niedziela, 29 maja 2022

Grafiki Gelli

 

Witam serdecznie!

W mojej pracowni ostatnio zastój. Nie jest to brak weny ale intensywna wiosna w ogrodzie:) Dużo się teraz dzieje, pracy jest sporo a radość z przebywania wśród roślin najpiękniejsza. Fakt, że i zmęczenie daje o sobie znać i nie za bardzo mam ochotę siedzieć przy biurku. Nie jest to jednak tak, że nic nie robię. Pomalutku powstają kolejne mini książeczki i journalowe wpisy. Taki etap, to kręci mnie najbardziej. Tak więc przez jakiś czas będę Was zanudzać monotematycznie. Chwilowo nie mam do pokazania nic nowego ale blog pajęczyną zarastać nie powinien więc pokażę Wam kilka nie publikowanych dotąd grafik z albumu "Gelli Art". Zapraszam:)










Cieplutko pozdrawiam i życzę wszystkim dobrego tygodnia:)


31 komentarzy:

  1. Ewuniu to jest ten największy urok wiosny - spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu :)). A grafiki super! Jak zawsze zachwycasz wyobraźnią i wykonaniem.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Justynko. Buziaki:)

      Usuń
  2. Piękne! Drzewo mnie zachwyciło naj, naj. Ale pozostałe też wspaniale wyglądają, podziwiam 🤩A praca w ogrodzie to sama przyjemność, męcząca fizycznie ale dobzre wpływająca na psychikę i wyobraźnię. Pozdrawiam serdecznie🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię pracować w ogrodzie, to duża przyjemność:) Nie mam już jednak tak dobrej kondycji jak kiedyś, kręgosłup boli od schylania.
      Dziękuję Ewuniu za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ogród pochłania wiele czasu i sił ale daje też wiele radości i bywa natchnieniem dla artysty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ogród to wspaniałe źródło inspiracji:)

      Usuń
  4. Fantastyczne grafiki!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Cudne grafiki :) Też mam mały ogródek i przeciążyłam kręgosłup :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witam Wandziu w świecie obolałych ogrodników:) Miło mi, że grafiki Ci się podobają. Uściski!

      Usuń
  6. Przepiękne grafiki kochana, wiadomo nie da się wszystkiego na raz robić, powodzenia przy pracy w ogrodzie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Roksanko. Lato w ogrodzie, zima w pracowni - plan idealny:) Pozdrowionka!

      Usuń
  7. Tak to już Ewo, że choć na emeryturze czasu ciągle brak. Ważne że coś działasz i robisz to co sprawia Ci przyjemność. Nic na siłę.
    Ta płytka pochłonęła Ci całkowicie, fajne grafiki z niej wychodzą, ale na kolejna technikę brak mi czasu i weny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to jest z tym czasem - jako emerytka powinnam go mieć mnóstwo a ja ciągle biegiem:) A poważnie, chyba jestem po prostu wolniejsza. Pozytywne jest to, że mogę robić to co lubię. Dziękuję Aniu za miły komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ewciu, jak zawsze grafiki zachwycają i intrygują. Tym razem moją wyobraźnią zawładnęło drzewo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Ja najbardziej jestem zadowolona z ostatniej grafiki. Uściski!

      Usuń
  9. Piękne grafiki Ewuniu- jak zwykle. Mnie najbardziej podoba się drzewo. U mnie w ogrodzie nie mogę ma razie za dużo popracować bo wciąż pada. No ale przynajmniej się podlewa :) to pisałam ja akrimeks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę Mireczko, że nadal masz problem z logowaniem. U nas też zdrowo podlało ale dziś było już bardzo ciepło a deszczyk tylko w nocy - to mi się podoba:))) Dziękuję za serdeczny komentarz i przesyłam buziaki.

      Usuń
    2. Na komórce za chiny nie mogę się zalogować. Więc "podpisana" będę tylko od czasu do czasu jak wejdę na komputer :)

      Usuń
  10. Piękne grafiki, a moja Gelli nadal leży, oj muszę się w końcu zabrać :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu:) Jak zaczniesz to złapiesz bakcyla i nie będziesz się mogła oderwać. Pozdrowionka!

      Usuń
  11. Podziwiam,nie mam takiego talentu w tym kierunku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz wiele talentów Elu, często podziwiam Twoje prace. Bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Przepiękne Ewuniu. Tak oglądam u Ciebie i się zastanawiam czy dałabym rade, ale czas nie pozwala, więc na razie zostawiam gdybanie na później:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dałabyś radę Reniu ale brak czasu rozumiem:) Dziękuję za ciepłe słowa. Buziaki!

      Usuń
  13. Witaj Ewuniu. Bardzo dawno nie zaglądałam do Ciebie. Przepraszam ale to z przyczyn zdrowotnych.
    Cudowne są Twoje grafiki. Pięknie dobierasz kolory. Bardzo podoba mi się ta z muszla w ostrych kolorach. Jest świetna, tylko oprawić w ramki.
    Pozdrawiam cieplutko Ania-Pawanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię gościć Anusiu, dziękuję za serdeczny komentarz. Życzę Ci zdrówka i mocno ściskam!

      Usuń
  14. Bardzo ciekawe te grafiki, zwłaszcza ta z adapterem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko Ewuś cię podziwiać skąd bierzesz pomysły jesteś wspaniała

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.