sobota, 30 marca 2019

Dziennik emerytki - Małgosia

Witam Was kochani.
W końcu nadeszły ciepłe, wiosenne dni. Nie sprzyja to oczywiście siedzeniu przy komputerze :)
Spędzam ostatnio wiele czasu w ogrodzie, w końcu mogę uporządkować ogród po zimie. Weekend zapowiada się wspaniale co bardzo mnie cieszy.
Ale zanim słoneczko wzejdzie troszkę wyżej mam chwilę na kolejny post. Ponieważ dotarła do mnie kolejna karta do dziennika chcę Wam ją zaprezentować.
Niespodzianka przyleciała od Małgosi X. Bloga Małgosi wiele osób zna a kto nie zna to powinien koniecznie zajrzeć tutaj: https://papierowy-jarmark.blogspot.com.
Blog Małgosi obchodzi właśnie trzecie urodziny, można wygrać trzy przepiękne albumy. Kto przegapił to jeszcze jest czas, żeby się zapisać - wystarczy kliknąć tutaj.
Małgosia to taki dobry duszek w sieci, tworzy swoje cudeńka z papieru i obdarowuje nimi cały świat. Ja nazwałam ją sobie "Motylinką" :))) Może dlatego, że ma słabość do motyli? Mam nadzieję Małgosiu, że się nie obrazisz za tą ksywkę?
Jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch albumów wykonanych przez Małgosię i muszę obiektywnie przyznać, że są nie tylko śliczne ale i bardzo perfekcyjnie wykonane. Mało tego, to ona zaraziła mnie pasją do tworzenia albumów i kilka już udało mi się zrobić.
Małgosię odbieram jako niezwykle ciepłą, serdeczną i otwartą osobę, której nie można nie polubić. Ogromnie się cieszę, że nasze ścieżki się skrzyżowały i mogłam poznać, choć wirtualnie tak wspaniałą osobę.
Oto jaką kartę od Małgosi dostałam:
Bardzo mi miło, że znalazło się na niej zdjęcie, śliczna z niej babeczka, prawda?
W niewielkiej kopercie znajdują się cudne i wzruszające życzenia :)
A tak wygląda kompletny wpis do dziennika.
Dziękuję Ci Małgosiu z całego serca za ten dar, trwały ślad i piękne wspomnienie do którego na pewno będę często wracać.
A Wam kochani życzę pięknego, wiosennego weekendu - koniecznie na łonie natury!
I ślicznie proszę o więcej, w dzienniku jest jeszcze mnóstwo miejsca :)))
Na samej górze mojego bloga, wśród stron jest jedna zatytułowana "ArtJournal". Tam można znaleźć zdjęcia wszystkich dotychczasowych wpisów w dzienniku, tak na skróty!

40 komentarzy:

  1. Wspaniały wpis, piękną kartę dostałaś Ewuniu od Małgosi.:) Obie dziewczyny jesteście wspaniałe.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, jesteś kochana!
      Miłego weekendu :)

      Usuń
  2. Piękna niespodzianka ale dla mnie najpiękniejsze jest to co napisałaś o tej osobie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy tutaj jak jedna, wielka rodzina - blogowa przyjaźń jest wyjątkowa.
      A Małgosia jest tego doskonałym przykładem :)
      Serdeczności Agatko.

      Usuń
  3. Właśnie bloga Małgosi poznałam, jak chciałam zrobić album komunijny dla wnuczka, i od tej pory zaglądam do niej , też przecież jej nie znam , a wydaje się być tak miła i serdeczna , chciałabym na zywo zobaczyć choc raz ten jej album , zrobiła ci piękną kartę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo albumy Małgosi wyglądają jeszcze piękniej :) Zachwyca staranne wykonanie.
      Dziękuję Ci Tereniu za odwiedziny i miły komentarz.

      Usuń
  4. Piękna kolejna strona w dzienniku ! Dzięki Tobie możemy poznawać nowe utalentowane osoby. Małgosię znam, bo zaglądam na Jej bloga. Ewo, przypomnij proszę co powinno znaleźć się na takiej karcie, gdybym chciała Tobie wysłać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko! Byłoby mi bardzo miło dostać od Ciebie kartę do dziennika :)
      Nie mam szczególnych wymagać, ważne żeby była spersonalizowana. Format nie większy niż A4 i raczej na płasko bo wklejam je do księgi. Reszta według uznania i pomysłu. Zdjęcie mile widziane ale oczywiście nie jest konieczne. Cieszę się z każdej otrzymanej karty :))) Przesyłam uściski.

