poniedziałek, 6 czerwca 2022

Mini biblioteczka - "Kto mi da skrzydła?"

 

Witam cieplutko!

Pewnie Was nie zaskoczę dzisiejszą prezentacją bo będzie to kolejna mini książeczka. Jednak temat każdej książeczki jest inny więc może nudno nie będzie:)

"Kto mi da skrzydła?" to taki mini journal. Tła na wszystkich stronach powstały ze ścinków i to takich niewielkich - są to głównie paski z różnych papierków. Obok zabawnych, uskrzydlonych postaci umieściłam też powiedzenia o skrzydłach i lataniu. Zapraszam do obejrzenia:)

















To już dziewiąta książeczka z mojej serii. Całość prezentuje się tak:
Skrót do poprzednich książeczek tutaj.
Dziękuję za każde miłe odwiedziny i pozdrawiam bardzo ciepło!



36 komentarzy:

  1. Super pomysł na wykorzystanie ścinków :).

    Piękna i pomysłowa praca :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  2. Ewuś, uwielbiam Twoje mini książeczki. Ta jest wspaniała. Wszystko mi się w niej podoba - cudne uskrzydlone postacie, kolorowe literki i cytaty. Ścinki tak umiejętnie wtopiłaś w tlo.
    Przesyłam buziaczki i lecę na swoich skrzydłach;) popatrzeć jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Izabelko, dziękuję za ciepłe słowa. Buziaczki!

      Usuń
  3. Ewuniu, jestem oczarowana. Te postacie na motylich skrzydłach są niesamowite, do tego głębokie cytaty - kolejna porcja artyzmu w Twoim wykonaniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Małgosiu, że Ci się podoba moja kolejna książeczka. Dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Fajnie Ci wyszła kolejna mini książeczka. Zazdroszczę trochę tego wykorzystanie ścinków. Może i mnie się uda bo mam ich wiele!!
    Fajnie wyglądają te wszystkie książeczki razem .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka strategia - wykorzystuję nie tylko ścinki ale i różne materiały czy grafiki gromadzone przez lata. Po prostu sprzątam:))) Dziękuję Aniu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  5. Cudo! Nie wiem, jak to się robi, ale oniemiałam z wrażenia. Ty to masz skrzydła! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż próbuję latać:))) Miło mi Emmo, że Ci się podoba i dziękuję za miłe odwiedziny!

      Usuń
  6. Śliczna!
    Urzekły mnie nie tylko ilustracje, świetne są również teksty. "Miłość czasem ma skrzydło w niewłaściwym miejscu" albo " Nawet jeśli jesteś aniołem zawsze znajdzie się ktoś, kto nie lubi szelestu twoich skrzydeł"
    Pozdrawiam w deszczowy poniedziałek. Dobrego tygodnia, Ewo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko:) U nas poniedziałek był gorący i niestety bez deszczu. Dziś trochę grzmiało ale i tym razem deszcz nas minął bokiem. Może w nocy popada. Przesyłam serdeczne uściski!

      Usuń
  7. Podziwiam Ciebie że znajdujesz czas na takie piękne prące i ogród. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem w stanie pracować w ogrodzie przez cały dzień więc odpoczywam .... w pracowni:) Dziękuję Małgosiu za miły komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  8. Cudowne i niepowtarzalne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna książeczka Ewuniu. Piękne dodałaś teksty, takie prawdziwe i życiowe. Spory stosik już tych książeczek masz. Bardzo fajny pomysł na coś innego, niespotykanego. Pozdrawiam serdecznie 😃😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosik spory i to jeszcze nie koniec - pomysły się mnożą bez przerwy:) Dziękuję Agniesiu i buziaki posyłam!

      Usuń
  10. Znakomita książeczka Ewuniu. Z jednym się nie zgodzę, że talent to nie skrzydła. Uważam, że talent bądź pasja potrafią dodać skrzydeł. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz za tą drobną uwagę. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie Madziu:) Każde powiedzenie ma wiele interpretacji. Ja jednak nadal uważam, że same skrzydła to mało, trzeba jeszcze chcieć latać. Dziękuję Madziu za miły komentarz i również mocno ściskam!

      Usuń
  11. Pięknie kolorowo i z morałem :) pozdrawiam serdecznie - to pisałam ja akrimeks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Mireczko i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Zastanawiam się ile taki albumik powstaje, to przeciez mnóstwo nietuzinkowej pracy.Wszystko trzeba dopasować, zgrać ... Napracowałas się Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trudno powiedzieć Aguś. Jeśli korzystam z gotowych grafik to idzie szybko, jeśli rysuję i koloruję to znacznie dłużej. To mała książeczka więc można ją zrobić w dwa, trzy dni. Ale ja tworzę je na raty i po kilka równolegle - żeby nudno nie było:) Uściski!

      Usuń
  13. Motyle, wspaniałe motyle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak powiedzieć:) Serdeczności Kasiu.

      Usuń
  14. Skojarzyło mi się z książeczkami dla dzieci z dzieciństwa - były one równie szczegółowe i kolorowe. Gratuluję kolejnego albumu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Niesamowite. To jest takie śliczne!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło! Dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Ewuni zachwycasz i wywołujesz kolejne fale emocji. Nie wiem skąd czerpiesz pomysły, ale wiem, że to miejsce musi być najpiękniejszą kreatywną komnatą marzeń. Jesteś Niesamowita, jak dobra wróżka, a Twoje prace przez długi czas towarzyszą mi w głowie. Są fascynujące. Dziękuję,
    że się nimi z nami dzielisz. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joluś, wzruszyłam się:) To co napisałaś jest bardzo budujące, jest mi ogromnie miło. A pomysły? Sama nie wiem, mam ich w głowie mnóstwo i wciąż pojawiają się nowe. Przesyłam serdeczne uściski!

      Usuń
  17. Ewuniu chylę Tobie nisko czoła! Twoje małe książeczki zachwycają nie tylko pomysłowością, ale i wykonaniem. Utkwił mi w głowie cytat: zawsze znajdzie się ktoś, kto nie lubi szelestu Twoich skrzydeł. W punkt! W ogóle dużo w niej mądrości. Tak łatwo komuś podciąć te skrzydła, a są przecież bardzo ważne!
    Uściski kochana i idę jeszcze raz na górę pooglądać zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele mądrości bywa w tych krótkich cytatach, bardzo lubię je gromadzić:) Dziękuję Ci Justynko za tyle ciepłych słów. Buziaki kochana!

      Usuń
  18. Książeczki są cudowne

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.