poniedziałek, 17 lutego 2014

Dziura

Witajcie kochani!
Oto dziura:
Dziura jest okrągła, niezbyt szeroka i niezbyt głęboka, dla bezpieczeństwa przykryta kratką.
O co w tym chodzi?
Otóż Danusia, nasza blogowa koleżanka wymyśliła zabawę, którą nazwała "Siódemkowe wyzwania u Danutki". Siedem wyzwań i siedem pomysłów, znając Danusię niebanalnych. Jeżeli jeszcze tam nie trafiliście to zajrzyjcie koniecznie. To wyzwania dla każdego, bez względu na to co kto tworzy.
Właśnie ogłosiła pierwsze wyzwanie pod hasłem: dziura .
Tak więc wszystko jasne. Moja dziura jest częścią.........oczywiście koszyczka.
I jak Wam się podoba?
Prace można zgłaszać do 7 marca więc jeśli ktoś miałby ochotę pochwalić się swoim pomysłem na dziurę to czasu jest jeszcze mnóstwo.
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim udanego tygodnia.

48 komentarzy:

  1. Suuper świetny pomysł na dziurę no i koszyczek ekstra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, to bardzo miłe. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Twoja dziura Ewo jest bardzo ciekawą częścią koszyczka :-) Z tego co widzę, to plecionka idzie Ci co raz lepiej, bo już nie narzekasz na swoje dzieła :) Do tego kolor koszyczka sprawia, że wygląda jak z naturalnej wikliny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie narzekam Joasiu. Staram się tylko opisywać jak powstają moje prace. Nie zawsze wszystko idzie jak po maśle. Miło mi, że Ci się podoba. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dziura pięknie się prezentuje w koszyczku :-) A koszyczek jest cudny i bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko i również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  4. Byłam pewna,że z wikliny :-))) Piękny koszyczek :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wikliny Ewinko tylko papierowej. Bardzo dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  5. WOW ! _Ewuniu dziura jest wspaniała twoja - trochę wracam ale widzę że jeszcze mam czas troszkę mam pomysła jeszcze tylko ta gorączka mi zejdzie ale twoje dziury są bombowe trzymam kciuki kochana za ciebie i za nie wiem kogo ale fajna zabawa - hmmm - żarty żartami nie wiem czy dam radę no nic będę kibicowac może albo ??? buziole ślę wielkie i bądż baaaaardzo cierpliwa ja baaaaardzo proszę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem cierpliwa Marii, nie powinnaś się tak stresować! Przede wszystkim słoneczko wracaj do zdrowia bo to najważniejsze. Dziękuję za miłe słowa i również przesyłam wielkie buziole!

      Usuń
  6. łał i kolejna rewelacyjna dziura- widac z tego że Danusia miała jednak racje pszęc , że dziura to prościzna :-) Gratuluję wykonania bo dziura jest cudna - oj będzie się działo !! poziom prac mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Moja dziura jeszcze się tworzy, Życze powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, miło mi to słyszeć. Myślę, że zobaczymy jeszcze nie jedną ciekawą "dziurę". Tobie również życzę powodzenia w tworzeniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  7. Coś fantastycznego! Wspaniałą dziurę wymyśliłaś! Jesteś niesamowicie szybka:) Piękny koszyczek wyszedł, może być ikebaną na kwiaty:) Na przykład suszone, wiesz, kocham suszyć kwiaty i później układać wiązanki lub robić wianki. Stąd skojarzenie:))))
    Ja to zawsze wszystko odkładam na ostatnią chwilę, to u nas rodzinne, więc i moja dziura późno powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały pomysł Aniu, ja też lubię takie kwiatowe kompozycje. Ciekawa jestem Twojego pomysłu na dziurę. Oj będzie się działo!
      Serdecznie dziękuję i przesyłam buziaczki.