      Usuń
  5. Gosia jest niesamowita, to babeczka o wielkim sercu, chyba sama jest tym sercem :) Podobnie jak Ty ewuniu :) jak się takie dwie pokrewne dusze spotkają, to rozumieją się bez słów. Piękna pamiątka od Małgosi :) Ściskam Was obie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Agusiu, cieszę się, że tak ciepło o mnie myślisz. Porównanie do Małgosi to dla mnie zaszczyt :)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ewuś, śliczna karta! Od Małgosiu doznałam wiele dobrego. Podpisuję się pod tym, co o Niej napisałaś. A patrząc na zdjęcie, które Małgosia umieściła na kartce, widzę zwiewne motyle, delikatność i ogromne serce dla wszystkich.
    Bardzo podoba mi się Twój pomysł na journal. Fantastyczna karta!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko. Ogromnie się cieszę, że mój dziennik się rozrasta i to dzięki koleżankom w tak piękny sposób.
      Uściski!

      Usuń
  7. Gosia to cudowna osoba, a każda zrobiona przez nią rzecz jest wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Karolinko, Małgosia jest wyjątkową osobą :)))

      Usuń
  8. Ewuniu, tak pięknie napisać potrafi tylko osoba o pięknym, wielkim sercu. Z przyjemnością czytałam te słowa i obejrzałam kartkę od Małgosi. Jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, o pięknych ludziach nie trudno pięknie pisać :)
      Serdecznie przytulam.

      Usuń
  9. Ewuniu złota, cóż mogę napisać? Z serca dziękuję Ci za te piękne i ciepłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie Małgosiu, sprawiłaś mi ogromną radość :)

      Usuń
  10. Małgosia to cudowna Osoba. Dobrze, że się spotkałyście w wirtualnym świecie, bo Obie jesteście wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za ciepłe słowa i mocno ściskam :)

      Usuń
  11. Ewuniu chyba coś przegapiłam... Małgosię udało mi się spotkać w realu jest cudowną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi Uleńko, jeśli masz ochotę się przyłączyć to będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  12. Piękną kartę od Małgosi Ewuniu dostałaś i jeszcze piękniej ją wkomponowałaś w swój dziennik. Już jestem ciekawa kolejnych kart jakie do Ciebie dojdą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu! Czekam na kolejne z ogromną nadzieją :)

      Usuń
  13. Śliczna pełna pozytywnych emocji karta od Małgosi, pięknie zapisuje się Twój dziennik 😍 przesyłam pozdrowienia i uściski 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Karteczka bardzo ładna i teka stworzona z sercem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo się podoba :)
      Serdeczności Alicjo.

      Usuń
  15. Ewuniu, pięknie zapełnia się Twój dziennik!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko i również serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Piękny kolejny wpis, ślicznie skomponowałaś Ewuniu całość. No i jak to z Małgosią nie mogło braknąć motylka i niebieskości. Jestem ciekawa już gdy wszystkie karty dotrą jak to będzie wyglądac, każda jest inna, w innym kolorze, taki barwny motyl zasiądzie w tym dzienniku. Aż chciałoby się go dotknąć, poczuć tą niezwykłą moc która z niego już zaczyna bić. Wspaniałego tygodnia kochana życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę po cichutku, że kart będzie więcej i cieszę się z każdej jednej :)
      Dziękuję Agniesiu za ciepłe słowa i mocno ściskam.

      Usuń
  17. Piękna karta od Małgosiu i cudowna Twoja stronka w albumie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  18. rewelacyjna kartkaod Małgosipozdrawiam bardzo cieplutko Ewuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i przesyłam uściski :)

      Usuń
  19. Ale fajnie wygląda Twój dziennik, zajrzałam na podstronkę :) Małgosia pięknie Ci się wpisała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jest mi bardzo miło.
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Przepiękna kartka od Małgosi. Ewo życzę Ci żeby cały dziennik
    się zapełnił.Pozdrawiam cieplutko i miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby wspaniale Tereniu :)
      Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.