspaniała i niezwykła bo pod hasłem: Harry Potter. Jeszcze niedawno uczyłam się imion psiaków z psiego patrolu a tu kolejne wyzwanie. Z przebraniem nie było łatwo ale jakoś się udało - kupiłam koszulki z nadrukiem a do tego kilka rekwizytów i było ekstra. Do prezentu chciałam dołączyć kartkę urodzinową ale wpadłam na inny pomysł - i tak powstała "Księga zaklęć i czarów". To niewielki albumik o tematyce związanej oczywiście z Harrym Potterem. Trochę mroczny ale wcale nie straszny:) Są w nim zabawne życzenia w formie zaklęć, to taka moja radosna twórczość:))) Księga zamykana jest na kłódkę. Postacie odgapiłam z internetu i pomalowałam markerami. To chyba tyle tytułem wstępu, zapraszam Was do świata magii!
























I jak Wam się podoba taka forma "laurki"?
Gorąco wszystkich pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia!


37 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł na mini album urodzinowy i życzenia w formie życzeń. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnusi się podobało no i klimat zachowałam:) Dziękuję Basiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Od razu załóż małą manufakturę, bo jak Olga weźmie to cudo do szkoły i pokaże koleżankom, to będziesz miała tyle zamówień, że sama nie dasz rady. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerabiałam to już z szydełkowymi króliczkami (wtedy była jeszcze w przedszkolu):))) Jako babcia zawsze chętnie spełniam życzenia wnusi. Uściski Emmo!

      Usuń
  3. O WOW, fantastyczny! Klimat prosto z Hogwartu :) Bardzo mi się podoba:) Niesamowicie szybko to zleciało, pamiętam Olgusię maleńką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zleciało Ludeczko, teraz to już prawie nastolatka:) Bardzo dziękuję za miłe odwiedziny i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ale ekstra album, super to sobie wymyśliłas Ewuniu. A te wszystkie zaklęcia, jakie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny prezent i cudowna pamiątka dla wnusi! Kolorystyka, grafika i zaklęcia zachwycające🤩 Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ewuniu, że Ci się podoba:) Bardzo dziękuję!

      Usuń
  6. Super! Świetna jest ta księga, pełna magii, koloru, radości ... lubię potterowe klimaty (moje prace w tym temacie są raczej mroczne) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno być bardziej mrocznie ale to albumik dla dziecka i to z urodzinowymi życzeniami więc nie chciałam przesadzić:) Dziękuję Danusiu!

      Usuń
  7. Fantastyczny prezent dla Fanki Harrego Pottera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się "wbić" w klimat:) Ślicznie dziękuję Jadziu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  8. Jako potteromaniaczka jestem również zachwycona. Świetny album Ewuś!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Izabelko i dziękuję! Buziaki posyłam:)

      Usuń
  9. Też jestem fanką HP i album bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Kasiu, serdecznie dziękuję:)

      Usuń
  10. Ewuniu, kolejne cudeńko. Te zaklęcia - życzenia są super.
    Wszystkiego najlepszego dla Olgusi, dopiero była taka malutka.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ten czas leci, prawda? Dziękuję Małgosiu, również w imieniu wnusi. Ściskam!

      Usuń
  11. Takie cudeńko to każdemu by się podobało. Też lubię H. P. Dużo radości dla Olusi przy oglądaniu babci dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu za ciepłe słowa i za życzenia dla Olgusi:) Cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  12. Rewelacja! Jaka pomysłowa i dopracowana! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Widać tu ogrom pracy, pasji i miłosci do wnuczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda a miłości najwięcej:) Dziękuję!

      Usuń
  14. Ewuniu, ale miałaś świetny pomysł! Idealny prezent dla miłośniczki Harrego Pottera! Wnusia zapewne szczęśliwa :). Pięknie i kreatywnie go zrobiłaś!
    Buziaki kochana!
    PS. Najlepsze życzenia dla wnusi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, również w imieniu wnusi:) Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  15. Wiesz Ewa nieustanie Cię podziwiam!! Masz rewelacyjne pomysły. Ta księga jest rewelacyjna i jak nic 100 razy lepsze od niejednej kartki. Podziwiam za precyzyjne wycinanie napisów. Swoją drogą fakt bardzo szybka przeleciał ten czas, jeszcze niedawno pamiętam ja pokazywałaś malutką Olgę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko zleciało, teraz Olgunia to już poważna uczennica:) Czas pędzi jak szalony. Miło mi Aniu, że mój pomysł Ci się spodobał. Uściski!

      Usuń
  16. Fantastyczna laurka :) każdy fan Harrego Pottera byłby zachwycony :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mireczko i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Wspaniałe masz pomysły Ewciu. Nasza Jula jest na etapie Psiego patrolu teraz. Album Harry Potter niesamowity i tak starannie zrobiony.

    Brawo Kochana:)
    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza wnusia też niedawno była na etapie psiego patrolu ale to już historia - dzieci szybko rosną i szybko się zmieniają:) Dziękuję Kasiu za miły komentarz.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.