środa, 3 kwietnia 2019

Jajeczka :)

Witam cieplutko i serdecznie.
Tak sobie pomyślałam, że czas byłoby pokazać coś świątecznego bo Wielkanoc coraz bliżej.
Nie robię wielu ozdób, mam ich wystarczająco dużo a na Święta i tak w tym roku wyjeżdżamy.
Ale obejrzałam niedawno u Ani pięknie wykonane akrylowe jajeczka i przypomniało mi się, że w szafie zachomikowałam koszyczek z takimi jajkami. Wstyd się przyznać, kupiłam je trzy lata temu i nawet zaczęłam ozdabiać, jednak na święta nie zdążyłam. Spakowałam więc do koszyczka i zapomniałam. No ile mogą tak leżeć? Tym sposobem mam kilka nowych, kolorowych jajeczek do dekoracji. Ozdobiłam je w stylu "wolnym" czyli każde inaczej. Jest tu trochę decu i trochę farb. Użyłam też preparatu Matt-Glas i kolorowych konturówek. Byłam zadowolona, nawet bardzo aż do momentu gdy zrobiłam zdjęcia :) Pominąwszy fakt, że zrobienie dobrych zdjęć akrylowym jajkom graniczy z cudem okazało się, że wszystko to co zrobiłam konturówką wygląda fatalnie i graślawo.
Pocieszam się tylko, że w realu nikt nie będzie ich oglądał przez lupę i zauważy tych mankamentów.
Ozdabianie pisanek to jednak nie jest moje ulubione zajęcie :)))
No dobra, zrobiłam to pokazuję - mówi się trudno. Chyba i tak je lubię a najbardziej kogucika!
I tak to wygląda. Zostało mi jeszcze kilka czystych ale chyba wrócą do szafy bo jakoś straciłam zapał:) Co myślicie o mojej produkcji?
Serdecznie pozdrawiam.


46 komentarzy:

  1. Jest wspaniała. Każde jajeczko wygląda inaczej i jest cudne. I momo, iz to nie jest Twoje ulubione zajęcie to każde jest mistrzowsko ozdobiłaś. Sama sie przygotowuję do wycinania i ozdabiania. Muszę wypróbować maszynkę grawerkę, którą dostałam od męża. Może uda sie zrobić kilka ażurowych jajek.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grawerowane jajeczka są cudne, z ciekawością czekam na efekty!
      Dziękuję Eluniu za ciepły komentarz i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękne! Najbardziej zachwyciło mnie to z kogutkiem :-)
    Bardzo lubię takie folkowe motywy :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ewciu sa śliuczne a w realu z pewnością jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w realu wyglądają znacznie lepiej :)
      Dziękuję Aguś!

      Usuń
  4. Piękne jajeczka! Podoba mi się to złoto - granatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, od razu mi się humor poprawił :)

      Usuń
  6. Ewuś jajka są prześliczne buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, zachwycające jajeczka!!! Prawdziwe dzieła sztuki!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ewuniu jak dla mnie są śliczne!!! Każde inne, każde klorowe, każde dopracowane :)) Są cudne i razem super się prezentują :)) Ja też mam kilka takich jajek w szafie i nie mogę się zmobilizować aby je ozdobić :) Chyba poleżą jeszcze do przyszłego roku :). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Justynko, że Ci się podobają :) Może i Ty się skusisz i ozdobisz swoje, zachomikowane jajeczka?
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  9. Ewuś Twoja produkcja jest śliczna ,każde jajeczko zachwyca swym pięknem,pomysłem i wykonaniem .
    Pozdrawiam cieplutko i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Ja również mocno Cię ściskam :)

      Usuń
  10. Ewuniu jajeczka prezentują się ekstra 😍 pięknie je ozdobiłaś a co najważniejsze własnoręcznie 😊 są piękną ozdobą i nie zniechęcaj się, bo są naprawdę śliczne 😀 pozdrawiam ciepło i ściskam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak wolę drewno :) ale cieszę się Basiu, że Ci się podobają.
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ewuniu jakie super te jajeczka sobie zrobiłaś. Ja w tym roku jakoś nie mam głowy do niczego. Od początku wszystko źle się układa i czekam aż w końcu to co złe minie i wszystko znów wróci do normy, bym mogła spokojnie spać i się już niczym nie martwić i nie denerwować. Wtedy też wrócą chęci do robótek, bo teraz to głównie haftuję i czytam książki bo wtedy najmniej myślę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Lidziu. Mam nadzieję, że trudne chwile w końcu miną i wszystko wróci do normy. Ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  12. Śliczne jajeczka będą super ozdobą wielkanocnego stołu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Sliczne jajeczka Ewuniu. Ach te Święta:) Ja także robię, ale z doskoku.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się Aniu, teraz na pierwszym miejscu jest ogród :)))
      Dziękuję i posyłam wiosenne buziaczki!

      Usuń
  14. Ewuniu cieszę się że mogłam Cie zainspirować. Nie wiem tylko czemu jesteś niezadowolona ze swojej pracy . Te jajeczka są piękne , kolorowe . Malowanie konturówka wcale do łatwych nie należy, uważam że wyszło Ci super. A najbardziej spodobało mi się to biało różowe jajo z kropeczkami w środku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajeczka są ok tylko te konturówkowe kreski i kropki jakieś graślawe mi wyszły. Nie jest łatwo ozdabiać śliską i wypukłą powierzchnię :)
      Miło mi Aniu, że Ci się podobają. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  15. Super jajka Ewuniu! E tam konturówki, pięknie wyszło. Bardzo mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ann, bardzo mnie to cieszy :) Przesyłam uściski.

      Usuń
  16. Śliczne jajeczka Ewuniu, wspaniała różnorodność.:) Ściskam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Madziu i również serdecznie ściskam :)

      Usuń
  17. Pięknie Ci wyszły te jajeczka, a to z kogucikiem najbardziej mnie rozczuliło. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Przepiękne jajeczka Ci wyszły wiec nie narzekaj :P ja kompletnie do jaj talentu nie mam ;p więc zostawiam dzieciom ozdabianie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba zrobię tak samo bo jakoś mnie to nie kręci :)))
      Serdeczności!

      Usuń
  19. Ewuniu, piękne i niezwykle dekoracyjne jajeczka, bardzo mi się podobają.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również mocno ściskam :)

      Usuń
  20. Urocze jajeczka!!! Bardzo mi się podobają!!! Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewuniu miałaś świetny pomysł z tymi jajeczkami,są śliczne :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i również serdeczności przesyłam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.