      Usuń
  8. He he, pierwsze zdjęcie skojarzyło mi się albo z klapą do małej studzienki kanalizacyjnej albo z okienkiem z kratami. Takie tam facetowe skojarzenia. A tu proszę, taka niespodzianka :) W sumie to jest okienko... w dekielku do koszyka :) Pięknie to zrobiłaś Ewuniu! Strasznie głupiutki jestem ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie - na pierwszym zdjęciu to właśnie tak wygląda. Ale cieszę się Andrzejku, że koszyczek Ci się podoba. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Swietny pomysł. Na początku myślałam o okienku na kartce. A tu taki piękny koszyczek. Bardzo fajny kolor.
    Powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tereniu! Na początku myślałam o kartce z dziurą ale jakoś nic fajnego mi nie przyszło do głowy. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  10. Piękny koszyczek...jeszcze takiego nie widziałam...super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Jolu. Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  11. Tak na dobrą sprawę to tych dziur tam jest mnóstwo,bo kto by je zliczył,mam na myśli oczywiście całość a nie tylko wieczko.
    Pięknie Ewcia zrobiłaś ten koszyk ,kolorek idealny i Ania ma rację ,że koszyczek może służyć jako świetna ikebana pod suszki,przemyśl to .
    Cieszę się bardzo ,że bierzesz udział w mojej zabawie,muszę chyba pomyśleć o trudniejszych tematach ,bo szybko się z tym uwijacie,ale jak mówiłam na początku dziur jest cała masa,gdzieby nie spojrzeć.
    Powodzonka Ewuniu ,trzymam kciuki za każdą z Was.
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wcale nie był łatwy temat i aż się boję pomyśleć jakie będą następne! Najważniejsze żeby wszyscy dobrze się bawili - i chyba udało Ci się Danusiu. Gdzie nie zajrzę wszędzie wielkie poruszenie "dziurą".
      Pomysł z ikebaną jest świetny ale ten koszyczek jest już dla kogoś przeznaczony wiec będę musiała sobie zrobić podobny. Ślicznie dziękuję za miły komentarz i Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  12. Śliczny koszyczek i świetna interpretacja tematu, a temat nie łatwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu. Takie wyzwania zawsze pobudzają wyobraźnię. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Zaprezentowałaś dziurę w formie bardzo eleganckiej i praktycznej ;) Sama chciałabym taką dziurę mieć w posiadaniu :D Powodzenia w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. To taka "dystyngowana" dziura. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  14. Popłynęłaś, Ewo, wyobraźnią- fantazja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu, to dopiero komplement! Buziaczki przesyłam.

      Usuń
  15. Koszyczek ekstra. Pomysł super. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  16. Koszyk jest przecudowny!!!Ta krateczka,upss przepraszam dziura jest niesamowita i perfekcyjnie zrobiona;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ilonko. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ewuniu jak zawsze stanęłaś na wysokości zadania :) Wspaniale wkomponowałaś tą dziurę w koszyczek, a kolorek faktycznie łudząco przypomina naturalne gałązki ... Brawo!!! Praca rewelka !!! Pozdrawiam ze słoneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ewuniu. Zrobiłam już sporo kolorowych koszyczków ale chyba najbardziej podoba mi się właśnie taki naturalny kolor. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  18. świetny pomysł, Ewa, piękna dziura! Super zabawę wymyśliła Danusia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. Twoja praca też jest bardzo oryginalna. Rzeczywiście zapowiada się fajna zabawa. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  19. Przepiękny koszyk :) Pokrywka z dziurą i opis wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna praca,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Elu. Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  21. Mnie się podoba bardzo! I pomysł i wykonanie! Praktyczna rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Joasiu! Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  22. Ewo to jest wspaniała dziura! Mało, to jest najwspanialsza dziura jaką kiedykolwiek widziałam:) jest perfekcyjna! Idealnie oddaje treść tematu wyzwania. A koszyk jest tak niesamowicie idealnie wykonany jak spod maszyny.Ponadto wygląda jak wiklinowy. Podziwiam, podziwiam i podziwiam! i trzymam kciuki za wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Anitko! Bardzo Ci dziękuję za tyle ciepłych słów i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  23. Piękny koszyczek,wygląda jak z prawdziwej wikliny.Świetnie zastosowana dziura!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  24. No powiem tylko wow!
    Pięknie wypleciony, zgrabnie, bardzo estetycznie. No i dziura jest. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ale bezpiecznie zakratowana!
      Bardzo dziękuję Dorotko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.